יום שני, 14 בנובמבר 2016

קלוד ברוגרול  מבעלי ממזקקת קוניאק מצרפת חוגג בישראל השקת קוניאק חדש!

מאת רותה דנינו
עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם ורמי לוי מנכ"ל הסקוטית מבית ישרקו, אירחו אתמול בערב,   באירוע חגיגי שנערך בבר בוטניקה, שבמלון אולטרה  בתל אביב, כ - 150 איש, בניהם בכירי ענף האלכוהול, מסעדנים ובעלי 
ברים בארץ.
אורח הכבוד באירוע היה  קלוד ברוגרול  - מבעלי  ממזקקת הקוניאק הידוע  מיוקוב מצרפת, שהגיע לארץ לרגל  השקת שני מוצרים חדשים: מיוקוב אייקון ומיוקוב אקסטרא.

קלוד ברוגרול מבעלי ממזקקת הקוניאק מיוקוב הפתיע את האורחים בקוניאק מיוחד שהביא איתו מצרפת וכיבד את המוזמנים  בטעימה ראשונה של  קוניאק "מיוקוב 60 שנה" המיוצר במהדורה מוגבלת של כ- 600 בקבוקים בלבד ברחבי העולם. ברוגרול פתח את הערב ואמר: "אני שמח וגאה לפתוח את הקוניאק שאנו משיקים ברחבי העולם,   לראשונה כאן בישראל וזאת כי  אני משוכנע שהישראלים מבחינים ומזהים קוניאק איכותי".
ברוגרול  סיפר לאורחים כי: "בשנים האחרונות נרשמה  עלייה משמעותית  בצריכת קוניאק בישראל, בכלל ומהמותג מיוקוב בפרט. לדבריו: "אני מאוד שמח לראות את השינויים האלה ולהיות חלק בלתי נפרד מהם". עוד ציין קלוד כי: מוצרי הקוניאק של מיוקוב, פופולארים ונמכרים ב -  80 מדינות ברחבי העולם. שני המוצרים החדשים הם מוצרים איכותיים. ה"אייקון" הוא מוצר המיוצר לרגל חגיגות 150 שנה למזקקה, וה"אקסטרא" הוא מוצר המיושן בחביות במשך 30 שנה".
עדי כהן מנכ"ל טיב טעם עדכן את האורח שהסקוטית", חרטה על דגלה להיות מובילה בתחום האלכוהול בישראל, וכחלק מהתהליך הוא, להמשיך ולהביא את הטרנדים החמים ביותר בעולם ואת החידושים בתחום, לצרכן הישראלי".


רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו מסר : מאז רכישתה של הסקוטית לפני כשלוש שנים החברה בצמיחה מתמדת בכל 3 הקטגוריות בהן היא לוקחת חלק יין בירה ואלכוהול. אחד ממנועי הצמיחה של האלכוהול בסקוטית הינו מותג מיוקוב שמכירותיו הוכפלו ב-שנת 2016. 

מימין רמי לוי מנכל ישרקו קלוד ברוגרול ועדי כהן מנכל טיב טעם צלם אלעד גוטמן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה