יום שני, 14 בנובמבר 2016

באנו יוקר לגרש,
רשת "ויקטורי" תצא במגוון 
מבצעים לכבוד החנוכה
מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד, מתחייב כי רשת "ויקטורי" תמכור החל מחודש דצמבר בכל הסניפים סופגניות במחיר אטרקטיבי במיוחד ומציין כי: "לכל ילד בישראל יש את הזכות המלאה ליהנות ממטעמי החג"  *

ויקטורי יוצאת גם במבצע משותף עם תנובה, לפיו קונים 8 מוצרי חלב של תנובה ומקבלים כרטיס ב-29.90 ₪ בלבד להצגת הילדים בחנוכה: "אופס! הילדים התכווצו" ובמבצעים על מוצרים נוספים הקשורים לחנוכה
מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד, מתחייב כי החל מחודש דצמבר תמכור רשת "ויקטורי" בכל סניפיה סופגניות במחיר אטרקטיבי במיוחד ששווה לכל נפש וכיס. נכון להיום, בסניפי הרשת נמכרות סופגניות שמיוצרות על-ידי מאפיית "בונז'ור" בעלות של 2.9 ₪ לסופגניה במילוי ריבת תות וסופגניות בטעמים מיוחדים הנמכרות ב-5 ₪ ליחידה.

יצוין כי על-פי נתונים כלליים, ברשת "ויקטורי" נמכרות בתקופה זו של השנה כ-500 אלף סופגניות. אייל רביד, מנכ"ל הרשת ומבעליה, ציין כי "לאור העובדה כי לא לכולם יש את היכולת לרכוש את מאכל החג המסורתי במחירים גבוהים, החלטנו למכור בסניפי הרשת סופגניות במחיר זול במיוחד. מבחינתנו, לכל ילד בישראל יש את הזכות המלאה ליהנות ממטעמי החג והמחיר הנמוך פונה לצרכנים שידם אינה משגת רכישת סופגניה במחיר יקר." רביד הוסיף כי "בשלב זה, לא נוכל לחשוף את המחיר שנקבע".

בנוסף, "ויקטורי" יוצאת במבצע מיוחד ומשותף עם "תנובה", לפיו קונים 8 מוצרים ממגוון מוצרי החלב של תנובה ומקבלים כרטיס להצגת הילדים בחנוכה: "אופס! הילדים התכווצו" בהתתפות מיכל הקטנה, יובל המבולבל ועוד ב-29.90 ₪ בלבד. במסגרת המבצע, ניתן לרכוש עד 3 כרטיסים מוזלים בקנייה אחת. כמו כן, רשת "ויקטורי" תצא בקרוב במבצעים על מוצרים נוספים הקשורים לחנוכה כגון: נרות, שמן, קמח, חנוכיות ועוד. 
צילום יחצ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה