יום שני, 24 באוקטובר 2016


חטיבת האלכוהול של טמפו
גאה להשיק בישראל משקה 
ייחודי בלנד וויסקי חדש

Ballantine's Hard Fired

  בלנטיינ'ס, הוויסקי הסקוטי מספר 1 באירופה,  Ballantine's Hard Fired
בלנד חדש של וויסקי ב 'חריכה כפולה' 
הנוצר בכוח הלהבות.

מאת:רותה דנינו
חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בישראל את  Ballantine's Hard Fire,  וויסקי מלא אופי במרקם חלק במיוחד הנוצר בכוח הלהבות.
הבלנד החדש, מבית בלנטיינ'ס מופק בתהליך ייצור חדשני בעל, הכולל חריכה דו-שלבית אשר חושפת טעמי וניל, עשן ותבלינים ומעניקה למשקה את טעמו הייחודי.
תהליך הייצור הייחודי של Ballantine's Hard Fire מתחיל עם בחירתן הקפדנית של חביות עץ אלון אמריקאי.
בשלב הבא, נשלחות החביות לבעלי מלאכה המתמחים בתהליך ‘החריכה הכפולה’: די להם במבט חטוף על מנת לזהות את משך החריכה ועוצמת הלהבה הנדרשת. בשלב האחרון, החביות המשובחות ביותר נבחרות על ידי המאסטר בלנדר של בלנטיינ'ס, סנדי הייסלופ,  וממולאות בבלנד הייחודי המתיישן בהן לאורך זמן. 
לדברי סנדי הייסלופ, המאסטר בלנדר של בלנטיינס!
“ביקשנו ליצור בלנד ייחודי וחדשני של ויסקי, שיאפשר לאנשים
 לחוות את בלנטיינ'ס בדרך חדשה לחלוטין. טעמו הקלאסי של וויסקי בלנטיינ'ס משתנה ומתפתח בתהליך החריכה הכפולה, והתוצאה היא משקה בעל גוון מעושן וחלק גם יחד. אני ממליץ למזוג מעל לשברי קרח גדולים, ליצירת גרסה דרמטית ומודרנית של קלאסיקת  הויסקי 
על קרח”.
Ballantine's Hard Fire בעל ניחוחות עדינים של פירות מתוקים ובשלים (אגסים ודמדמניות שחורות), וניל, טופי קרמל וניחוח של עשן מדורה. טעמו המתקתק מודגשת ע"י דבש מתוק, תפוחים אדומים בשלים, נגיעה של לקוריש חריף ומעושן המובילים לסיומת ארוכה של וניל מתוק עם קמצוץ של חריפות.
Ballantine's Hard Fire מכיל 40% אלכוהול ויוצע למכירה בחנויות האלכוהול בישראל והיין החל מתחילת חודש אוקטובר במחיר של כ-109 ₪
Ballantine's
בלנטיינ'ס הינו הוויסקי הסקוטי הנמכר ביותר באירופה והשני הנמכר ביותר בשוק העולמי, עם טווח מכירות שנתי העומד על למעלה מ70 מיליון בקבוקים ברחבי העולם. במרוצת העשור האחרון, המותג בלנטיינ'ס זכה בלמעלה מ-130 פרסים ואותות הצטיינות בתחרויות בינלאומיות, הודות לאיכותו יוצאת הדופן הנובעת מטעמו העשיר והמאוזן-היטב. החל מהבלנדים הנבחרים של בלנטיינ'ס וכלה בויסקי בן 40 שנה, המותג מציע את הטווח הרחב ביותר בתחום הויסקי הסקוט ומובל בידי סנדי הייסלופ, מאסטר בלנדר, אשר ממשיך את מסורת המותג עוד משנת 1827.
צילום: יחצ חול


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה