יום רביעי, 7 בפברואר 2018

אספנו את מיטב המומחים בתחומי האופנה והביוטי בכדי להבין איך להיות אופנתיים, עדכניים ומדויקים! ליום מיוחד יום האהבה. מאת:רותה דנינו

יש יום לאהבה!

הוולנטיינס שבפתח הוא יום חג לאוהבים ויום מלא בתקווה לאלו שעוד מחפשים. על אף שלא מדובר בחג יהודי ואף נקרא על שמו של ולנטינוס שהיה קדוש נוצרי, יש שיאמרו אפילו אנטישמי, רצוי לקחת ממנו את הדברים הטובים ולהפיץ אהבה מתי שרק אנו יכולים. כמו כל מאורע, גם יום זה הוא סיבה להתלבש, להתקשט ולעטות על עצמנו לוק רומנטי ומושך. אספנו את מיטב המומחים בתחומי האופנה והביוטי בכדי להבין איך להיות אופנתיים, עדכניים ומדויקים!

לדברי הסטייליסטית, מעצבת ומבעלי רשת האופנה קמדן אנד שוז מיטל שני, "כל אחת בוחרת לחגוג את הוולנטיין בצורה קצת שונה, יש כאלו שיעדיפו מסיבה פרועה עם חברים ואחרים בדייט אינטימי עם בן הזוג. בחג זה מותר להיות דביקים ולשדר החוצה מבחינה אופנתית את מה שאנו מרגישים בפנים. אל תתביישו ללכת עם הפריטים הנחשבים נדושים ושגרתיים כמו צבעי האדום, ורוד ואפילו לבבות ומנצנצים שונים, כמובן שחשוב להקפיד על מינונים הגיוניים".


להב או ים, מנהלת שיווק ברשת SELECT מסבירה כי "לכל חג או מאורע דרס קוד משלו, כשם שבסילבסטר התעטפנו בנצנצים, פאייטים, מטאליים וזוהרים, הרי שחג האהבה הוא שעתם היפה של הצבעים האדומים, שגם הפכו בחורף 2018 ומבלי קשר לוולנטיין להיות מאוד אופנתיים. אדום על גווניו הרבים הוא צבע נשי המעניק זוהר הוליוודי ונוכחות דומיננטית כובשת ללובשת אותו. כזו שבטח תתפוס את תשומת ליבו של בן הזוג הקיים או אלו הפוטנציאליים. אין רומנטי משמלה נשפכת, מלווה בנעלי עקב, תכשיט מדליק ותיק קלאץ' אופנתי עם טוויסט מדליק".

דניאל בלום, מנהל האופרציה בישראל של מותג תכשיטי היוקרה הבינלאומי BLOOM, מתייחס לתחום האקססוריז המשלימים וטוען כי "אין ספק כי השאיפה היא לסיים את הערב עם טבעת יהלום מהאהוב, שתהפוך אותו לכזה בלתי נשכח, אבל בינתיים ניתן לדאוג לעצמנו ולהוסיף גלאם עם מעט מחבריה הטובים של האישה, בצורת צמיד טניס, טבעת בולטת או זוג עגילים מנצנץ". "מי שעניין היהלומים מעט יקרה לה יכולה לבחור באופציות אחרות ומנצנצות לא פחות" מוסיפה יען נוה, מעצבת ובעלת סטודיו לתכשיטים "עדיים מכל הלב", "כדוגמת זירקונים או אבני חן יפות. ניתן גם לבחור בהחלט באופציות הנחשבות קיצ'יות וכיפיות יותר, עם תליונים ועיצובים המסמלים אהבה, כדוגמת לבבות וכיתובים שונים".

לדברי לימור כץ, יזמית האופנה ומנחת תוכנית הלייף סטייל האינטרנטית SHEEK & MORE,  "אם ברצוננו ליצור מראה ייחודי, מושך ובולט לוולנטיין, ניתן בהחלט לצאת מהקופסא ולבחור באקססוריז לשיער, שתמיד משדרים מראה רומנטי ואצילי. אופציה נהדרת לערב הוולנטיין היא סיכה יפה ודומיננטית, קשת הפוכה או אפילו נזר בצבעוניות מטאלית בולטת. מי שהעניין מעט מוגזם עבורה יכולה לבחור בסיכות ראש עדינות ומעוצבות שיאספו את שיערה לתסרוקת ויבלטו ממנה".

לאחר שסיימנו להכין את הבגדים והתכשיטים, ניתן להתפנות גם לתחומי הביוטי, הכוללים איפור ושיער, לדברי דורון פסקינו, מבעלי רשת פתרונות השיער "דורון פסקינו", "אחד הטרנדים הלוהטים, אשר החלו אצל הכוכבות על השטיחים האדומים ונשות העשירון העליון, הוא זה של תוספות השיער, המאפשר לדלג בקלילות ובין מספר שעות על השלבים המתישים והמביכים של הארכת השיער ולהוסיף לעצמנו נפח ואורך בין רגע, המקנים מראה רומנטי ומאפשרים לשחק עם השיער במגוון תסרוקות ערב שונות, כדוגמת שיער אסוף במראה כלפי מעלה או פזור וענוג. ניתן להתחדש בתוספות זמניות הניתנות להרכבה ופירוק באופן עצמאי או בכאלו איכותיות וקבועות שישארו עימנו לאורך זמן רב".

אמן האיפור יוסי ביטון טוען כי "אפשר להתאפר בסגנונות שונים בוולנטיין, כל אחת כראות עיניה, אבל ביום רומנטי זה אי אפשר לוותר על שפתון אדום", אומר אומן האיפור יוסי ביטון. "הצבע האדום מזוהה עם יום אהבה תמיד, ומעניק מראה דרמטי ונועז, כאשר העדיפות היא לכמה שיותר חזק. מומלץ תחילה לתחום את השפתיים בעיפרון אדום התואם לגוון האודם, שיעניק מסגרת מדויקת לשפתיים משורטטות, ללא נזילות, ויעניק עמידות של הליפסטיק לאורך זמן. כמובן שמומלץ גם לבחור את הליפסטיק בגוון מאט, בעל עמידות - כך השפתיים יישמרו מלאות ואטומות לאורך כל הערב. למי שאוהבת את הגוונים הבהירים יותר, מומלץ להניח גוון ורדרד או כתמתם, גם הם כדאי שיהיו בעל מרקם מאט ואטום. במקרים שבהם בחרתן להשתמש בליפסטיק שהוא פחות עמיד, מומלץ להניח קצת מייק אפ על השפתיים כדי לקבע את הליפסטיק".

צילום אושרי , דמיטרי גרין , זוהר שיטרית, שי קחזם, אושרי תורתי, יח"צ, יוסי גמזו לטובה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה