יום שלישי, 6 בפברואר 2018

חנות פופ-אפ בדיזנגוף סנטר תפתח לרגל יום האהבה עם שוקולד לאוהבים. מאת:רותה דנינו

אוהבים שוקולד?

לרגל ה-Valentine's Day, איקה שוקולד תפתח חנות פופ-אפ בדיזנגוף סנטר. בין ההפתעות: מוצרים חדשים שנוצרו משיתופי פעולה מסקרנים עם המאיירות הישראליות בתיה קולטון ורותו מודן, עם הסטודיו הקולינרי Peckal'e והבלוגר דרור כהן מבייקרי 365.
אין מתנה טובה יותר משוקולד כדי להביע אהבה, ולרגל יום האהבה הבינלאומי תיפתח בדיזנגוף סנטר חנות פופ-אפ של איקה שוקולד, שתציע במשך שבוע מתנות מתוקות ומשובחות במיוחד.

בחנות של מותג השוקולד היוקרתי יימכר המוצר "בתיה קולטון ורותו מודן מאיירות וולנטיינס", מדובר על נתח שוקולד עם הדפסי איורים של האמניות והמאיירות המוערכות רותו מודן ובתיה קולטון, שיוצע במהדורה מוגבלת (60 ₪).

מתנה ייחודית נוספת שניתן למצוא בחנות: מארז חגיגי ורומנטי במיוחד שיכיל 16 פרלינים לבבות על בסיס אלכוהול כמו וויסקי, רום, לימונצ'לו ואמרטו (96 ₪), בשיתוף עם הסטודיו הקולינרי Peckal'e והבלוגר דרור כהן מבייקרי 365.

החנות תציע גם את רבי המכר האהובים של איקה, כמו מארזי פרלינים, מרשמלו, טבלאות שוקולד, מרלמלדות, בר שוקולד, מקלות שקדים מקורמלים מצופים בשוקולד, לשונות חתול, מטבעות שוקולד, חלת דבש ממולאת ועוד.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית לתל אביב-יפו והמחוז.

פירוט תמחור: מארז 5 פרלינים (30 ₪), מארז 10 פרלינים (60 ₪), מארז 9 מרשמלו (24 ₪), טבלאות שוקולד 100 גרם (35 ₪), שברי שוקולד 80 גרם (28 ₪), שמיניית מרמלדות ( 24 ₪), מונדיאנטס גדול (18 ₪), בר שוקולד (12 ₪), מארז ברים זוגי (24 ₪), גריוטינים - מקלות שקדים מקורמלים מצופים בשוקולד (27 ₪), מארז לשונות חתול (25 ₪), מארז מטבעות (25 ₪), מארז 16 לבבות פרלינים (96 ₪), חלת דבש ממולאת (28 ₪).

חנות הפופ אפ של איקה שוקולד תפעל בין הימים ראשון-חמישי ה-11-15.2 בין השעות 09:00 - 22:00, וביום שישי ה-16.2 בין השעות 09:00 - 15:00. החנות תמוקם בבניין A קומה 1- (ליד רנואר), דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.


אודות איקה:

איקה כהן, שוקולטיירית, יזמית ובעלים של "Ika Chocolate", בעלת ניסיון עשיר של למעלה מעשור בתעשיית השוקולד וזכתה בפרסים בינלאומיים רבים. את הכשרתה בתחום רכשה אצל מיטב המומחים בבירות השוקולד העולמיות, צרפת ובלגיה. השוקולטרי של איקה זכה להכרה ארצית ובינלאומית והפך סמל לאיכות.
צילום איקה כהן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה