יום שבת, 12 בנובמבר 2016

מהפיכה בתחום הבידור הישראלי!
שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל בין Vonetize ורשת הקולנוע גלובוס מקס....
מאת:רותה דנינו

חברת הטכנולוגיה והתוכן וונטייז, המפעילה את שירות SmartVOD בישראל, יחד עם רשת בתי הקולנוע GlobusMax המפעילה 11 מתחמי קולנוע בפריסה ארצית ומפיצת סרטיWB, Universal  ו Paramount בקולנוע,יפיצו וישווקו חבילות בידור משותפות שישלבו תכני קולנוע, טלוויזיה ו-VOD בתשלום אחד.

נועם יוספידיס, מנכ"ל Vonetize: "אנו נרגשים לעבוד עם רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל. שיתוף הפעולה עם גלובוס מקס יאפשר לכל צרכן בישראל ליהנות מגישה רחבה ונוחה יותר לכל הסרטים שוברי הקופות, הן על מסך הקולנוע ואח"כ גם בטלוויזיה ובמכשירים הניידים בבית. המהפכה הדיגיטלית בשוק התוכן הישראלי מקבלת היום מימד נוסף לטובת קהל אוהבי הסרטים באשר הוא."

אפי ליפשיץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי גלובוס מקס: "בד בבד עם פיתוח סניפים חדשים בכל רחבי הארץ עד לפריסה ארצית מלאה, אנו שמחים להציע ללקוחותינו סל מוצרים מלא ושלם שיציע לראשונה שילוב של הבילוי בקולנוע עם תחום הבידור הביתי, במדיה דיגיטלית מתקדמת של חברת וונטייז, ועם המחירים המשתלמים ביותר בשוק. על פי התוכנית האסטרטגית שיווק החבילות המשותפות ישרת למעלה מ 150,000 משקי בית בישראל. 

וונטייז מודיעה כי  , בפלטפורמות המקוונות של הרשת, בעיתונות, בשירות SmartVOD ובאינטרנט.
הוצאות השיווק של השת"פ וההכנסות ממכירת המוצרים והשירותים המשותפים יחולקו ע"פ מפתח שנקבע בין הצדדים. שיתוף הפעולה מתוכנן להתחיל בשבועות הקרובים.
ממשיכים את החוויה הקולנועית על כל המסכים
שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בארץ בין שירות VOD לרשת בתי קולנוע יאפשר ללקוחות שתי החברות לשלב את חוויית הבילוי בקולנוע ולהמשיכה בבית. מאז הקמתה גלובוס מקס שמה דגש על הבאת תרבות הקולנוע לכל רחבי הארץ בפריסת סניפים רחבה ההולכת ונמשכת, ובאמצעות שיתוף הפעולה המשלים יוכלו ליהנות לקוחותיה ממיטב התוצרת ההוליוודית ומשירותי התוכן המשלימים שמציעה SmartVOD גם בביתם. ההשקה לציבור תיעשה עד תום שנת 2016, והשירות המכיל היום את מיטב התכנים של אולפני הוליווד – סרטי קולנוע, סדרות, תכני ילדים ותכני לייף-סטייל – ישווק ע״י החברות במתחמי הקולנוע ובפלטפורמות המקוונות של רשת גלובוס מקס.
שירות התוכן SmartVOD מבית Vonetize מציע! 
נכון להיום מאות סרטים הוליוודיים במגוון קטגוריות, סדרות איכות, תוכן ילדים מדובב, הופעות חיות של אומנים מובילים ועוד. השירות שפועל במעל ל-30 מדינות מסביב לעולם מציע מגוון אפשרויות צריכה המתאימות לכל פרופיל משתמש. השירות זמין במכשירי טלוויזיות חכמות מבית Samsung, LG ו-Sony Android TV, במכשירי סמארטפון וטאבלט מבוססי אנדרואיד ו-iOS, לבעלי מכשיר Chromecast וממיר InnovaTV המשלב מקלט עידן+ עם שירות SmartVOD. התוכן שמוצע בשירות SmartVOD וכולל אף סרטי תלת-מימד, משודר באיכות Full HD 1080p, הממשיך את חוויית הצפייה ממנה נהנים בבתי הקולנוע. הסרטים והסדרות עוברים לוקליזציה על ידי תרגום ודיבוב לעברית וכן כתוביות בערבית לתכנים המובילים.
הסרטים המדוברים ביותר של מיטב אולפני הוליווד, 

חוזי תוכן עם אולפני הוליווד המובילים Disney, WB, Fox, Universal Studies, Sony Pictures ואולפנים נוספים. SmartVOD מציע ללקוחותיו את הסרטים המדוברים ביותר של מיטב אולפני הוליווד, כולם בדיבוב מלא או בעלי כתוביות בהתאם לשפת המקור. מרגע עליית הסרטים לבתי הקולנוע, יוכלו הלקוחות לרכוש את הסרט שזה עתה צפו בו בקולנוע, בשירות בפורמט של "הזמנה מוקדמת" גם לצפייה ביתית.

איכות צפייה פנומנאלית בתכני פרמיום.
  התוכן שמוצע בשירות SmartVOD וכולל אף סרטי תלת-מימד,משודר באיכות Full HD 1080p, הממשיך את חוויית הצפייה ממנה נהנים בבתי הקולנוע.בעלי טלוויזיות שתומכות 
ב-4K יוכלו ליהנות גם ממבחר כותרים באיכות 4K. הסרטים והסדרות עוברים לוקליזציה על ידי תרגום ודיבוב לעברית וכן כתוביות בערבית לתכנים המובילים.
מהפכת המחירים נמשכת
שיתוף הפעולה שיושק במהלך חודש דצמבר 2016 במסגרתו רוכשי כרטיסיות מינוי לבתי הקולנוע של גלובוס מקס יחסכו עד 30% במחירי כרטיסי הקולנוע, ייהנו מכרטוס מקוון (און-ליין) ללא תוספת תשלום, ויוכלו להמשיך את הבילוי גם בבית באמצעות חבילות צפייה והשכרות בשירות SmartVOD במתנה. ההתחברות ל SmartVOD אינה כרוכה בהתחייבות כלשהי ומאפשרת צפייה גם על בסיס מזדמן. 
על וונטייז
Vonetize הינה חברת טכנולוגיה ותוכן המפתחת פלטפורמות
VOD לטלוויזיות חכמות ומכשירים חכמים, ואשר מנהלת שירותי 
תוכן שבבעלותה, בכל העולם. החברה מספקת שירותי תוכן 
מגוונים: ספריה עשירה של למעלה מ 1000 סרטים וסדרות 
הכוללים סרטים ממיטב אולפני הוליווד, סדרות טלוויזיה 
פופולריות, תכני ילדים ותכנים אתניים, ומחזיקה בחוזי תוכן 
עם האולפנים ההוליוודיים הגדולים בעולם. הפלטפורמה 
הטכנולוגית שפיתחה מהווה בסיס לשירותי תוכן חכמים במדינות רבות ובשווקים מתעוררים. במהלך השנה האחרונה השירות החל להיות זמין בפלטפורמות נוספות מלבד Samsung, והחלה תמיכה בכרומקאסט, מכשירי אנדרואיד ו-iOS, טלוויזיות חכמות, טלוויזיות מבוססות אנדרואיד ועוד. שירות SmartVOD הינו שירות הדגל של החברה וגאוותה בהיותו פיתוח ישראלי.
על  גלובוס מקס

גלובוס מקס הינה רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל המפעילה 11 מתחמים ולמעלה מ 100 מסכים בפריסה ארצית מלאה. בימים אלה נמצאת הרשת בשיאו של תהליך פיתוח משמעותי בסיומו תמנה 19 סניפים הפרוסים ולמעלה מ 170 מסכים בכל רחבי ישראל עם למעלה מ 1000 הקרנות ביום. הרשת שמה דגש מיוחד על עיצוב סניפיה החדשים ליצירת חוויית בילוי ייחודית ומפנקת, תוך שמירה על הובלה בחזית טכנולוגיות ההקרנה והסאונד המתקדמות ביותר: כל האולמות החדשים הנבנים כעת כוללים את מערכת הסאונד המתקדמת בעולם Dolby Atmos . בנוסף, גלובוס מקס הינה המפיצה הקולנועית הרשמית בישראל של האולפנים ההוליוודיים Warner Bros, Universal  ו Paramount
ושל חטיבת הסרטים העצמאיים New Guys
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה