יום שבת, 5 בנובמבר 2016

אז תשתי קפה טורקי!!!!
השבוע למדו מדריכות סטודיו סי בכנס, תחת הכותרת "כדי שלא תגיעי תשושה לאימון של סטודיו סי" בבית שטראוס שבפתח תקווה על התועלות הבריאותיות בשתיית קפה שחור לפני אימון גופני.


מאת:רותה דנינו
קפה טורקי מבית קפה עלית מקדם בשנים האחרונות את המודעות לקשר שבין שתיית קפה שחור ופעילות ספורטיבית. במסגרת פעילות זו, נוצר שיתוף פעולה בין קפה טורקי לרשת סטודיו סי, כדי להעמיק את המודעות גם בקרב קהל שאיננו משתתף בספורט תחרותי, בדגש על נשים, ששותות פחות קפה טורקי. במסגרת הכנס נפגשו המדריכות עם רקפת אריאלי, דיאטנית קלינית במרכז הרפואי שערי צדק, המתמחה בתזונה וספורט ומלווה קבוצות ספורט מקצועניות וחובבניות למעלה מעשור. רקפת דיברה איתן על הסכנות שבצריכת אבקות חלבון ותוספי תזונה שאינם מפוקחים. היא דיברה על חשיבות תזונה מאוזנת המותאמת לצרכי המתאמנות ועל מזונות פונקציונליים אשר תורמים לתפריט מאוזן ובריא יותר וחשובים עוד יותר לעוסקים בספורט כמו קפה לפני אימון, המשפר את הסיבולת ואת כוח ההתמדה, מוצרי חלב לאחר האימון המקנים חלבון איכותי להתאוששות השרירים, דובדבנים, סלק, רימונים, כורכום ואומגה 3 כנוגדי חמצון ודלקת באופן כללי בתפריט. לאחר מכן ד"ר נעם פיינהולץ, חוקר ומרצה לתקשורת, דיבר על טכניקות להעברת מסרים אפקטיבית, שמניעים את 
המאזינים לפעולה.

"סטודיו סי תציין השנה 27 שנות הצלחה. זוהי בעצם הרשת הגדולה  והוותיקה ביותר בישראל בתחום הספורט ופעילות גופנית לנשים. יש לנו את המוצר המדויק, המקצועי והיחידי שבאמת נותן תוצאות בזכות ההון האנושי של החברה. כשלקוחה מגיעה לסטודיו סי היא מגיעה לבית שמתמחה בפעילות גופנית ותזונה נכונה ורואה בכל אחת מהעובדות כגורם מקצועי שהיא יכולה להתייעץ עמו ולקבל ממנו המלצות בתחום: מאחראית המשמרת, ממנהלת הסניף, מהדיאטנית והמדריכה בשיעור. מטבע הדברים ומעצם המוצר שלנו את רוב הזמן בסטודיו הלקוחה מבלה עם המדריכה בשיעור. אני אישית מתעמלת בשיעורים ורואה איך הלקוחות מתייחסות למדריכה כאל הגורם המקצועי ברמה הגבוהה ביותר, כמו שפציינט מתייחס אל רופא. הן מרגישות, ובצדק, שיש כאן גורם מקצועי שיכול להמליץ להן בכל נושא בריאות הגוף והספורט. יש לנו מוצר מנצח והמוצר הזה הוא אתן, אז תודה רבה לכולכן", אמרה רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"ל סטודיו סי.

"למדריכות סטודיו סי ישנה השפעה חיובית על מתאמנות הרשת שרואות בהן מודל לדוגמא והן מהוות עבורן דוגמא אישית לדרך חיים בריאה ומאוזנת. למדריכות שלנו יש את היכולת לחולל שינוי בתפיסתן של המתאמנות ולגרום להן להפוך את הפעילות הגופנית לדרך חיים. הייחוד 
של מדריכות סטודיו סי הוא שבמהלך האימונים מעבר לביצוע והנחיית תרגילים, הן תמיד נותנות ערך מוסף והסברים מקצועיים. באופן זה הלקוחות מבינות ומפנימות טוב יותר את ביצוע התרגילים וההשפעה שיש לפעילות גופנית על גופן לטווח הארוך. טיפים על חשיבות ההתמדה, שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת, ההשפעה שיש לפעילות הגופנית על בריאותינו הינם חלק מהמסרים שמוטמעים באימונים שלנו. לא מפתיע שיש לנו לקוחות של מעל 20 שנה! אחת מהן כתבה לי לאחרונה: 'אני תמיד אומרת שכולנו הולכים לעבוד כדי להתפרנס, אבל כמה מספק זה לדעת שהעבודה שלך היא האושר של הזולת'", אמרה גלית פרי סמנכ"ל ההדרכה של סטודיו סי.
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה