יום שישי, 25 בנובמבר 2016

רשת ויקטורי מדווחת על רבעון שיא נוסף וצמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים:
עלייה של 48% בהכנסות לסך של 366 מיליון שקל ועלייה של 114% ברווח הנקי ל-7 מיליון שקל
מתחילת השנה תזרים מזומנים בסך 57.2 מיליון שקל 
מזומנים ושווי מזומנים בקופת החברה הסתכמו ב-72.8 מיליון שקל. נזילות גבוהה זו מאפשרת לחברה להמשיך להתפתח ולהרחיב את פעילותה 
מאת:רותה דנינו
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי רשת סופרמרקטים: "אנו שמחים על תוצאות הרבעון ומסכמים את הרבעון החזק ביותר של הרשת מיום היווסדה עם צמיחה חזקה בהכנסות וברווח. כמו כן אנו מראים שיפור משמעותי בפרמטרים התפעוליים ובשיעורי הרווחיות, זאת על רקע הצמיחה המהירה בהכנסות ושיפור המיצוב שלנו מול הספקים. אנו מעריכים כי למרות שהסניפים החדשים עדיין לא מיצו את הפוטנציאל המלא שלהם ועוד לפני רכישת ששה סניפים חדשים ממגה השבוע, נוכל להציג שנת שיא 
נוספת של ויקטורי.
להערכתנו, שוק הקמעונאות עדיין בהתהוות ולכן שמרנו על רמות נזילות גבוהות שמאפשרות לנו לנצל הזדמנויות לצמיחה מהירה באמצעות רכישת סניפים והמימוש בא לידי ביטוי ברכישת ששה סניפים ממגה. תמורת הרכישה עומדת על 12.6 מיליון שקל ואנו מאמינים כי נוכל להביא את הסניפים לרמת מכירות גבוהה מהרמה בה הם פעלו בחודשים האחרונים. חשוב להדגיש כי מדובר בסניפים שכונתיים במרכזי הערים, הנמצאים באזורים בהם לא היינו פרוסים. כמו כן, אנו ממשיכים לבחון ולקדם פתיחת סניפים נוספים ונפתח בתחילת שנת 2017 סניף בצור יצחק.
כאמור, אנו ממשיכים לתרגם את הצמיחה לשיפור תנאי הסחר של החברה, והעדות לכך היא שיפור בשיעורי הרווחיות על אף התחרות הענף. אנו פועלים כל העת לשימור המגמה החיובית של החברה, אם באמצעות המשך צמיחת הרשת ואם באמצעות דיבידנד – מתחילת השנה חילקנו דיבידנד של 8.7 מיליון שקלים והכרזנו כעת על דיבידנד נוסף של 2 מיליון שקלים. בכוונתנו להמשיך לייצר ערך משמעותי לבעלי המניות של החברה." 
יבנה, 24 בנובמבר 2016 - ויקטורי רשת סופרמרקטים (ת"א: וקטר), העוסקת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט מדווחת על תוצאותיה עבור הרבעון השלישי 2016 הכוללים פעילותם של 42 סניפים הפרוסים ברחבי ישראל עם שטח מסחר כולל של 47 אלף מ"ר, ואינם כוללים רכישה אחרונה של ששה סניפים ממגה.
תוצאות רבעון שלישי של 2016:
הכנסות החברה ברבעון השלישי 2016 הסתכמו ב-366 מיליון שקל, עלייה של כ-48% בהשוואה ל-248 מיליון שקל ברבעון השלישי 2015. העלייה במכירות נובע מפתיחת סניפים חדשים.
הפידיון בחנויות זהות במהלך הרבעון קטן הכ- 1.7% בהשוואה לפידיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד.
הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון עמד על כ-7.8 אלף שקל למ"ר מכירה נטו בהשוואה לפדיון של כ-8.5 אלף שקל למ"ר מכירה נטו ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בפידיון למ"ר מכירה נטו נובעת בעיקר מקיטון בפידיון בחנויות זהות ומכך שגודל החנויות החדשות שנפתחו הינו גדול יחסית לממוצע השטח של החנויות הותיקות.
הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון 
עמד על כ-8.3 אלף שקל למ"ר מכירה נטו, בהשוואה לפידיון ממוצע של כ-8.5 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-88.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-57.0 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-24.2%, בהשוואה ל-23% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקרה משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה הניכרת של החברה, רכישת סניפי מגה, איחוד מחסני החברה למחסן מרכזי אחד, ותחילת ייבוא עצמאי של מוצרי בשר ודגים על ידי החברה.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-9.2 מיליון שקל, עלייה של כ-73% בהשוואה ל-5.4 מיליון שקל ברבעון השלישי 2015. שיעור הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.5%, בהשוואה ל-2.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה נובעת מעלייה ניכרת במכירות וברווח 
הגולמי של החברה.
הרווח הנקי לתקופה הסתכם בכ-7 מיליון שקל, עלייה של כ-114% לעומת 3.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר עקב עלייה ניכרת במכירות וברווח הגולמי, ומצמצום בשיעור המיסים על ההכנסה בעיקר עקב הפחתת מס החברות. שיעור הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב- 1.9%, בהשוואה ל-1.3% בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השלישי 2016 
הסתכם ב-4.4 מיליון שקל.
מזומנים ושווי מזומנים בקופת החברה הסתכמו ב-72.8 מיליון שקל. 
נזילות גבוהה זו מאפשרת לחברה להמשיך להתפתח ולהרחיב את
 פעילותה.
ההון העצמי הסתכם ב-172.7 מיליון שקל ברבעון, בהשוואה ל-159.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2015.
מתחילת השנה חילקה החברה דיבידנד בסך 8.7 מיליון שקל, והכריזה 
על חלוקת דיבידנד נוספת בהיקף של 2 מיליון שקלים.
תוצאות תשעת החודשים האשונים של 2016:
הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2016 חצו לראשונה את רף 1 מיליארד שקלים והסתכמו ב-1,052 מיליון שקל, עלייה של כ-46.4% בהשוואה ל-719 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מפתיחת סניפים חדשים
הפידיון בחנויות זהות בתקופת הדיווח קטן 
הכ- 1.1% בהשוואה לפידיון בחנויות זהות 
בתקופה המקבילה אשתקד.
הפדיון למ"ר בתקופת הדיווח עמד על כ-23.4 אלף שקל למ"ר, בהשוואה ל- 25.5 אלף שקל למ"ר בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בפידיון למ"ר נובעת בעיקר מקיטון בפידיון בחנויות זהות וכן מפתיחת סניפים חדשים בעלי שטח מכירה גבוה מהממוצע בחברה.
הפדיון למ"ר בחנויות זהות בתקופת הדיווח עמד על כ-25.2 אלף שקל למ"ר, בהשוואה ל- 25.5 אלף שקל למ"ר בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי בתקופת הדיווח הסתכם בכ-252.4 מיליון שקל, בהשוואה לכ-165.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-24.0%, בהשוואה ל-23% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקרה משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה הניכרת של החברה, רכישת סניפי מגה, איחוד מחסני החברה למחסן מרכזי אחד, ותחילת ייבוא עצמאי של מוצרי בשר 
ודגים על ידי החברה.
הרווח התפעולי בתקופת הדיווח הסתכם בכ- 27.9 מיליון שקל, עלייה 
של כ-57.5% בהשוואה ל- 17.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.7%, בהשוואה ל-2.5% בתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה נובעת מעלייה ניכרת במכירות וברווח הגולמי של החברה.
הרווח הנקי בתקופת הדיווח הסתכם בכ- 19.8 מיליון שקל, עלייה של כ-56.9% לעומת 12.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר עקב עלייה ניכרת במכירות וברווח הגולמי, ומצמצום בשיעור המיסים על ההכנסה בעיקר עקב הפחתת מס החברות. שיעור הרווח הנקי בתקופת הדיווח הסתכם ב- 1.9%, בהשוואה ל-1.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בתקופת הדיווח הסתכם ב-57.2 
מיליון שקל.
על  ויקטורי

ויקטורי רשת סופרמרקטים בע"מ פועלת כקבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל, באמצעות חברות בת הפועלות בשיטת הדיסקאונט – מחירים זולים לצרכן הפרטי. ויקטורי מפעילה היום 49 סופרמרקטים המשתרעים של שטחי מכירה של כ-47 אלפי מ"ר (לא כולל הסניף האינטרנטי) באתרים מוחכרים, כשאחדים מהם נמצאים בבעלות חברות הקבוצה ואחרים בבעלות חיצונית. הסופרמרקטים הינם בפריסה ארצית בדרום הארץ, המרכז וצפון הארץ, וכמו כן לחברה סניפים הפונים לקהל. הסופרמרקטים פועלים בשיטת הדיסקאונט, ומציעים מגוון רחב של מוצרים בהם: מבחר מוצרי מזון בהם – ירקות ופירות, מוצרי בשר, עוף ודגים; מוצרי טואלטיקה וניקוי; מוצרי קוסמטיקה; מוצרי הלבשה וטקסטיל. החברה מעסיקה כיום כ – 2,600 עובדים. בעלי השליטה בחברה הם מר חיים רביד, המכהן כסמנכ"ל כספים, מר אייל רביד, המכהן כמנכ"ל החברה ומר אברהם רביד, המכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי. צביקה ברנשטיין, רו"ח ועו"ד, מכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה. http://www.abavictory.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה