יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

מה בתיק שלי? 
הפריטים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם...
מאת:רותה דנינו
התיק שלנו מלא בהרבה מאוד פריטים, מוצרים ותכשירים, שבחלקם אנחנו עושים שימוש נדיר, אם בכלל. אבל ישנם מצבים בהם הימצאות או חוסר של פריט כזה או אחר יכול להיות קריטי, במיוחד כאשר מדובר במוצר שנועד לשיפור ההרגשה, ההיגיינה והבריאות.
מי מאיתנו לא שכח לשים דיאודורנט בדיוק לפני דייט עם כפילה של בר רפאלי, נתקף כאב ראש לפני ראיון עבודה, הרגיש שהבחור שאיתו מדברים מתרחק מאתנו כשאנחנו פותחים את הפה או שבהיסח דעת הרוטב השומני במסעדה השפריץ לנו על החולצה שקנינו לא מכבר ב – 400 ₪?
זה קורה בכל יום ולכל אחד, לכן, ריכזנו עבורכם את רשימת הפריטים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם, בין אם במגירה במשרד, ברכב, בתיק נסיעה לחו"ל או סתם בהישג יד:
כדור להעברת הכאב –  מי לא מכיר את המשפט: "יש לך משהו נגד כאבים?" הכאב תמיד תופס אותנו כשהכי פחות נוח: ביום עמוס בעבודה, באמצע חופשה עם בן הזוג, בים עם הילדים, אז למה לסבול? מומלץ תמיד לדאוג שיש בתיק אדויל, תרופה לשיכוך מגוון רחב של כאבים, כגון: כאבי ראש, מחזור, שיניים וגב, המתחילה להשפיע תוך כ - 10 דקות מהנטילה.
דיאודורנט – הלחות בקיץ הישראלי, המתח בעבודה, מספיק שיוצאים לפגישה אחת באמצע היום והינה מתחילים להרגיש שהדאודורנט ששמנו רק לפני מספר שעות, למרות הבטחותיו ל- 24 שעות של רעננות, לא עומד באתגר הקיץ הישראלי. לא חבל שמהפרזנטציה שעבדתם עליה שבועות או מראיון העבודה, יזכרו רק ריחות לא נעימים? דיאודורנט ספריי יכול להיות זה שיציל אתכם ממבוכה אמיתית ועל הדרך תוכלו לזכות בעוד לקוח מרוצה.
מגבונים לחים – נכון שזה כבר מזמן הפך לפריט חובה עבור כל הורה טרי ומספר המותגים שצצו בשנים האחרונות כבר שובר שיאים, אבל מגבונים לחים יכולים להציל את הבגד החדש שקניתם שלשום במאות שקלים. אתם לא רוצים להסתובב עם החבילות הגדולות? קחו כמה יחידות בודדות, בפעם הבאה שמלצר יגיש לכם לרענן את הידיים בסוף ארוחה. המגבונים האלה נחשבים למסירי הכתמים היעילים ביותר.
מסטיק – חברו הטוב ביותר של האדם, שמאפשר לארוחת צהריים תפלה להפוך לגורמה בתוספת בצל, שום ואפילו עמבה. לא נעים להיתקל בבוס במסדרון ולגרום לו לזכור אותך ולא בגלל המקצועיות.
אלכו ג'ל – רובנו לא חושבים על זה, אבל כמות הדברים שאנחנו נוגעים בהם במהלך היום היא עצומה, כשלרוב, חצי מהמדינה נגעה בהם לפנינו. - השטרות והמטבעות שאתם מקבלים כעודף בחנות, המעקה במדרגות הנעות בקניון, הכספומט בבנק, הידית באוטובוס שמצילה את חייכם פעם אחרי פעם, ידית התדלוק בתחנת הדלק, עגלת הסופר וכדומה. אז עד שתגיעו לברז הקרוב לשטוף ידיים, תעשו לעצמכם טובה ושימרו בתיק בקבוקון אלכו-ג'ל לחיטוי ידיים.
פלסטר – כמה פעמים הרגשתם טיפשים, כשתוך כדי דפדוף בסיכומים למבחן בקורס עברית צחה, שהשגתם מהחנון של הכיתה ויוצאים ברגע זה ממכונת הצילום, תנועה מהירה של הדף, הצליחה לחתוך את קצה האצבע שלכם. סביר להניח שלא תשכחו שאגד מדבק הוא שמו בעברית של הפלסטר.
מטען נייד לסלולרי – יש כאלו שיגידו שהצלצול המטריד של גסיסת הסוללה בסלולרי יגרום להם להרגשה רעה, כאבי ראש ולחץ נפשי, שמא תהיו מנותקים מהעולם, מהפייס ומהאינסטוש למשך יותר מ- 15 דקות!!! לכו תדעו איך הסלולרי החכם שלכם יוכל לסייע לכם 
בעת צרה.
לסיכום, כדי שיום נעים לא יהפוך ליום גרוע, תמיד כדאי שיהיו לכם בתיק כמה פריטים "שיצילו"  אתכם: מגבונים, דיאודורנט וכדור נגד כאב למשל. אז אל תגידו שלא ידעתם!
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה