יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

חוגגים את חג החנוכה בקניון באר יעקב!
במהלך דצמבר יערוך קניון  באר יעקב הפנינג
 חגיגי במיוחד לרגל חג חנוכה עם מגוון פעילויות מעשירות ומהנות לכל המשפחה – בחינם!
הפנינג חנוכה:
מאת:רותה דנינו
קניון באר יעקב מזמין אתכם להפנינג חנוכה חגיגי, שווה ונוצץ במיוחד עם הפעלות ילדים שאסור להחמיץ. ההפנינג יתקיים בין התאריכים 25-28.12.16 (ימים א'-ד') בין השעות 16:00-18:30, ובכל יום תתקיים הדלקת נרות כמיטב המסורת ויחולקו בחינם סופגניות טעימות ומתוקות.

  • יום ראשון ה-25.12.16: פעילות של בית חב"ד באר יעקב, עם סדנאות יצירה, דוכני משחק, וסיפור חנוכה.
  • ביום שני ה-26.12.16: מתחם ג'אגלינג ומתחם בלונים.
  • ביום שלישי ה-27.12.16: מופע של הקוסם תומר דודאי: "ילד פלא" הצגה קסומה לכל המשפחה. תומר הוא ילד מקסים שחי בעולם של קסמים. החדר שלו קסום ומכושף . ביחד עם חברו הטוב טריק(תוכי מדבר) הוא עושה חזרות למופע הקסמים שלו. תומר נעזר בכל החברים שלו בחדרון העיפרון, בובספוג, התמונה המדברת, זיוה המזוודה המדברת, השולחן המרחף ועוד. בעיה היא שהקסמים לא עובדים כשיש ממבוגרים בסביבה אלה רק ילדים. כשתומר מגלה שהקהל שלו הם רק ילדים הוא מתחיל בחזרות ומשתף את הילדים שעוזרים לו להעמיד את המופע הגדול. הרפתקה קסומה מלאה בקסמים שירים ריקודים
  • ודמיון מודרך. 
  • בנוסף, תתקיים ביום שלישי גם סדנת יצירה של מוזיאון הטבע בירושלים במהלכה יכינו המשתתפים שמן זית ונרות חנוכה, וייהנו גם ממתחם קריקטורה. היום ייחתם במופע של צ'ופצ'יק כוכבת הילדים, שמגיעה לקניון למופע מקפיץ שמתאים לכל המשפחה.
  • ביום רביעי ה-28.12.16: מסיבת זוהרת במיוחד, במהלכה הילדים יוכלו להתקשט בציורי גוף זוהרים, עמדות משחק, הפעלה והרקדה זוהרת, בובות ענק ועוד.
פעילויות ילדים מדי שבוע במהלך דצמבר:
בנוסף לפעילויות במסגרת ההפנינג המיוחד של חנוכה, יתקיימו בקניון באר יעקב מדי יום שלישי בשעה 16:00 הפעלות מיוחדות ומהנות לילדים, וכן בשעה 17:30 יועלו הצגות מרתקות, כשהכניסה וההשתתפות בחינם.
ביום שלישי ה-6.12.16 בשעה 16:00 תתקיים סדנת יצירה במהלכה יכינו הילדים לבבות מתוקים. בשעה 17:30 יועלה המופע רייצ'י וסוד הריצ'רצ'ים: אם יש רצון ויש דמיון, אפשר להגשים כל חלום! הילדים מוזמנים לצאת עם רייצ'י למסע קסום, אל רחשי הלב שבו חבויים הפתרונות והחיוכים. מדובר במופע מוזיקלי חוויתי ומקורי, בליווי רקדנים מקצועיים, שעם סיומו יקבל כל ילד מתנה.
ביום שלישי ה-13.12.16 בשעה 16:00 תתקיים סדנת יצירה של קסם. בשעה 17:30 יועלה מופע הקסמים הגדול של מונוטוני: מופע קסמים מלהיב וסוחף לכל המשפחה במהלכו עוזרים הילדים לקוסם למצוא את המפתח האבוד ולהציל את חברו. מונו וטוני, הקוסמים הצעירים מתכוננים להופעתם הראשונה מול הילדים. לכבוד החגיגה הזמינו הקוסמים את כל עושי הקסמים בממלכה. אך אוי ואבוי- מכשפת המערב לא הוזמנה ואת טוני הקוסם העלימה ממש לפני המופע. מונו יוצא למסע שכולו קסמים, בו הוא מנסה להציל את טוני יחד עם כל החברים והילדים.
ביום שלישי ה-20.12.16 בשעה 16:00 תתקיים סדנת יצירה במהלכה יכינו הילדים קופות חיסכון שיקחו לביתם. בשעה 17:30 תועלה ההצגה "צייר לי כבשה": בהשראת שירי הכבש השישה עשר. אריאלה וגיורא הם זוג חברים שאת כל זמנם ביחד מבלים. היום גיורא רוצה לגלות סוד לאריאלה אך מאיפה יעזור אומץ? דרך השירים המופלאים  של יהונתן גפן – "גן סגור", "אני אוהב שוקולד", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים. מצליח לומר לאריאלה את שעל ליבו. הצגה סוחפת וקסומה לילדים ולהורים.
המרכז מנוהל על ידי חברת פרו-מול

חברת פרו-מול הינה החברה הגדולה בישראל לניהול קניונים ומרכזי קניות, בעלת הניסיון הרב ביותר בניהול מסחרי ותפעולי של קניונים ומרכזי מסחר. חברת פרו-מול מנהלת כיום כ-35 מרכזי קניות וקניונים בארץ ובחו"ל.
צילום יופי של טופי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה