יום שבת, 17 בפברואר 2018

מספר פעולות שתוכלי לעשות, כדי להאריך את העמידות של איפור הפנים, גם אם אינו מוגדר כעמיד ל-24 שעות. באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז. מאת:רותה דנינו

        כל מה שאת צריכה לדעת על איפור עמיד
באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז.

איפור עמיד תוכנן לעמוד בפני מכשולים רבים. הוא תוכנן לעמוד בפני זמן, בפני מזון ושתייה, בפני לחות, זיעה או מים, ועוד. אילו מוצרים כדאי לי לבחור אם ברצוני להעביר שבת שלמה עם איפור מלא, יציב ובעיקר מחמיא? מה כדאי לעשות, ועל מה כדאי לוותר?

ראשית, אם את חפצה בעמידות לאורך זמן, ודאי שעל מוצרי האיפור שאת בוחרת מצוינת עמידות במספר מסוים של שעות. בשוק קיימים מוצרי איפור נהדרים המוגדרים כעמידים, אך דעי שהגדרת העמידות "הארוכה" ביותר, היא ההתווייה של "עמידות עד 24 שעות." הדבר מעיד שעמידותו נבדקה והוכחה לאורך זמן. לדוגמה: מייק אפ מאט ואודם מסדרת אינפליבל של לוריאל פריז. הדבר מייצג עמידות בפני שגרת יום מלאה, הכוללת כמובן אכילה ושתייה. מעבר לכך, קיימות מספר פעולות שתוכלי לעשות, כדי להאריך את העמידות של איפור הפנים, גם אם אינו מוגדר כעמיד ל-24 שעות:

       ודאי שאת מתחילה להתאפר על גבי פנים נקיות.  הפרשה שומנית או לכלוך יחבלו בהתקבעות האיפור.
  
        השתמשי בפריימר שקוף במוגדר כעמיד, טרם הנחת האיפור. הפריימר יחליק את מרקם הפנים, אך גם יהפוך כל מייק אפ שתניחי אחריו לעמיד יותר. לדוגמה: פריימר אינפליבל מאט של לוריאל פריז (ראו הרחבה מטה).

      קבעי את האיפור בעזרת פודרה, אותה תניחי לאחר מריחת המייק אפ, בטפיחות קלות על כל שטח הפנים. פודרה דחוסה, כגון טרו מאץ', תספח שומנים, תנטרל שינויי גוון ותחזיק את האיפור במקומו לאורך זמן.

הסתרת פגמים בעזרת איפור עמיד
לעיתים, גוון העור שלנו אינו אחיד, ויש לנו צורך באיפור עמיד- שגם יתן הסתרה טובה. מעבר למייק אפ עמיד, כדאי להשתמש תחתיו בקונסילר המוגדר כעמיד. קונסילר עמיד יבטיח הסתרה והסוואה מדויקת של כהויות, פיגמנטציה, פצעונים, קופרוז או כל דבר אחר לאורך זמן, ללא חשש שהכהויות "יתגלו"? תחת העור במהלך היום. בסדרת אינפליבל העמידה קיימת פלטת קונסילרים עמידה ומקצועית, אשר הודות לפורמולה מתקבעת היטב על העור ומבטיחה עמידות מרשימה. מומלץ להשתמש בפלטה בעזרת האצבעות לכיסוי פגמים נקודתיים, או במברשת אם מדובר בכיסוי אזורים גדולים יותר.

סובלת מעור פנים מעורב או שמן?
לניטרול הברקות לאורך זמן, ודאי כי לצד התוויית העמידות בשעות (24 שעות), מצוין כי מוצר האיפור מוגדר כמאט, או ככזה המנטרל הברקות לאורך זמן. אם שתי ההתוויות מופיעות יחד, דעי שגם ההבטחה לגימור מאט תקפה לעד-24 שעות. הדבר אידיאלי לבעלות עור מבריק המעוניינות להימנע מהברקות הנוצרות במהלך היום, ולשמר את המראה המאט והמחמיא לאורך זמן.

איפור שפתיים: דעי שאם בחרת אודם המוגדר כעמיד ל-24 שעות, תוכלי להיות סמוכה ובטוחה שהוא ישאר איתך לאורך כל היום, ללא צורך בחידוש. כיצד תוכלי להפיק את המירב מהאודם העמיד שלך?

      השתמשי בעיפרון! האודם הוא עמיד, מתקבע מהר ולכן כדאי להימנע מטעויות בציור השפתיים. כאשר את רוכשת אודם בגוון כהה, רכשי גם עיפרון ותחמי את שפתייך במדויק. לאחר מכן, מלאי אותן בעזרת האודם העמיד.

      איך מורחים? אודם עמיד מגיע מצויד באפליקטור בצורת מברשת קטנה. התחילי בחלק העליון: ציירי את קו המתאר שלה (או מלאי אותה בעדינות, אם תחמת מוקדם יותר עם עיפרון.) לאחר מכן מלאי את כל שטח השפתיים, עד לפינות הפנימיות. חזרי על הפעולה בחלק התחתון של הפה.

          אל תצמידי את שפתייך בעת הנחת האודם העמיד! אודם עמיד אינו דומה לאודם רגיל. בעוד באודם רגיל יש לחות והוא יכול "לנוע" על השפתיים, אודם עמיד נצמד אליהן מייד. על מנת להימנע מהנחת צבע לא אחידה, אל תנסי להעביר צבע משפה אחת לשנייה.

     אם שפתייך נוטות ליובש, העדיפי אודמים עמידים דו צדיים, עם אפליקטור לחות. את הלחות יש למרוח מספר שניות לאחר הניחת הגוון, ולא לפניו. 

      ותרי על הגלוס! בחרת שפתון עמיד? אם תניחי מעליו גלוס אחר, ייתכן ומרקם האודם העמיד ישתנה, ויהפוך לפחות עמיד. אם חפצת בהברקה קלה, קחי איתך את האודם, וחדשי את הלחות והברק עם הצד הלחותי השקוף. הוא לא יפגע במרקם האודם. 
  
      תרגישי חופשיה לאכול. השפתון העמיד שלך לא ינטוש אותך, לא במנה הראשונה ולא בכוסית האחרונה. שמן הוא החומר היחידי שעלול לפגום במראה המושלם של שפתייך, ולכן השתדלי להימנע ממאכלי שמן.  

פריימר – הרחבה
כשאנחנו מתאפרות, כולנו חולמות על דבר אחד. גם אם אנחנו חסידות האיפור הכבד, וגם אם אנחנו מניחות קרם BB  קליל , מטרתנו היא אחת: שמראה הפנים יראה אחיד וחלק. נכון, קיימים בשוק מייק אפים מסוגים שונים, בעלי כיסוי עבה או דק, שמכסים ביעילות ומסתירים פגמי עור כגון פצעונים, או חוסר אחידות בגוון. אך מה קורה כאשר מרקם העור שלי אינו אחיד? כאשר קיימות נקבוביות פעורות שבולטות דרך הכיסוי? כאשר ישנם פצעונים קטנטנים המעניקים לעור מראה מחוספס? הכיסוי לבדו, עבה ככל שיהיה, אינו מספיק במקרים כגון אלה.

מה זה? פריימר הוא המצאה שבעבר שירתה בעיקר מאפרים מקצועיים. מדובר בחומר שקוף, בדרך כלל על בסיס סיליקון, שמורחים על כל שטח הפנים רגע לפני מריחת המייקאפ, ובכך מכינים את הפנים לקראתו. הפריימר אינו חודר או מחלחל אל העור, אלא עוטף אותו, "ממלא" נקבוביות פעורות, מעניק מעטה אחיד לעור ומחליק אותו, כך שמריחת המייקאפ תהיה קלה יותר, והעור ייראה חלק הרבה יותר. בנוסף, הפריימר מאריך את חיי האיפור-  גורם לו להיות עמיד יותר, ולהישאר על פנינו למשך זמן ארוך יותר.

מתי? מומלץ להניח פריימר לפני אירוע חשוב, בו אנו עומדים להצטלם או, לחילופין, להבטיח את עמידות האיפור "בתנאים קשים": חתונות, מסיבות, צילומים, תצוגות ועוד. הפריימר יבטיח שהאיפור יישאר במצבו המקורי.

פריימר אינפליבל של לוריאל: הפריימר על בסיס ג'ל מבטיח תחושה נעימה ועמידות מרשימה על העור. המרקם האחיד ימלא באופן מיידי קמטוטים ויבטיח מראה עור חלק במיוחד, תוך תחושה קלילה ולא "עמוסה". צבעו שקוף, על מנת להתאים אוניברסלית לכל סוגי וגווני העור, והוא מעניק לפנים גימור מאט נחשק.

איך מסירים איפור עמיד?
מסירי איפור רגילים לא יוכלו להסיר איפור עמיד באופן מושלם. זכרי שאיפור עמיד נועד לעמוד מפני מכשולים כגון מים, ולכן אין טעם לשפשף בכוח את הפנים. רק מסיר איפור דו פאזי, המכיל בתוכו רכיבי שמן, יצליח למחות בנקל את האיפור העמיד שלך. אם את חובבת איפור עמיד, הימנעי מהפעלת לחץ על הפנים ורכשי מסיר איפור דו פאזי, שמצוין על גבי אריזתו כי הוא מיועד להסרת איפור עמיד. נסי את מסיר האיפור הדו פאזי של לוריאל פריז, שמיועד לפנים, לעיניים ולפה. תנועת צמר גפן עדינה תעשה את העבודה. זכרי שמסיר איפור אינו ניקוי, ולכן, כדי לשמור על עור פנים נקי ומאוזן, אל תשכחי לנקות בעזרת ניקוי המתאים לסוג העור שלך.

צלם מוטי פישביין צילום יח"צ

בהצלחה!   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה