יום ראשון, 11 בפברואר 2018

הצצה לתערוכת צילומים של עולמות הנראים רחוקים מחיינו ומקיימים דיאלוג בין מצולם והצופה. מאת:רותה דנינו

קול הקהילות

תערוכת צילומים חדשה בבית אריה קלנג באשדוד, המציגה את הרב תרבותיות
 של העיר אשדוד.
תערוכת סיכום השנה הראשונה של מועדון הצילום אשדוד

פתיחה: יום שלישי ה-6.2.18, בית אריה קלנג, אשדוד
אוצר: אלי אטיאס

ביום שלישי ה-6.2.18 תפתח התערוכה "קול הקהילות" בבית אריה קלנג באשדוד, המציעה מבט אל
הרב גוניות של קהילות באשדוד. זוהי תערוכת סיכום שנה הראשונה של מועדון הצילום אשדוד. את התערוכה אוצר אלי אטיאס המשמש גם כמנחה מועדון הצילום אשדוד.

התערוכה מציגה צילומים המשקפים את הרב גוניות המזוהה עם העיר אשדוד. חברי "מועדון הצילום אשדוד" יצאו אל ליבה של הרב תרבותיות שאשדוד מחבקת, נפגשו עם חברי הקהילות השונות בביתם, בעבודתם, ברגעים הכי פרטיים ובכך מתאפשרת הצצה לעולמות שנראים רחוקים מחיינו ומקיימים דיאלוג בין מצולם והצופה.

"מעל עשרים שנים עברו מהיום בו לראשונה עזבתי את גבולות הארץ עם משיכה עזה של הגוף והנפש לפגוש תרבויות, ריחות וטעמים שונים שלקחו אותי מבלי לדעת לאן הרוח נושבת" מספר אלי אטיאס ומוסיף: "לאורך כל חיי כצלם, אני נודד ומקיף את העולם בחיפוש אחר קהילות ייחודיות, חיפוש אחר תרבויות שונות ולפעמים הכל נמצא מתחת לקצה האף. המראה, השפה והחיבור האישי מושכים כל אחד לכיוון אחר". אל המסע שכל קהילה עושה בשביל הצר אל הישראליות, מצטרפים חברי מועדון הצילום כדי להכיר לנו את התרבויות השונות באשדוד.
מועדון הצילום אשדוד הוא בית לצלמים חובבים, מרביתם תושבי אשדוד. מועדון הצילום שם לו למטרה לפתח את תחום הצילום בדרך ייחודית.

"קול הקהילות"
פתיחת התערוכה: יום שלישי ה-6.2.18 בשעה 19:30
בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד

לפרטים נוספים: 08-9221883
צילום 
רוז סבג, מירב בן שושן וג'קי קוסטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה