יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

לראשונה בישראל!!!
כוהנת הכושר והפיטנס שר סנדה שוברת את הרשת בשיעור לייב בפייסבוק..
ביום שישי האחרון 11.11
בשעה 14:14 שידרה שר סנדה את שיעור הלייב הראשון בישראל.
באימון השתתפו מעל ל- 14 אלף נשים 
און ליין!! 
בשעות שלאחר מכן, צפו בשיעור מעל ל-70 אלף נשים ברחבי הארץ. 
מדובר באימון הלייב הראשון מסוגו בישראל
השיעור הועבר ע"י שר סנדה בעלת רשת מכוני הכושר 'שר פיטנס'
, שר פיטנס הינה רשת מכוני כושר בעלת 4 סניפים , 3 בצפון חיפה , עכו ובקריות  ואחד חדש שנפתח ממש לאחרונה בקניון שבעת הכוכבים בראשון לציון. 
שר סנדה ,30, בעברה הייתה רקדנית ולימדה ריקודי 
בטן ואירובי, החלה לאמן לפני כחמש שנים.
היא התמקצעה בוינגייט ופתיחה שיטה ייחודית 
הכוללת אימון מותאם אישית תוך שילוב תזונאית 
וכמובן מעקב שוטף.
שר בונה סדרת אימונים אינטנסיבית ששמה דגש על החלקים בגוף שכולנו היינו רוצים לחטב.
בימים אלה משיקה שר תוכנית אימונים  מיוחדת המותאמת לנשים בהריון!!!!
"אני לא מאמינה ברזון "חולני"...אני מאמינה 
בנשים אמיתיות!
אני לא מאמינה שכל אחת צריכה להיות "מקל" 
או "דוק" וגם לא שואפת להביא את המתאמנות 
שלי לשם..
היעד האמיתי אליו אני מכוונת הוא שינוי אמיתי בתפיסה!
במשפחת שר פיטנס יש נשים אמיתיות שמודעות 
לעצמן ולכוח שלהן- הכוח למצוא 
"
שר פיטנס"- זה הרבה מעבר למידות . הרבה מעבר למשקל. מדובר בנשים "


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה