יום שישי, 25 בנובמבר 2016

זה הזמן לפתוח את השנה החדשה עם מותג האיפור הבינלאומי PARIS-L'ORÉAL
                 מראה דרמטי  לסילבסטר!
לחגיגות סוף שנת 2016
וקבלת השנה החדשה 2017

 מראה איפור "מפוסל" בעל אמירה מסתורית וסקסית
בהשראת קים קרדשיאן עצמות לחיים מפוסלות ועוצמתיות
v   להתרשמות מקרוב מהמוצרים ליצירת הלוק,

מאת:רותה דנינו
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, מציג מראה איפור לחגיגות סוף שנת  2016, בהשראת מראה איפור "מפוסל" בהשראת הכוכבת קים קרדישאן המראה בעל אמירה מסתורית וסקסית – מראה המדגיש עצמות לחיים מפוסלות ועוצמתיות.

אין סגנון טרנדי יותר לפתוח איתו את 2017, מאשר עצמות לחיים מפוסלות וחזקות. הוסיפו להן גבות חזקות ומעוצבות, אייליינר מחודד ושיקי ושפתיים מחזירות אור שעושות חשק לסלפי (עם פלאש), וקיבלתם את לוק האיפור הנכון לחגיגות פתיחת השנה האזרחית.

טיפים למראה:

1.     בחרי במייק אפ בגימור מאט, בגוון שהולם במדויק את גוון עורך ולא כהה ממנו. הוא יהווה בסיס לשלב הבא, כך שעל הגוון להיראות טבעי ככל האפשר. מרחי את המייק אפ גם על אזור הלסת המתחבר עם הצוואר, על מנת למנוע הבדלי גוון, וכן את העפעפיים, לקיבוע טוב יותר של הצלליות.
 
2.     הגענו לשלב העוצמתי ביותר: הקונטור הרטוב. בעזרת הגוון הבהיר בפלטת הקונטור הרטוב Infallible Sculpt, הדגישו את האזורים הבולטים בפנים: עצמות הלחיים, גשר האף ומרכזי הסנטר והמצח. בעזרת הגוון הכהה בפלטה, הצלילו את שקע הלחי, צידי האף וצידי המצח. הטמיעו וטשטשו בטפיחות קלות, עד למראה חלק ומפוסל. תוכלו להשתמש במברשת המיועדת להנחת מייק אפ רטוב, ספוגית, או אפילו בקצות האצבעות.

3.     מראה הקונטור המפוסל לא יהיה שלם ללא נגיעה חיה של צבע! השתמשו בסומק אינפליבל סקאלפט על מנת להעניק זוהר וגוון טרנדי ללחיים. העבירו מברשת סומק רחבה לכל אורך פלטת הסומק, ערבבו בין הגוונים והניחו בטפיחות על תפוחי הלחיים. אל "תמשכו" את הסומק אל עבר הרקות; השאירו מקום של כבוד להצללות שיצרת.

4.     בחרו צללית בסיס בגוון ניוד מבריק, כרקע לשטח העפעף. הניחו אותה על כל שטח העפעף, עד הגבה, בעזרת כרית האצבע.

5.     על מנת להדגיש את העיניים, נשתמש באייליינר שחור קלאסי, המורם בקצהו בזווית קטנה. העדיפו אייליינר טוש, שמעניק דיוק מירבי והתחילו בזוית הפנימית של העין, כלפי חוץ.

6.     השתמשו במסקרה שחורה בעלת מברשת סיליקון המזכירה בצורתה מסרק, על מנת להפריד את הריסים, להדגישם היטב ולהרים אותם אל על. הברישו גם את הריסים התחתונים, למראה מודגש במיוחד.
7.     גבות מעניקות לפנים מסגרת, בעלת נוכחות בולטת במיוחד. על מנת להדגיש את גבותייך, הברישי אותן בעדינות במסקרה ייעודית לגבות. תוכלי לבחור במסקרה שקופה, שתעצב את הגבות הטבעיות ותעניק להן מראה טבעי ומלא, או במסקרה בעלת גוון המתאים לצבע שיערכם, על מנת למלא אותן באופן טבעי ומחמיא.
8.     לסיום, בחרו גלוס בגוון טבעי ובעל כיסוי מלא, שיעניק לשפתיים מראה תפוח יותר. הברק המחמיא יתפוס את האור וישלים את המראה המושלם. חוששים שהברק יתעמעם במהלך הלילה? זכרו שגלוס בגוון טבעי אפשר לשלוף מהתיק בחסות החשכה ולחדש בקלות, גם ללא צורך במראה.
מוצרי איפור מומלצים לשימוש:

·        INFAILLIBLE MATTE FDT- מייקאפ עמיד במראה מאט
·        פלטת קונטור רטוב Infallible Sculpt
·        סומק Infallible Sculpt בגוון 101
·        קולור ריש מונו- גוון ניוד
·        Super Liner Perfect Slim- אייליינר טוש שחור
·        מסקרה Wings  בגוון שחור
·        BROW ARTIST PLUMPER- מסקרה לגבות
·        קולור ריש לא'קסטרא אורדינר גוון 600  
·        באדיבות עדי פרג'י, 
מנהלת הדרכה לוריאל פריז

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

צילום דוגמנית ברברה פלווין:  לוריאל פריז חו"ל, 
צילום מוצרים: מוטי פישביין, 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה