יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

מה קונים לילדים בדמי החנוכה?
סגל בייבי מציעה את המתנות הכי מעניינות וכיפיות לחג החנוכה .

חג החנוכה בפתח ואתו מגיעות המתנות לילדים בתמורה לדמי החנוכה המסורתיים.  אז אחרי שהדלקנו נרות, אכלנו סופגנייה ושרנו את שירי החג, זה הזמן לפתוח מתנות חג שמח!!!!
מאת:רותה דנינו
קלמנטוני
הלהיט החדש במשחקי הילדים הוא קוביות המשחק המהפכניות המיוצרות מחומר ייחודי שנרשם כפטנט. מדובר בקוביות רכות, לחיצות ובעלות פינות מעוגלות לבטיחות מקסימאלית ובנוסף, ניתנות לכיבוס ללא חשש. קוביות המשחק הייחודיות תורמות להתפתחות החושית והמוטורית ומפתחות את הדמיון אצל התינוקות והפעוטות. הקוביות מומלצות למשחק מגיל חצי שנה ומעלה, ומגיעות במידות ודרגת קושי המשתנה על פי הגיל.
קלמנטוני היא ענקית צעצועי תינוקות וילדים המשווקת את מוצריה בהצלחה בשוק האירופי וברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח צעצועים ומשחקים לתינוקות, פעוטות וילדים- בסדרות מגוונות בהתאם לגיל ותחומי עניין.
מארז קלמנטוני 24 או 60 קוביות ריחניות 
בצורות וצבעים שונים
הקוביות מתאימות לכל מגוון המשחקים של קלמי פלוס.הקוביות רכות, בטיחותיות ובעלות פינות מעוגלות, החומר לחיץ, ריחני, רחיץ והיגייני (ניתן לכביסה במכונה).
הקוביות תורמות להתפתחות החושית, למוטוריקה העדינה ולדמיון. הקוביות מסייעות בלימוד צורות, צבעים וחיות
פטנט רשום מיוצרות באיטליה.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 99 ש"ח, ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.
מארז בית - קלמי
מארז 15 קוביות קלמי בצורות וצבעים שונים, מפתח את הבנת הקשר של סיבה ותוצאה.גג הבית הוא משטח מותאם לבנייה ומשחק, ניתן להכניס ולהוציא קוביות דרך דלת הבית והגג. בסיום המשחק ניתן לארוז את כל החלקים אל הבית ולאחסן במאורגן.
מחיר מומלץ לצרכן: 99 ש"ח, ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.
מארז צב קלמנטוני
מארז צב עם מכסה ו- 15 קוביות בניה רכות וריחניות. ניתן לאסוף את הקוביות לתוך הצב, מכסה הצב מאפשר לבנות על גבו. הצב על גלגלים וניתן לגרור אותו באמצעות החוט שקשור בחלקו הקדמי. בסיום המשחק ניתן לארוז את כל החלקים אל הצב ולאחסן במאורגן.
מומלץ מגיל: 6 -18 חודשים.
מחיר מומלץ לצרכן:  99 ש"ח, ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.
גראג' דיסני
המוסך הוא משחק אלקטרוני אינטראקטיבי, המארז כולל שתי מכוניות, למיני ולמיקי. למשחק כפתורים לתנועת המעלית והמחסום. מברשות שטיפת הרכב מסתובבות במעבר המכוניות. כל תנועה מפיקה צלילים. מומלץ מגיל 10-36 חודשים.
מחיר מומלץ לצרכן: 149 ש"ח, ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.
טף טויס
מובייל לתינוק משולב נגן MP3 טף טויס
 ההורים בוחרים את המוזיקה שתינוקם ישמע במגוון אינסופי של צלילים. מובייל מעוצב וחדשני ונגן 3 mp, את הנגן ניתן לנתק מהמובייל ולהשתמש בו בנפרד על גבי מיטת התינוק או בכל מקום אחר.
המובייל כולל 16 נעימות קלאסיות מותאמות לתינוקות ומנגינת צלילי טבע וניתן להעלות מנגינות MP3 נוספות ע"י חיבור הנגן למחשב בכבל מיני  USB.

המובייל מתאים לשלושה שלבי התפתחות 
וגדל עם התינוק:
שלב 1 – 0 -5 חודשים –מובייל סטריאו, הכולל מופע אורות צבעוני ובובות משחק רכות.
שלב 2 – 6 חודשים ומעלה – הנגן ניתן לחיבור למיטת התינוק, במנותק מהמובייל, רצועת פלסטיק גמישה.
שלב 3 – 1-6 שנים – נגן  MP3שהפעוט יכול לקחת איתו לכל מקום וניתן להעלות עליו מוזיקה המתאימה לגילו. 
קל להרכבה ולפירוק, יציב ובטוח.טיימר המאפשר להשמיע מוזיקה לזמן קצוב – 10 או 30 דקות.
מומלץ מגיל: לידה ועד 6 שנים.
 מחיר מומלץ לצרכן :279 ₪ להשיג ברשת במוצצים, בייביסטאר ובמבחר חנויות המתמחות במוצרי תינוקות

רעשן דמוי ראטן
טף טויס וקבוצת סגל, מציגים רעשן דמוי ראטן בעיצוב יפיפייה ובצבעים רכים ונעימים לעין. הרעשן עשוי פלסטיק המדמה את העיצוב בקליעת ראטן ועל כך ייחודו. הרעשן מגיע בשלושה עיצובים רעשן כפול, יחיד וטבעת ומשמיע צלילים רכים, לעידוד פיתוח חושי התינוק.
לכל דגם שלושה צבעים – תכלת, ירוק וצהוב.ללא שימוש בביספינול , כל רעשן מגיע באריזה נפרדת.
rattan rattle duo
מיועד לתינוקות מגיל לידה ועד שנה.
מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪, הרעשן נמכר ברשת שילב.
קשת מוזיקלית ינשוף לעגלה
קשתרכה לעגלה, עםבובות רעשן צבעוניות ובובת ינשוףמוזיקלי.מגע או תזוזה של בובת הינשוף תפעיל מנגינה או שלוש נעימות קצרות ואור בגוף הינשוף. תינוקהמפעילאת המוזיקהוהאורבנגיעהבבובתהינשוף, ילמד אודות עקרון סיבה ותוצאה ויפתח חושים ויכולות קוגניטיביות. צבתות הפלסטיק של הקשת מתאימות כמעט לכל סוגי העגלות והסלקלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 139 ש"ח, ניתן להשיג בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.

סירה מוזיקלית 3 ב-1- 
צעצוע סירה מוזיקלי, שגדל עם התינוק, לשלושה שלבי התפתחות:
שלב 1 - צעצוע למיטת התינוק / עריסה. הסירה נעה מצד לצד בשילוב מנגינות נעימות והקרנת כוכבים צבעוניים רכים, להרגעת התינוק ולעזרה בהרדמות.
שלב 2 - עידוד מצב השכיבה על הבטן. הצעצוע מונח על רצפה או שטיח מול התינוק. הסירה נעה מצד לצד יחד עם מוסיקה עליזה ומעודדת את התינוק להרים את הראש והצוואר לטובת חיזוק חגורת הכתפיים.
שלב 3 - עידוד זחילה. הסירה מנותקת מהמסילה ונוסעת על רצפה או שטיח. המוזיקה ונהג הינשוף החביב מעודדים את התינוק לזחול אחריו.
מיועד לתינוקות מגיל לידה ועד חצי שנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 159 ₪, ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות למוצרי תינוקות.

 צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה