יום ראשון, 11 בפברואר 2018

חברת לאונרדו חגגה עשור מוצלחת לפעילות החברה בקומה ה49 בעזריאלי תל אביב, מאת:רותה דנינו


לאונרדו קוסמטיקה מובילה מהפך בעולם 

הקוסמטיקה!!!



LEONARDO SKIN CARE GROUP 

חוגגים 10 שנות פעילות מוצלחת 

והעצמה נשית.

באירוע יוקרתי מעוצב וייחודי, לצד תפריטי
 שף בשרים עשיר, יין משובח 
ומופע מוזיקלי מיוחד
חגגה חברת לאונרדו עשור שהתקיים בקומה
ה49 בעזריאלי תל אביב, בהשתתפות של  עיתונאים, 
בלוגרים, לקוחות ועובדי החברה.
את האירוע המוצלח חתם רוני מבעלי חברת לאונרדו 
שהיווה נקודת ציון של טכנולוגיה חדשה ומהפך 
בפיתוח מוצרים ייחודיים של החברה.
 לפתיחת העשור והשנה החדשה.....
חברת לאונרדו קוסמטיקה משיקה ליין קרמים חדש, הכולל מגוון תכשירים מתקדמים לצרכים שונים וביניהם הענקת לחות עשירה, טיפוח עור הפנים, ניקוי עמוק ויסודי, תכשירי אנטי אייג'ינג, מיצוק והצערת העור. כל המוצרים בליין החדש עומדים בתקנים המחמירים ביותר וכוללים שילוב חומרים פעילים המסייעים בהענקת מראה רך, זוהר ובריא מתמיד.

מעגל הלקוחות העסקיים של ליאונרדו קוסמטיקה כולל את הקוסמטיקאיות ומכוני היופי המובילים בישראל ומהיום הם יוכלו להעניק ללקוחותיהם פינוק מלא ושירות ללא תחרות, עם מוצרים איכותיים וחדשנים שיסייעו להשגת תוצאות מירביות ומראה צעיר וחיוני.

רוני, מבעלי החברה, הוא המנהיג הראשי של המהפך שמובילה ליאונרדו קוסמטיקה בענף הקוסמטיקה בישראל. רוני מגיע מעולם העסקים הקר ובעצמו עבר שינוי כשהחליט להכנס אל נישת ההעצמה הנשית, באמצעות מוצרי ביוטי בסטנדרט בינלאומי, כפי שהוצגו בכנס מוסקבה-תל אביב האחרון.

הכוח של ליאונרדו קוסמטיקה הוא ביכולת להיות רלוונטיים למגוון קהילות של נשים – נשות עסקים, נשים חד-הוריות, צעירות ומבוגרות יותר, שהמשותף לכולן הוא העוצמה הנשית שהן מקרינות והרוח הלוחמנית שלהן, בכל תחום בחיים.

ליאונרדו קוסמטיקה הינו מפעל חיים הבנוי על חדשנות, יצירתיות ומענה מדויק לצרכים נשיים תוך הענקת פתרונות בתחום היופי והטיפוח ומסר חד וברור של נשיות ללא פשרות.

עכשיו יותר מתמיד, נשות העולם הן בקדמת הבמה וליאונרדו קוסמטיקה לוקחת חלק בתהליך הזה, שכולל בתוכו ייצור קפדני מתמיד של קולקציות מוצרי-עילית תוך שמירה על נגישות לכל מגזרי הנשים ומעקב תמידי אחר הטרנדים האופייניים להם והדרישות הייחודיות לכל מגזר.


לאתר החברה-
http://leonardo-tech.com/

בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems


אינסטגרם: leonardo_skin_care


צילום:

אירוע- רפי דלויה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה