יום שני, 5 בפברואר 2018

טכנולוגיות חדשניות לטיפול בעפעפיים נפולים. באדיבות ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור. מאת:רותה דנינו

טיפולי עפעפיים ללא ניתוח!!!!

עפעפיים נפולים הינם מטרד בעבור כמעט כל אישה בשלב מסוים בחייה. זה מגיע לכולן ולא ניתן להתחמק מכך. אזור העפעפיים באפן כללי הינו אזור בעייתי מאוד, וניתוח להרמת עפעפיים אינו מספק תמיד את התוצאה הרצויה. על כן, פותחו טכנולוגיות חדשניות במטרה לתת מענה טיפולי לאזור המתאפיין בעור מאוד עדין ולא סלחן.
ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור, מובילה במרפאתה את השיטות החדשנית והלא פולשנית לטיפול בעפעפיים:
1.   טיפול טיקסל
שיטת הטיקסל (tixel) הינה מערכת תרמית רב- נקודתית חדשה להצערת העור בפטנט טכנולוגי של חברת navoxel. המערכת פועלת בטכנולוגיית TMA המבוססת על חום טבעי ללא קרינה, חימום שטחי באנרגיית חשמל. הטיפול מופחת כאב ללא אלחוש וזמן ההחלמה מהיר . השיטה הינה באישור משרד הבריאות, ניתן לטפל בה במגוון רחב של אזורים בגוף החל מעפעפים, צוואר, מחשוף וכאלה בגב והטיפול אינו פולשני .
שיטה חדשנית זו הינה פיתוח ישראלי אולם נחשבת להיט בעולם כולו, מאפשרת לטפל ביעילות ובדייקנות בבעיות שונות במקרים שקודם נדרשנו לטיפול הרבה יותר מסובך ואינה מלווה בתופעות לוואי. הרעיון הענק מאחורי השיטה הוא לקחת אנרגיית חום שפועל במהירות עצומה- כך שזה מתחת לסף הכאב. בגלל שלא מדובר בלייזר אלא באנרגיה חשמלית- הטיפול לא כרוך בהחלמה ובתופעות לוואי ואין צורך להגן על העין בעת טיפול על העפעף העליון והתחתון. הדבר הינו קריטי בעפעפיים שכן מדובר בעור מאוד עדין. על מנת לקבל תוצאה מיטבית יש צורך בכמה טיפולים.

מחיר  600 ₪ לטיפול אחד באזור העפעפיים


משך זמן הטיפול- כ-10 דק'

2.   טיפול אולטרה
טכנולוגיה חדשנית להרמת עפעפיים אשר מאושרת ע"י ה-FDA. הטכנולוגיה הגיעה לא מזמן לישראל, אחרי שבארה"ב הפכה לפופולרית יותר ויותר בזכות היותה מחד גיסה יעילה מאד ונטולת כאב, ומאידך גיסא ללא תופעות לוואי. מדובר בקרני אולטרסאונד, (שבניגוד ללייזר) מצליחות לחדור לעומק ולייצר חימום מקומי בשכבת רקמת החיבור אשר מתחת לעור- וכן זה ללא כאב וללא פצעיה של שכבת העור החיצונית. כך שבעצם מיד לאחר הטיפול אין כל סימנים על פני העור.

החימום העמוק מתניע תהליך של ייצור קולגן חדש בעור ומתחת לעור ובכך מצליח לייצר מתיחה של השכבות העמוקות יותר והמשמעותית יותר. מדובר בחימום מעטפת השריר, בדומה לניתוח.
תהליך זה הינו טוב גם לשקיות מתחת לעיניים (עפעף תחתון) ומתבצע ע"י חימום השומן. תוצאות של מתיחה והרמה ללא ניתוח וללא החלמה.
יש לציין כי בטיפול אולטרה מתחילים 

לראות תוצאות כבר בטיפול הראשון.

מחיר 5500 ₪

משך זמן הטיפול- כ-20 דק'


ד"ר להבית אקרמן על השיטה: "אנחנו עושים רק דברים מוכחים. אני לא אוהבת את המילה 'קסם', אבל אפשר לראות כאן תוצאות מדהימות. חשוב להדגיש שלא מדובר בניתוח".

הטיפול מתבצע בקליניקות של 
ד"ר להבית אקרמן בכתובת:


הרצליה
רחוב המנופים 2
054-2646114

נווה סביון
הדקל 3
03-5332068

צילום יח"צ ואסף לוי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה