יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

טומי הילפיגר חושפת את TommyXGigi

קולקציית הקפסולה הייחודית עוצבה בשיתוף עם דוגמנית העל ואייקון האופנה ג'יג'י חדיד!

מאת:רותה דנינו
טומי הילפיגר משיקים מהלך חדש לעונת החורף של 2016. 
קולקציית החורף של המותג כוללת בתוכה קולקציית קפסולה ייחודית שעוצבה בשיתוף אייקון האופנה ודוגמנית העל ג'יג'י חדיד. הקולקציה תוצג במלואה בבכורה עולמית על המסלול בשבוע האופנה בניו יורק. מיד לאחר מכן, תוצע למכירה ברחבי העולם כולל חנויות טומי הילפיגר בישראל.

הקולקציה מציגה בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז לנשים. העיצובים חוגגים את הפרשנות הייחודית של ג'יג'י לסגנון המודרני בשילוב עם מורשת הלוק ה"אמריקאי קלאסי וקול" המאפיין את הילפיגר.
הפריטים הימיים מקבלים מתאר חדש בגזרות נקיות ועיטורים רעננים, החל מכפתורים והדפסי שֶבְרוֹן ועד לפאטצ'ים של סמלי ים, רקמות ופסי מלחים. גזרות השיק הספורטיבי מקבלות דגשים מודרניים יותר עם בדי שיפון נשיים, סריגים ועורות מבריקים. הלוק הוא לא מתאמץ, צעיר ומדליק – זו הגרסה של ג'יג'י לסגנון הימי עם טאץ' שובב ורומנטי.

הקולקצייה כוללת שילוב בין סגנון האמריקאי המזוהה עם הילפיגר, השפעות נאוטיות והסגנון האורבאני והצעיר המזוהה עם חדיד. הקולקציה כוללת ביגוד ואביזרים משלימים לנשים בדגש על פריטים שיקרצו לכל פאשניסטה צעירה כמו ז'קטי בומבר מסאטן, סריגים עבים באוברסייז, מכנסי ג'ינס עם קרעים ומעילי מלחים שמאד צועקים "טומי הילפיגר". 

טומי הילפיגר הכריזו על ג'יג'י חדיד כשגרירת המותג העולמית בדצמבר 2015, ושיקפו את מחויבותם להרחבת עסקי הנשים שלהם ברחבי העולם. האסטרטגיה משדרת חזון חדש לבגדי הנשים של טומי הילפיגר, מחזקת את מיצוב המותג כמותג המעצבים הנגיש המוביל בעולם, שמציע פריטי אופנה קלאסיים עם טוויסט אופנתי שובב.

#TommyNow #TOMMYxGIGI 
טווח מחירים: 329-3599 ₪

להשיג בחנות הדגל של טומי הילפיגר במתחם שרונה
ברשת פקטורי 54  
צילום יחצ חול 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה