יום ראשון, 18 בפברואר 2018

רשת האופנה גולברי, פתחה היום את הבוקר בתצוגת אופנה מרהיבה וססגונית בגני התערוכה בתל-אביב. מאת:רותה דנינו

G O L B A R Y
פראי ואצילי:
אביב - קיץ 2018
קולקציית GOLBARY מותאמת לסגנון החיים 

של האישה המודרנית בארץ ונותנת פתרון מלא 

לימי הקיץ החמים ושטופי השמש, לכל שעה 

במהלך היום, תוך שילוב של נוחות ואופנה יחד....


עוד רגע והחורף יפנה את מקומו. המעילים והסוודרים העבים יאופסנו במדפים העליונים, ובמקומם אפשר יהיה להניח את פריטי הקולקציה לאביב – קיץ 2018 של  GOLBARY.

הקולקציה החדשה מהווה מענה מושלם לסגנון החיים של האישה הישראלית המודרנית, אישה שמודעת לעצמה, לנשיותה ולעוצמתה, ומרכיבה לעצמה מלתחה בהתאם. זו אשת המולטי-טסקינג: אישה שמשלבת נכון בין קריירה ומשפחה, ומוצאת מענה אופנתי לתחומים השונים שמאכלסים את חייה: עבודה, בית ואירועים עסקיים – חברתיים.

בקולקציה פריטים שמתאימים לכל שעה ביום: מערכות קז'ואל לעבודה, שמשדרות נינוחות ומוקפדות, בגדים אוויריים לשעות אחה"צ, ופריטים אלגנטיים ומרשימים לשעות הערב. פריטי הקולקציה מאופיינים בבדים איכותיים, עשירים בהדפסים פרחוניים וגיאומטריים, וברקמות מורכבות.

 בין פריטי הקולקציה אפשר למצוא חולצות, טוניקות ושמלות רקומות ומודפסות, אוברולים וג'קטים ייחודיים. בצד הפריטים שמתכתבים עם תחושת הקלילות והנינוחות, המותאמים לאקלים בארץ, בולט ליין שלם של אופנה דרמטית ופראית, שבאה לידי ביטוי בצבעים של קורל ושחור, במשחקי כתפיים וידיים, באמצעות חשיפת הכתפיים, ובשמלות ערב נועזות. אין אביב וקיץ בלי רומנטיקה באוויר, והפריטים מתכתבים איתה בעזרת  בדי תחרה, שרוולי פעמון ומלמלה, וצבע התכלת הפסטלי.

 גולברי  מציגה גם העונה גזרות מחמיאות, בין השאר בזכות שימוש מושכל בתיפורים ייחודיים, בדים אלסטיים ומחטבים פנימיים בלתי מורגשים, וגימורים מוקפדים. יש בקולקציה כל שנדרש כדי להיכלל בקטגוריה של הוט קוטור ישראלי.

בקולקציית אביב-קיץ 2018 

של גולברי ארבע מגמות עיקריות:

קולקציית GARDEN 
"יש פרחים שעד אינסוף נשארים במנגינה".

אמרנו אביב וקיץ – קיבלנו פרחים, שמתכתבים עם אווירת הפריחה שמסביב ובתוכנו. המגמה הפרחונית מקבלת את ביטויה בשלל פריטים: הדפסים גדולים של פרחים על גבי חולצות ושמלות, וגם על מכנסיים. פרחים אדומים וורודים גדולים, שהונחו על בדי שיפון וכותנה שחורים, מעניקים לכל פריט כזה מראה פראי וסקסי. מצב רוח רומנטי משתלט, כשרואים ג'ינס עליו רקומים פרחים בלבן, או את השמלה בגוון ניוד, אותה מעטרים פרחים גדולים כחולים. את הרגשת החופש מקבלים באמצעות חיבור לפרחים קטנים לבנים, שרקומים על שמלת כותנה שחורה, או להדפסי הפרחים המרהיבים על שמלות ארוכות בשכבות. אחת הבשורות של המגמה הפרחונית באביב קיץ 2018 היא פריטים ועליהם הדפסי תוכים וציפורים. פראי ואקזוטי – זה שם המשחק.

קולקציית MIDNIGHT - "I'll meet you at midnight   Under the moonlight"
קולקציית שמלות הערב מרשימה במיוחד. הפריטים נתפרו מבדי לורקס, סאטן, שיפון, והצבע
השחור השליט מעניק להם תחושת דרמטיות וחושניות. בקולקציה נמצא שמלה שחורה מנצנצת בגובה ברך, שמלה שחורה משולבת בתחרה שחורה ופליסה,  ושמלה שחורה ארוכה ונוצצת, ששסע בצידה האחד מגיע עד לברך. אי אפשר שלא לסחוט קריאת התפעלות כשלובשים את האוברול השחור הארוך, שמבליט את הכתפיים בזכות בד תחרה ששזור במקום המתאים. להוסיף לזה נעלי עקב שחורות, ואז מתקבל הלוק המחויט והמהודק, שאין מתאים ממנו למסיבת קוקטייל של אנשי העסקים מובילי השיח והדעה.

קולקציית 
DAY TO NIGHT 
אותה אדרת בשינוי הגברת.

את פריטי קולקציית DAY TO NIGHT אפשר ללבוש גם בבוקר וגם בערב. פעם אחת זה ללבוש את הפריט עם סניקרס ולהרגיש נוח ומשוחרר. פעם אחרת זה אותו פריט, אבל הפעם עם נעלי עקב ושפתון אדום, ומיד מתקבל מראה אלגנטי, שבתוכו טיפות כבדות של נועזות.
 
קולקציית
 RED- בקיץ הזה תלבשי אדום.
שלל פריטים בהם שולט הצבע האדום: הצבע המרדני, הפראי, החושני. בעונה הזאת הדגישו בגולברי את צבע הקורל החזק, והוא מוצא לו ביטוי בפריטים, שמייצרים מראה סקסי ובועט. אף אחד לא יוכל להתעלם מהפריטים האדומים: השמלות האווריריות, הגופיות והחולצות, שיכולים להשתלב עם ג'ינס וסניקרס אדומים, או מהאוברול האדום, שמכנסיו מתרחבות ומשאירות מקום להדגשת נעלי עקב.

ACCESSORIES - WE LOVE SUMMER.
מחלקת האביזרים המרשימה של GOLBARY מציעה כמדי עונה, פריטים משלימים לכל הופעה שמשדרגים את המראה.
האביזרים, מתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, אקלקטיים ומרתקים ובין שלל הפריטים אפשר למצוא צמידים, עגילים, טבעות ושרשראות בסגנונות שונים. לצידם - צעיפים דקיקים המתאימים לטמפרטורות הקיציות ומבחר תיקים מרשים.

אחת הבשורות של גולברי בתחום ה- ACCESSORIESבעונת אביב קיץ 2018 היא הכובעים: כובעי קש ולבד בהירים, מעוטרים בפרנזים, פונפונים, חבלים או כיתובים כדוגמת MADE FOR THE BEACH. לחבוש את הכובע, להרגיש את אווירת החופשה, וליהנות מקיץ חופשי ומאושר.

בנוסף, משיקה GOLBARY קולקציית בשמים בארבעה ניחוחות חדשים וממכרים שיתאימו לקיץ הישראלי: VOYAGE , FLEUR ROUGE , GLITTER ו DIAMOND.  בשמים בניחוחות רומנטיים, המשלבים אלמנטים פרחוניים ופירותיים, בריח עדין ומתקתק.

מחירים לצרכן:

מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪.
חולצות: החל מ-  99.90 ₪.
ג'קטים: החל מ- 269.90 ₪.
חצאיות: החל מ- 129.90 ₪.
שמלות: החל מ – 199.90 ₪.
כובעים: החל מ- 79.90 ₪
תיקים: החל מ- 79.90 ₪.
שרשראות: החל מ- 89.90 ₪.
צמידים: החל מ- 79.90 ₪.

קו בישום: 199.90 ₪  


(מחיר השקה מיוחד 129.90 ₪  ל-100  מ"ל)

מידות: 36-46

מעצב ראשי: יעקב גולברי


צילום נמרוד קפלוטו/ יניב אדרי/ ניר יפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה