יום רביעי, 7 בפברואר 2018

שופרסל יוצאת עם חודש של חגיגה צרפתית במגוון מוצרים חדשים. מאת:רותה דנינו


חגיגה צרפתית בשופרסל
שופרסל משיקה את "חודש צרפת" שבמסגרתו יימכרו מגוון מוצרים חדשים ומיוחדים המיובאים מצרפת בהנחות, לצד מבצעים על המוצרים הצרפתיים הקיימים שנמכרים ברשת. המוצרים יימכרו ברשת לאורך כל חודש פברואר.
כמו כן, שופרסל תשתתף  בפרויקט "SO FRENCH SO FOOD"  של השגרירות הצרפתית לקידום הקולינריה והבישול הצרפתי בישראל

שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה והמובילה בישראל, ממשיכה לחדש ולרגש את לקוחותיה עם מגוון של מוצרים, ניחוחות וטעמים חדשים. בפברואר משיקה שופרסל את "חודש צרפת" במסגרתו תייבא לישראל 
שלל מוצרים צרפתיים חדשים וייחודיים שימכרו רק בסניפי הרשת. 

מדובר במיטב המותגים והמוצרים המובילים בצרפת בקטגוריות מגוונות כדוגמת:

מים מינרלים פרייה, יינות צרפתיים כגון פייר דומיניור קברנה/מרלו ודה לה מוט בסקט קברנה/מרלו, מגוון גבינות דוגמת: גבינה כחולה, גבינה רכה מחלב עיזים, גבינות בורסן, סנט מורה, מגוון חמאות תוצרת צרפת, קונפיטורות מבית בון ממן, מאפים ובריושים של לה-בולונג'ר, מגוון לחמים מיוחדים של המותג jacquet, עוגיות מבית סן מישל, מגוון רטבים מבית אמורה ,שוקולד של סמוני ועוד.

חודש צרפת ילווה בחגיגה ויזואלית בסניפי שופרסל ובקמפיין תקשורתי אשר תואם את אסטרטגיית החברה - להציע חווית קנייה ייחודית ובמחיר משתלם. המוצרים יוצעו ללקוחות לצד מגוון מבצעים על המוצרים הצרפתיים הנמכרים כבר ברשת.

שופרסל מקיימת את חודש צרפת בשיתוף פעולה עם שגרירות צרפת, המארגנת בפעם השישית את  "SO FRENCH SO FOOD" שבוע הקולינריה הצרפתית בישראל שיתקיים בישראל בין ה-5 ל-9 בפברואר. 

כחלק מפעילות "חודש צרפת ",שופרסל תעניק לחלק מלקוחות הרשת הזדמנות להשתתף בסדנא בהנחיית השפים המובילים מצרפת שיגיעו לישראל במהלך חודש פברואר.


במסגרת שיתוף הפעולה שופרסל תערוך פעילות אינטראקטיבית בעמוד הפייסבוק שלה במסגרתה 
100 גולשים יזכו בכרטיס השתתפות בסדנאות יחודיות.

צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה