יום שבת, 24 בפברואר 2018

Zara Home ממשיכה לגדול ופותחת סניף נוסף בקניון איילון ואתם תהנו מקולקציה פרחונית לחג האביב 2018. מאת:רותה דנינו

Zara Home מציעה
קולקציית אביב קיץ 2018


הטרנד הפרחוני פורח שוב
הקולקציה מציגה השראה של חלום בוטני 

סניף חדש ומפואר נוסף של 
Zara Home  
נפתח בקניון איילון!!!!

סניף חדש ומפואר של Zara Home, המותג היוקרתי להלבשת 
הבית מקבוצת Inditex המחזיקה במותגים  ZARA,
 Bershka ,Massimo Dutti ,Pull and Bearו- Stradivarius
נפתח בקניון איילון. החנות החדשה משתרעת על פני שטח 
של 550 מ"ר והיא ממוקמת בקומה העליונה של הקניון. 
הסניף מצטרף לסניף הראשון של החברה בקניון TLV Fashion Mall.

מאז שנת 2003, המותג זארה הום התרחב במהרה. כיום הוא פועל ביותר מ-60 מדינות וביותר מ- 500 חנויות. הקולקציות המוצגות תחת המותג מבוססות על הטרנדים העדכניים ביותר בעולם האופנה ומציגות מוצרים ייחודיים בעלי צבעוניות וטקסטורות שראינו עד עתה רק על מסלולי התצוגות. הקולקציות בחנות מעודכנות באופן תדיר, בהתאם למגמות העיצוביות בעולם.


בקולקציית Zara Home לאביב קיץ 2018 הטרנד הפרחוני פורח שוב.  הקולקציה מציגה השראה של חלום בוטני בו פרחים וצמחים בגדלים שונים מקשטים את ההדפסים באוסף בגווני פסטל. מצעי המיטה משלבים סאטן וכותנה יחדיו באיכות גבוהה, סדרת המצעים יכולה להיות מותאמת בשיטת ה- mix and match עם שישה צבעים ייחודיים ואלגנטיים היוצרים חמימות הרמונית. איכות, סגנון מודרני וקווים נקיים מאוד הם סימני ההיכר של האוסף הרומנטי ביותר של העונה.

קולקציית Florist
קולקציית הפרחים היא הקולקציה הרומנטית ביותר העונה והיא כוללת הדמיות של טבע אידילי דוגמת עלים, פרחים, פרפרים ושפיריות משולבות בטקסטיל ובחפצים. לוח הצבעים כולל ירוק ורוד וכחול בגווני פסטל שמחברים את הקולקציה למקשה אחת. הרקע הלבן מוסיף רעננות לעיצוב. הקווים הגיאומטריים וגושי הצבע מדגישים את המודרניות ומציגים מראה נקי ומתוחכם.   

בקולקציה זו הוכנסו נגיעות מאוסף הסאטן. קולקציית קפסולה המורכבת מפריטים באיכות גבוהה דוגמת שמיכות משי וכותנה, מגבות כותנה בצפיפות גבוהה וכלי עיצוב לשולחן מפורצלן.

קולקציית Modernist
קולקציה נקייה ומתוחכמת השואבת השראה ממוטיבים של ארט-דקו. הקולקציה כוללת פריטים רבים עם רקע לבן ושלושה צבעים מרכזיים: בז', אפור ולבן. הדפסים גיאומטריים משולבים לכל אורך הטקסטיל. הדפסי עלי דקל לצד רישומים מגוונים משולבים באופנים שונים על פריטי העיצוב. ניתן גם לראות שילובים של מתכת מלוטשת בגוונים של זהב, וכסף. גם בקולקציה זו ניתן לראות נגיעות מאוסף הסאטן.  

קולקציית Handicraft
זוהי הקולקציה האמנותית ביותר עם מגוון פריטים של עבודת יד. הקולקציה כוללת מגוון פריטים בעבודת יד דוגמת סלים, חפצים מעץ ומקרמיקה, פריטים ארוגים לצד בדים מודפסים. שילוב של פריטים רבים עם הדפסים גרפיים מעניקים לקולקציה מראה טרי ושליו.


קולקציית ילדים
Sweet
Provence
קולקציה זו משתלבת עם הפריטים הקלאסיים של Zara Home בעולם הילדים. הפריטים מציעים רקע לבן עם גימורים מסורתיים נקיים. הדפסי ילדים מצטרפים למוטיבים גרפיים חדשים כמו בלרינות ומתעמלים.

אוסף ילדים Natural White


אוסף בלעדי לילדים הנשלט על ידי הצבע הלבן. האוסף משלב בתוכו נגיעות רבגוניות של גווני פסטל בהדפסים עדינים הכוללים כוכבים, קיפודים, פטריות פרחים ועוד. המראה הסופי המתקבל הוא מראה מתוחכם, רומנטי עדין ונקי.

Zara Home צילום: יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה