יום שבת, 17 בפברואר 2018

הורים וילדים מוזמנים לאירוע המרתון ביוזמת עיריית תל-אביב-יפו ובהפקת חברת 'כפיים' מרתון סמסונג תל אביב 2018. מאת:רותה דנינו


EXPO העשור בכיכר רבין מרתון 
סמסונג תל אביב 2018
18-21 בפברואר 2018 (ראשון-רביעי)

תערוכת הספורט, הבריאות 
והלייפסטייל הגדולה בישראל!
      פסטיבל סרטי הריצה הראשון בעולם!
     חנויות קונספט ענקיות ומרהיבות של סמסונג ואדידס
       #SamsunFilterMarathon – על כל תמונה שתשותף 
סמסונג תתרום 5 ₪ לילדים בסיכון
      שלל פעילויות ומתחמים חווייתיים לכל המשפחה

מרתון סמסונג תל-אביב, אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל, ביוזמת עיריית תל אביב-יפו, שהפך למסורת בתחום הספורט הישראלי, חוגג עשור. כמיטב המסורת, בשבוע שלפני המרתון, 18-21.2.2018, תתקיים בכיכר רבין תערוכת מרתון EXPO: הפסטיבל הגדול והמוביל בישראל בתחומי הספורט, הבריאות והאקטיב לייפסטייל.

בכל שנה נבחר קונספט ייחודי המוביל את המרתון. השנה, הקונספט שנבחר על ידי סמסונג הינו "סמסונג פילטר מרתון", שיבוא לידי ביטוי גם במתחם האקספו, המתחם החווייתי יכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה. המבקרים במתחם יוכלו לעבור בין מגוון עמדות צילום מעוצבות, להצטלם ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות, לצד התיוג #SamsunFilterMarathon. בנוסף, עמדת צילום מיוחדת תעמוד לרשות המבקרים, שיוכלו להופיע על שלטי ענק ביום המרתון לאורך המסלול עם פילטרים שיקומו לתחיה ויעודדו את הרצים.

על כל תמונה שתשותף ותתויג באינסטגרם, תחת שם הקונספט הנבחר, מתחייבת סמסונג לתרום לעמותת מאמאנט, לטובת פרויקט ייחודי בפנימיות ילדים ונוער בסיכון, שמטרתו הענקת מסגרת ספורטיבית חברתית ומקצועית לילדים, מאמאנט הינו ארגון ארצי ללא מטרות רווח, הפועל ב- 173 ישובים ברחבי הארץ ומאגד כ-16 אלף אמהות הלומדות, מתחרות ומלמדות את ענף המאמאנט.

מתחם ה- EXPO מתחדש ומשתפר בחגיגות

 העשור למרתון סמסונג תל-אביב 2018

מתחם ה-EXPO הגדול והמחודש יפתח החל מיום ראשון, 18.2
 בין השעות 12:00-21:00 ובימי שני-רביעי, 19-21.02.18
 בין השעות 11:00-21:00.


עשרות אלפי המבקרים הצפויים להגיע לתערוכת ה-EXPO, ייהנו ממתחמי תוכן וחוויה וכן ממתחמי מכירה של מיטב המציגים מעולם הספורט, ביניהם חנות קונספט ייחודית ומרהיבה של אדידס ומתחם חברתי-חוויתי בחסות סמסונג, אשר יכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה. מבין מגוון המציגים הנוספים שיהיו במתחם וכחלק מהחידושים אשר יוצגו, חברות מובילות מתחום התקשורת והספורט, יציגו לראשונה גאדג'טים חדשים אשר יאפשרו לרצים חווית ריצה מקסימאלית:

חברת סמסונג אלקטרוניקס ישראל מציגה ערכת ריצה למרתון סמסונג תל אביב 2018. הערכה כוללת שני מכשירים חדשים: Gear Sport, שעון כושר חכם מסוגנן ורב-תכליתי, עמיד במים ו-Gear IconX 2018, ודור שני לפריצת הדרך של החברה באוזניות פנימיות אלחוטיות (Earbuds). אביזרי ה- Gear החדשים של סמסונג מעוצבים בכדי לסייע לרצי מרתון סמסונג תל אביב 2018 להפיק את המרב מהריצה.

אביזרי Gear החדשים מסייעים במעקב כושר אמין, תזונה וניטור שינה, כמו גם אימון שבונה מוטיבציה ומלווה את המשתמש בהכנה למרתון וביום המרתון עצמו. בהצגת יכולות חכמות חדשות ומאפיינים קלים לשימוש, ובחבירתה לשמות המובילים בטכנולוגיה ובעולם הכושר, סמסונג מסייעת לרצי המרתון לעשות הרבה מעבר לכושר ולהגיע להישגים גדולים.

·  Gear Sport: שעון חכם חדש ורב-תכליתי לתמיכה באורח חיים פעיל ומאוזן
Gear Sport הוא שעון מעוצב ופרקטי, בעל מסגרת עגולה מינימליסטית, צג 1.2 אינץ' Super AMOLED וממשק משתמש משופר, המקל על קריאת המידע בתצוגה – אפילו תוך כדי תנועה. עם Gear Sport, רצי המרתון יכולים לעבוד להשגת המטרות שהציבו לעצמם לשיפור הבריאות והרווחה האישית, ולקבל התראות לניהול תזונה והמלצות לפעילות אפילו במצב לא-מקוון.
 Gear Sport - מחיר לצרכן: 1,399 שקלים
Gear IconX: אוזניות פנימיות אלחוטיות ונוחות
אוזניות אלחוטיות IconX מאפשרות האזנה למוסיקה האהובה במהלך האימון. ניתן ליהנות ממוסיקה באופן מקוון ולא-מקוון על ידי העברת שירים מהסמארטפון מהמחשב האישי, או באמצעות חיבור Bluetooth. העיצוב המעודכן ארגונומי וקל-משקל, מה שהופך את האוזניות לבטוחות, נוחות ואופנתיות יותר. לשוחרי הכושר, Gear IconX עוקב אוטומטית אחר רוטינות הריצה, וגם כולל 'מאמן ריצה' עצמאי שניתן להפעיל על ידי הקשה פשוטה על האוזנייה לקבלת עדכוני סטטוס של האימון בשמע הפנימי – בזמן אמת וללא הטלפון. עם טעינה מהירה וחיי סוללה משופרים של עד חמש שעות סטרימינג, ושבע שעות של השמעת מוסיקה עצמאית, ועד 4GB אחסון פנימי, תוכלו ליהנות מחוויית האזנה למוסיקה ללא הפרעות וללא תלות בשום מכשיר אחר.
Gear IconiX - מחיר לצרכן: 799 שקלים

חברת פלנטרוניקס משיקה את סדרת אוזניות הספורט האלחוטיות BackBeat FIT 300. האוזניות מצטרפות לפורטפוליו החדש של מוצרי הספורט האלחוטיים של BackBeat FIT, הכוללים הגנה מפני מים וזיעה, יציבות, סגנונות לבישה ייחודיים וצליל עוצמתי אשר ישדרג כל אימון.
 סדרת BackBeat FIT 300:  אוזניות בלוטות' קלות
בין אוזניות הבלוטות' הקלות בעולם. האוזנייה תוכנתה ללוות את המשתמשים החל מהאימון הגופני ועד לפעולות המבוצעות במשך שאר היום. סדרת האוזניות האלחוטיות מציעה עיצוב קל משקל, נייד ועמיד לזיעה, כאשר האוזניות נשארות יציבות ונוחות לשימוש וחוסמות את רעשי הרקע הלא רצויים של מכון הכושר. הכבל עשוי מבד בעל חיכוך נמוך, זמן סוללה של 6 שעות ועיצוב מיוחד של קצה האוזן – כל אלו הופכים את סדרת ה-BackBeat FIT 300 לבחירה המושלמת לשימוש ספורטיבי ויום-יומי, תוך אספקת חווית האזנה סוחפת. אוזניות ה-BackBeat FIT 305 מגיעות יחד עם נרתיק נשיאה. 
BackBeat FIT 300-
 מחיר לצרכן: 369 שקלי
Garmin, יצרנית שעוני הספורט המובילה בעולם, תציג את השעון הרשמי של המרתון. החברה  מפתחת שעוני ריצה מבוססי GPS, המתאימים לכל הגילאים ולכל רמות התחרות. הייחודיות של Garmin מתבטאת במספר תחומים: השעונים החכמים של Garmin מציעים תמיכה מלאה בעברית, מד דופק מובנה והאפליקציה הידידותית GARMIN CONNECT החינמית, המספקת  קהילה מקוונת בה אנשים יכולים להתחבר ולהתחרות באמצעות הצטרפות לאתגרים, לעודד הצלחות הדדיות ולשתף בניצחונות באמצעות המדיה החברתית. ב-EXPO, ייחשף לראשונה השעון החדש forerunner 645 music.
· forerunner 645 music: השעון הראשון של Garmin המאפשר לשלב בתוכו מוזיקה ולהאזין לה
ניתן להכניס עד 500 שירים, לסנכרן אוזניות ולהאזין במהלך הפעילות הספורטיבית. בעזרת השעון ניתן לשפר את האימונים בזכות טכנולוגיה מבוססת  gpsומד דופק מובנה, המספקים דינמיקות ריצה מתקדמות הכוללות את איזון זמן המגע עם הקרקע, יחס אנכי, אורך הצעד, עוצמת הריצה ועוד, תכונות ניטור ביצועים הכוללת מעקב זמן התאוששות לאורך כל היום כדי לסייע באיזון מתח ומנוחה. השעון מאפשר להוריד או ליצור אימוני ריצה, רכיבה, אירובי או כוח מותאמים אישית. ניתן גם להתאים אישית את השעון ולהוריד לוחות שעון חינמיים, אפליקציות ועוד מ-Connect IQ™.

חברת VURTEGO, משיקה לראשונה בישראל את הפוגו סטיק (Pogo Stick). VURTEGO, הינה חברה אמריקאית היושבת בקליפורניה. הפוגו סטיק מיוצר ומורכב בארה"ב, עבר בדיקות בטיחות מחמירות המאשרות את בטיחותו לשימוש בכל משקל. שני הדגמים שהחברה תציג באסקפו, שוקלים בין 4.5-5 קילו, שורפים באימון של שעה קצת יותר מ-600 קלוריות. הפוגו סטיק נמצא כמפתח סיבולת לב-ריאה, שיפור הקואורדינציה, שיפור בצפיפות העצם, שיפור תפיסת המרחב ועוזר לחיזוק שרירי ליבה המסייעים ביציבות. בנוסף, לעומת מכשירי ספורט אחרים, הפוגו סטיק אינו פוגע במפרקים. לראשונה בישראל, באקספו, יוצגו שני דגמי המוצר:
 V4: הנאה וכושר בקפיצה
המכשיר מיוצר מאלומיניום מטוסים אשר גורמים לו לתפקד כמו טרמפולינה ניידת, אותה ניתן לקחת לכל מקום בקלות ובנוחות. פוטנציאל הקפיצה הוא עד לגובה של 2.5 מטר.
מחיר לצרכן: 1,699 ש"ח
 V4 PRO: הגרסה המשודרגת
המכשיר מיוצר מאלומיניום מטוסים אשר גורמים לו לתפקד כמו טרמפולינה ניידת, אותה ניתן לקחת לכל מקום בקלות ובנוחות, מותאם במיוחד לקפיצות גבוהות ופעלולי אקסטרים, גובה הקפיצה הוא בהתאם לרמת הדחיסה של האוויר. פוטנציאל הקפיצה הוא עד לגובה של 3 מטר.
oמחיר לצרכן: 1,899 ש"ח
לצפייה בסרטון המרתון


אירוע המרתון ביוזמת עיריית תל-אביב-יפו ובהפקת חברת 'כפיים'
מיריית הזינוק ולאורך כל המסלול, אירוע המרתון ילווה בכ 5,000 אנשי הפקה, אבטחה, סדרנות ורפואה מטעם עיריית תל-אביב-יפו 
ובאמצעות חברת 'כפיים' 

למידע נוסף ,עדכונים, מפת המסלולים והרשמה:


צילום יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה