יום רביעי, 21 בפברואר 2018

הורים וילדים בואו להנות מאירועי פורים בשרונה מרקט. מאת:רותה דנינו


קרנבל פורים קולינארי בשרונה מרקט

אזני המן שמתחפשות לגיישות יפניות,

פיצה מפתיעה וביצה עין שעשויה ממנגו; 

בפורים הקרוב "שרונה מרקט" תקיים 

קרנבל קולינארי לפורים לכל המשפחה. 

הכניסה חופשית!

חג הפורים מתקרב בצעדי ענק, וכמדי שנה עולה השאלה - מה עושים בחופשת החג? בין האיפור לתחפושות ולמשלוחי המנות, "שרונה מרקט" תקיים קרנבל פורים קולינארי ענק לכל המשפחה עם מגוון אירועים, תחרויות תחפושות ומופעים. הכניסה חופשית!

אירוע השיא של הקרנבל ייערך בערב יום שלישי ה-27.2 כאשר יתקיים מופע בישול מולקולארי בו יוצגו מאפייני החג באופן ייחודי- המנות שכולנו מכירים ילבשו תחפושות ואוזני המן יהפכו לגיישות ועוד. מיד לאחר מכן תחל תחרות שהמנצח בה יזכה בטיסה זוגית לאירופה, הקרנבל ממשיך עם הופעה של להקת "לולה מארש" שתלווה במסיבת פורים.

בנוסף, בזמן שלקוחות המרקט מסתובבים בין החנויות ונהנים ממגוון האירועים השונים, הילדים יוכלו לבלות לאורך כל חופשת החג במתחם מיוחד עבורם בו עולם האגדות מתעורר לתחייה, עם הפעלות מיוחדות לילדים ותפאורה קסומה שיחול ב-28.2-1.3.

לאורך כל שבוע פורים (20.2-1.3) יוצב דוכן פופ-אפ אוזני המן מושחתות במיוחד מבית היוצר של Cookie.

פורים בשרונה מרקט

רחוב קלמן מגן 3 תל-אביב, טלפון: 03-6242424


אודות שרונה מרקט
שרונה מרקט הוקם במטרה לשמש הלב הפועם של הקולינריה הישראלית. בשטח שמתפרס על כ- 8,700 מ"ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומF1עדות בכל הקטגוריות, שרונה מרקט הינו השוק =E4קולינרי המקורה הגדול והייחודי בישראל. הפרויקט הוקם על ידי חברת גינדי החזקות על פארק גני שרונה שבמרכז תל אביב.

שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס(Eataly). 

בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות של המרקט ניתן למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: הראמן של השף ישראל אהרוני, המנות הייחודיות והאהובות של השף שגב משה, ההמבורגר של המיט-בר, הגבינות של באשר פרומז'רי מירושלים והחלבה של ממלכת החלבה.

צילום- אלירן אביטל, יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה