יום שבת, 12 בנובמבר 2016

"הקצב מטוסקנה": 
לא שם הוליוודי, אלא שף מפורסם, שמגיע לארץ 
להדריך שפים של בתי מלון.

מאת:רותה דנינו
דאריו צ'קיני מגיע כאורח החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל
זה אמנם לא ביקורו הראשון בארץ, אבל כל גיחה שלו לישראל בעבר, עוררה עניין רב בביצה המקומית, וכך צפוי גם הפעם. דאריו צ'קיני, מחבל טוסקנה שבאיטליה, ככל הנראה הקצב המפורסם בעולם, מגיע לביקור קצר בתל אביב בשבוע הבא כדי להעביר במטבח של מלון רויאל ביץ' בת"א, סדנא אקסקלוסיבית של חיתוך בשר ובישולו עבור שפים של בתי מלון.
מספר עליו רוני פיבקו, מ"מ נשיא התאחדות המלונות בישראל ומנכ"ל רשת מלונות קלאב הוטל: "דאריו צ'קיני נחשב באיטליה ובמערב אירופה לסופרסטאר בתחום הקולינריה. הוא דור שמיני במשפחת קצבים מפורסמת. מסעדן מצליח מאוד, שנוהג לארח אצלו במסעדה, שממוקמת מעל האיטליז בפזאנו שבקיאנטי, כוכבים בינלאומיים כמו: ג'ק ניקולסון, השף ג'יימי אוליבר ואנתוני בורדיין (השף האמריקאי המפורסם). במסעדה שלו הצטלמו לא מעט תכניות טלוויזיה. הוא מגיש במסעדה בשר איכותי ונקי, ללא רטבים, ומשתמש בחומרי גלם איכותיים, בעיקר ביין, שמן זית ועשבי תיבול טריים". 

מוסיפה רומי גורדיסקי, מנכ"לית החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל: "בתחרות בין בתי המלון בארץ, לתחום המזון והמשקאות יש תפקיד חשוב. המלונאים משקיעים מחשבה רבה ותקציבים משמעותיים בהעסקת שפים מצליחים ומפורסמים, בבניית תפריטים ייחודיים, ברכש חומרי גלם יקרים ואיכותיים ועד השקעות בעיצוב המסעדות, בתחולתן ובכלי ההגשה. אנו שמחים לארח את הקצב המפורסם מטוסקנה, 'דאריו צ'קיני, שיעביר סדנה במטבחו של השף איתן מזרחי, במלון רויאל ביץ' בת"א 

לאתר האינטרנט של דאריו צ'קיני:
דאריו צ'קיני קרדיט יחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה