יום שני, 31 באוקטובר 2016

מותג האופנה הבינלאומי לנשים הכי אופנתי -  NAUTICA:
קולקציית מעוצבת לחורף 2016/17 .

מאת:רותה דנינו
החגים מאחרינו והנופשים כבר חזרו אל העיר מחופשות הקיץ 
ועכשיו הזמן להרפתקאות חדשות בעיר עם סטייל אורבני 
מנצח לצעירים.

רשת האופנה הבינלאומית נאוטיקה גאה להציג את קולקציית 
סתיו - חורף 2016/17 עם משב רוח רענן ועכשווי. הקולקציה עוצבה בהשראת החיים בעיר שעל גדות הים והסטייל האורבני מתחזק מעונה לעונה.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים, גימורים ועוד. מגוון פריטים נקיים בגזרות ובדים מובחרים הינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. גם בעונה זו, ניתן לראות את ה"חתימה" של נאוטיקה שזורה בפרטים הקטנים אשר משדרגים את הלוק.

קו בגדי הנשים נותן את יריית הפתיחה עם מגוון צבעים: נייבי, תכלת שמיים, שנהב, אפור לצד שחור ולבן הקלאסיים. סוודרים עם פסי מלחים בצבעי שנהב בשילוב מגוון טכניקות סריגה למראה מושלם אך לא מתאמץ. הדפסים גאומטריים עם שילובי צבעים קלאסיים לצד צבעים נועזים לטאצ' של חדשנות.

בקולקציה ניתן למצוא ליין מעילים איכותיים באורכים שונים כגון: 
מעיל דו צדדי אשר ניתן ללבוש בשני צדדיו, המעיל מגיע בשני צבעים וכך ניתן ליהנות משני צבעים במעיל אחד, הדיטלייז והרוכסנים מותאמים לדו צדדי באיכות הכי גבוהה. בנוסף ניתן למצוא מעילי פוך במגוון צבעים שעמידים לגשם, המעילים מעוטרים בפרווה סינתטית על כובעם.

פריטים מובילים בקולקציה: שמלות הדוקות אך צנועות, חצאיות עפרון מעטפת עם סגר קליפס, קרסים ורוכסנים אשר נותנים לקולקציה קריצה של אופנת רחוב.

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ75 מדינות בעולם.
מחירי קולקציית נשים:
חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 179 ₪
חולצות פולו: החל מ – 279 ₪
מכנסי בד: 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪
מעילים : החל מ- 599 ₪
שמלות: החל מ- 449 ₪
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי
הארץ ובאתרים: 

צילום: אמיר יהל/אפרת אשל/יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה