יום שבת, 26 בנובמבר 2016

רשת ויקטורי מתרחבת ל-49 סניפים באזורי פעילות חדשים שיפעלו בפורמט דיסקאונט שכונתי: 
ויקטורי רוכשת ממגה 6 סניפים במרכזי הערים רעננה, שוהם, תל מונד, מגדל העמק וקרית אתא בעלות כוללת של 12.6 מיליון ש"ח!
בנוסף יפתח סניף חדש בצור יצחק 
שטחי המכירה והמחסנים ב- 7 הסניפים 
הינה כ- 7,350 מ"ר.

מאת:רותה דנינו
אייל רביד:" לאחר שפתחנו 12 סניפים בתחילת השנה, אנו ממשיכים במימוש אסטרטגיית הצמיחה של הרשת ורוכשים 6 סניפים פעילים הנמצאים במרכזי הערים. סניפים אלו ממוקמים באזורים חדשים עבורנו כך שהם מעמיקים את פריסת הרשת. הסניפים יפעלו בפורמט דיסקאונט שכונתי ויעברו לידינו תוך כדי תנועה על מנת שיתרמו לתוצאות באופן מיידי. כמו כן, הסניף החדש בצור יצחק מוקם בימים אלה ויפתח ככל הנראה במהלך הרבעון הראשון של 2017. תוספת הסניפים מחזקת את המיצוב של ויקטורי מול הספקים ומאפשרת 
לנו להביא את בשורת הדיסקאונט לקהלי יעד שעד היום לא 
נחשפו לרשת" 
רשת חנויות לשיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט, מדווחת על המשך התרחבותה בצפון, מרכז ודרום הארץ, עם רכישתם של 6 סניפים נוספים ברעננה, תל מונד, מגדל העמק, קריית אתא ושוהם וכן פתיחת סניף נוסף בצור יצחק. 6 הסניפים החדשים יפעלו תחת פורמט דיסקאונט שכונתי ויעברו לתפעול תחת רשת ויקטורי ללא סגירה ופתיחה מחודשת מתוך מטרה שתרומתם לתוצאות תהיה מהירה. עלות הרכישה של 6 הסניפים 
היא 12.6 מיליון ₪.
הסניף בצור יצחק צפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2017. הסניף ישרת את תושבי צור יצחק, צור יגאל, צור נתן, סלעית, טייבה, טירה ועוד. לכשיוקם, יהיה סניף זה הסניף הגדול ביותר וגם היחיד ביישוב. נכון להיום, היישוב צור יצחק מונה כ- 2000 משפחות ויגיע תוך שנה לכ- 2800 משפחות ותוך שנתיים לכ- 3100 משפחות. זאת, על פי התב"עות ששווקו ביישוב עד כה.
מצבת הרשת תעמוד על 49 סניפים. רכישת הסניפים החדשים מגיעה בהמשך להשלמת פתיחת 12 הסניפים החדשים עליה הודיעה ויקטורי ברבעון הראשון של 2016. הסניפים החדשים מעמיקים את פריסת הרשת באזורים בהם היא לא היתה פעילה.
תוספת השטח, שטחי מכירה ומחסנים, היא כ- 7,350 מ"ר. שני הסניפים ברעננה, ברחוב אחוזה 114 ו – 158 הינם בשטח של 700 ו- 1,200 מ"ר בהתאמה, הסניף בשוהם בשטח של 1,600 מ"ר, הסניף במגדל 
העמק בשטח של 750 מ"ר, הסניף בתל מונד בשטח של 700 מ"ר, הסניף בקריית אתא בשטח של 1,200 מ"ר והסניף בצור יצחק בשטח של 1,200 מ"ר. 
כמו כן, כחלק מהמהלך ליישור קו של הסניפים הישנים אל מול החדשים, יתחילו השבוע עבודות שיפוץ בסניפי "ויקטורי" בקרית מלאכי, גדרה, אורנית, נתניה וגני תקווה. עלות השיפוץ נאמדת בכ-8 מיליון שקלים. מהלך זה, הוא חלק ממהלך כולל של שיפור השירות וחווית הלקוח בסניפי הרשת. שיפוץ הסניפים הללו כולל, בין השאר, החלפת מערכות הקירור, החלפת המדפים ובחלק מהסניפים אף החלפת הריצוף. 
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי רשת סופרמרקטים: "לאחר שפתחנו 12 סניפים בתחילת השנה, אנו ממשיכים במימוש אסטרטגיית הצמיחה של הרשת ורוכשים 6 סניפים פעילים הנמצאים במרכזי הערים. סניפים אלו ממוקמים באזורים חדשים עבורנו כך שהם מעמיקים את פריסת הרשת. הסניפים יפעלו בפורמט דיסקאונט שכונתי ויעברו לידינו תוך כדי תנועה על מנת שיתרמו לתוצאות באופן מיידי. כמו כן, הסניף החדש בצור יצחק מוקם בימים אלה ויפתח ככל הנראה במהלך הרבעון הראשון של 2017. תוספת הסניפים מחזקת את המיצוב של ויקטורי מול הספקים ומאפשרת לנו להביא את בשורת הדיסקאונט לקהלי יעד שעד היום לא נחשפו לרשת" 
על  ויקטורי רשת סופרמרקטים
ויקטורי רשת סופרמרקטים (ת"א: וקטר) פועלת כקבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל, באמצעות חברות בת הפועלות בשיטת הדיסקאונט – מחירים זולים לצרכן הפרטי. הרשת מפעילה היום 48 סופרמרקטים. הסופרמרקטים הינם בפריסה ארצית בדרום הארץ, המרכז וצפון הארץ. סניפי הרשת פועלים בשיטת הדיסקאונט, ומציעים מגוון רחב של מוצרים בהם: מבחר מוצרי מזון בהם – ירקות ופירות, מוצרי בשר, עוף ודגים; מוצרי טואלטיקה וניקוי; מוצרי קוסמטיקה; מוצרי הלבשה וטקסטיל. כמו כן לחברה מותג פרטי בשם "המותג" וכיום נמכרים כ – 1,025 פריטים בקטגוריות מוצרי מזון, חומרי ניקוי וטואלטיקה. החברה מעסיקה כיום כ – 2,200 עובדים. בעלי השליטה בחברה הם מר חיים רביד, המכהן כסמנכ"ל כספים, מר אייל רביד, המכהן כמנכ"ל החברה ומר אברהם רביד, המכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי. צביקה ברנשטיין, רו"ח ועו"ד, מכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה. 
צילום קמליה אומנות הצילום


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה