יום שני, 14 בנובמבר 2016

עמותת שניר
משיקה 8 פרויקטים חינוכיים
דוגמא ומופת של הישראלי היפה". 
פתיחת בית ספר חדש "ראשית" של מנהיגות ומצוינות  בדרום תל אביב!

 מאת:רותה דנינו
בכירי עמותת שניר ששמה לה למטרה לפעול לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך, חנכו אמש את הפרויקט הראשון לשנת הלימודים: בית ספר "ראשית" בדרום תל-אביב. 
במסדרת הפרויקט תקדם עמותת שניר בשיתוף עם עיריית תל אביב 8 פעילויות  לקידום, העצמה, מנהיגות ומצוינות  של התלמידים בבית הספר, בנושאים שונים בהם: מצוינות במתמטיקה ו עוצמה נשית.
 רותם שחבר, מנכ"לית עמותת שניר פתחה את הערב ואמרה: "לפרויקטים החדשים של עמותת שניר נבחרו תלמידים מכיתות ז'-י' לאחר שעברו שורת מבחנים והמלצות. התלמידים שנבחרו נבחנו  על-פי מוטיבציה, מיקוד שליטה פנימי, מחויבות ואחריות."

 עוד הוסיפה שחבר:"בשיחה עם התלמידים המצטיינים הדגשתי את המסרים שבהם מאמינה העמותה והם שיש להם אחריות לא רק כלפי עצמם לא כלפי החברה הישראלית, הם צריכים  לשמש דוגמא 
ומופת של הישראלי היפה". 

ניר שמול, ממייסדי  העמותה אמר: "העמותה שמה לה למטרה לא רק לקדם את הישגיהם האישיים בלימודים של התלמידים אלא ליצור דור המושתת על ערכים חברתיים, מחויבות ואחריות כלפי החברה כולה. שמנו לעצמנו למטרה לממש את הפוטנציאל להצלחה של התלמידים במישור החינוכי, מקצועי,אישי וחברתי. בנוסף, אנו רואים  בקהילה הסובבת את הילד כמקור לרכישת כלים מגוונים לימודיים וחברתיים ושואפת לרתום את הכוחות הקיימים בקהילה לטובת הילד.
 בתום הערב הרימו חברי העמותה כוס יין וברכו לשנה פורייה בעשייה מבורכת.....
בתמונה מימין ניר שמול מבעלי העמותה, רותם שחבר מנכלית העמותה  ויואב פלאטו שרון ממייסדי העמותה , צילום תומר פדר ויחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה