יום שני, 5 בפברואר 2018

פייסבוק הקימה Marketplace כדי לסייע לאנשים למצוא - למכור ולרכוש מוצרים ברמה המקומית. מאת:רותה דנינו


פייסבוק משיקה הערב

 את ה- Marketplace  בישראל  - 

זירת מכירה וקניה

 ברמה המקומית. Marketplace 

יהיה נגיש בעברית ובערבית. 


הפעילות ב-Marketplace מותרת מגיל 18 

ומעלה. העלייה לאוויר תהיה הדרגתית 

בקרב כל המשתמשים ותסתיים בשבועות הקרובים. 
Marketplace היא זירת קניות שפייסבוק הקימה כדי לסייע לאנשים למצוא, למכור ולרכוש מוצרים ברמה המקומית. הזירה פועלת כבר ב-51 מדינות. כבר היום למעלה מ-550 מיליון אנשים בכל העולם פעילים בקבוצות מכירה וקניה מדי חודש וכעת יוכלו בישראל למכור ולקנות בצורה קלה ובטוחה.

רק בחודש מאי האחרון, פורסמו  למכירה למעלה מ -18 מיליון פריטים חדשים בשוק בארה"ב, ומספר זה ממשיך לגדול. מאז ה- 1 בינואר 2017, נפח החיפוש ב-Marketplace גדל פי 3 ברחבי העולם.


כיצד זה מתבצע?

מוכר יידרש לצלם E0ת המוצר, להגדיר את המאפיינים לרE1ות המחיר ולפרסם. קונה יוכל לאתר מוצרים לפי קטגוריות ולפלח באמצעות מסננים. ההתקשרות בין המוכר לקונה תעשה באמצעות מסנג'ר והעסקה עצמה לא תתבצע דרך פייסבוק.

פייסבוק הגדירה כללים ברורים באשר למה מותר ומה אסור לפרסם, איך להתנהל וכמובן גם בזירה הזאת תקפים כללי הקהילה של פייסבוק. הזירה תכלול כלי דיווח לפייסבוק במקרה של בעיות או על הפרות של הכללים.

כל פרסום שעולה ב- Marketplace, עובר בדיקה המשלבת טכנולוגיה וביקורת אנושית כדי לזהות הפרות פוטנציאליות של מדיניות המסחר של פייסבוק. כמו כן, פייסבוק מבקשת מחברי הקהילה לדווח על פריטים שאינם שייכים לפריטים המותרים ב- Marketplace, כל דיווח ייבדק באופן מידי ופייסבוק תנקוט בפעולה במידת הצורך.

למידע נוסף ניתן להיכנס לבלוגים שפורסמו בנושא:


צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה