יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

הברביות האמיתיות האהובות כובשות את הילדות!!!
ברביות במגוון צבעי עור, שיער, סגנונות ותלבושות הוכתרו לאחת מבין 25 ההמצאות הכי טובות של שנת 2016 במגזין TIME  האמריקאי.

מאת:רותה דנינו
בכל שנה, מגזין TIME האמריקאי, בוחר את ההמצאות הכי טובות של השנה שעברה אשר הופכות את עולמנו לטוב יותר, חכם יותר ובמקרים מסיימים ליותר כייפי. השנה, בחר המגזין בברביות החדשות – "ברביות פאשניסטה".
ברביות פאשניסטה הינן של יצרנית הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, אשר מיובאת לארצנו דרך חברת הצעצועים סקאל טויס. הברביות פאשניסטה נוצרו במטרה להפוך את ברבי הידועה לקצת יותר מציאותית ודומה לבנות אמיתיות.
הליין של ברבי פשניסטה כולל 33 בובות, 30 צבעי שיער, 24 סגנונות שיער, 22 צבעי עיניים, 14 מבני פנים, 7 טונים של עור ומבני גוף שונים, לאחר שבעבר מבנה גופה של ברבי ספג ביקורות רבות, כעת נתון למבחר: גבוהה ודקה, מלאה במקומות הנכונים וקוקטית.
ברבי תמיד היוותה מודל לחיקוי והכתיבה את צו האופנה עם אינספור פריטי לבוש ואקססוריז. הבובות החדשות הן תוספת טבעית להתחייבות של ברבי להוכיח כי לנשים יש עוד אפשרויות.
"במשך 57 שנה, ברבי הייתה השתקפות ההווה ולכן היא כיום בובת האופנה מספר 1 ואייקון עולמי" אומרת אוולין מוזזונקו, סגן נשיא החברה ומנכ"לית העולמית של ברבי. "אנחנו נרגשים להציע את הבובות החדשות. המגוון במבני הגוף, צבעי העור וסטייל מאפשר לבנות למצוא את בובת הברבי אשר מדברת אליהן. אנו מאמינים שיש לנו אחריות לבנות והוריהן לשקף את מגוון היופי הקיים בעולמנו."

 לכתבה המלאה באתר TIME :
צילום יחצ חול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה