יום רביעי, 7 בפברואר 2018

ארוחת ערב רומנטית עם המנות האהובות מהמטבח האלג'יראי-מרוקאי. לצד יין משובח. ליום האהבה במסעדת "המוציא" בניצוחו של השף אבי לוי .מאת:רותה דנינו


חגיגה  וולנטיינס 14/2

מסעדת "המוציא" של השף אבי לוי מזמינה את הזוגות האוהבים לאכול בערב הוולנטיינס ארוחה רומנטית עם המנות האהובות מהמטבח האלג'יראי-מרוקאי.

השף אבי לוי ממסעדת "המוציא" מזמין את הזוגות האוהבים לארוחה רומנטית ביום האהבה הבינלאומי; מלבד האוכל האהוב – תתקיים חגיגה רומנטית עם הופעה חיה של שירים רומנטיים שיהפכו בהמשך 
הערב לערב שמח כמו הטברנות של יוון.

יום האהבה הבינלאומי שיחגג ב-14.2 הינו הזמן הראוי לעצור משגרת היומיום ולהוקיר תודה לאוהבינו. מכיוון שהדרך ללב עוברת דרך הבטן – מציע השף אבי לוי ממסעדת "המוציא" ארוחה רומנטית מפנקת המבוססת על תפריט המסעדה ומציעה את כל המנות האהובות מהמטבח האלג'יראי-מרוקאי. לצד זאת, יוצע תפריט מנות ספיישל בערב הוולנטיין.

מלבד האוכל המשובח, תארח המסעדה הופעה חיה עם זמר שינעים את האווירה בשירים רומנטיים שלקראת השעות הקטנות של הלילה יתחלפו בשירי טברנה שמחים ותספק לסועדים בילוי של ממש.

בין מנות הספיישל בערב הוולנטיינס:

· כנאפה טלה בסירופ למון גראס ופיסטוקים – 88 ש"ח
·לבבות ושוקולדים – מגוון שוקולדים בצבעי האהבה, גלידה וקרם קוקוס -38 ש"ח.
חגיגת יום האהבה הבינלאומי במסעדת "המוציא" – יום רביעי, 14.2.2018, החל מ-18:00
יש להזמין מקומות מראש
 המוציא
יפו 113, ירושלים
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 12:00-1:00,
ימי שישי 11:30-16:30
02-6310050
 

שף אבי לוי (42) השף והבעלים של מסעדת "המוציא" בירושלים. לוי זכה במקום הראשון בעונה השנייה של תכנית הטלוויזיה "מאסטר שף", וידוע בכישורי הבישול שלו מהמטבח האלג'יראי והמטבח המרוקאי, בשילוב אוכל ירושלמי מסורתי.
צילום שרית גופן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה