יום שני, 17 באוקטובר 2016

שסבתא תמשיך לנקות עם סודה לשתיה
חברת HG מביאה לישראל את קרם הפלא עם הפתרון המבריק - Silver Shine Cream, בעל נוסחה חדשנית להברקת כלי כסף.


מאת:רותה דנינו
החגים מתקרבים, עוד מעט יבואו להתארח כל המשפחה והחברים, ורק אז פתאום כולנו ניזכר בכל כלי הכסף המלוכלכים והמוזנחים שתקענו בבוידעם לפני שנים, ואין לנו שמץ של מושג איך מנקים. אז נכון, אם תשאלו את סבתא היא תהפוך למומחית גדולה ותציע לכם לשפשף בחומת תפוזים  או בסודה לשתייה. התוצאות יהיו בסדר, אבל האמת לא מי יודע מה. אז לפני שמגיעים האורחים, HG מביאה לישראל מוצר חדש שיהפוך את כלי הכסף שלכם ליותר מבריקים ואת החיים שלכם להרבה יותר קלים.
קרם הפלא Silver Shine Cream של חברת HG, מהווה נוסחה חדשנית להברקת כלי כסף. החומר הפעיל מאפשר המרקת והברקת כלי הכסף על ידי שפשוף קל בלבד. הקרם אינו שורט, ולכן בטוח לשימוש על כלי כסף יצוקים, פמוטים, כיסוי ספר תורה  כלי כסף מצופים, תכשיטים וכו'. משאבת הבקבוק מאפשרת שימוש נקי, חסכוני וידידותי.
איך עובד הפלא?  מנערים את הבקבוק קלות לפני השימוש, מתיזים כמות קטנה של הקרם על מטלית בד רכה ונקייה, משפשפים קלות עד לקבלת ברק מושלם ועד להסרת כל הכתמים השחורים. בשלב הבא, יש לאפשר לחומר להתייבש ולפעול למשך דקה, ולאחר מכן לשפשף את החפץ עד להסרה מלאה של הקרם.
מחיר 39.90 ₪
ניתן להשיג בחנויות לחומרי בניין
HG  היא חברת מוצרי פרמיום לניקיון, המחוללת מהפכה תפיסתית בישראל בנוגע למוצרי הגנה וטיפוח הבית. החברה מציעה  מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של תחומים, המתאימים לצרכים ייחודים ופרטניים בתחום הניקיון ותחזוקת הבית, לכל בעיה, לכל צורך ולכל משתמש. מוצרים אלו חוסכים היעזרות באנשי מקצוע וכסף רב, דרך מתן פתרונות מקצועיים, להגנה ולטיפוח הבית עבור הצרכן הפרטי והמקצועי. מוצרי החברה מספקים מענה ממוקד ומדויק, שאינו מסופק על ידי חומרי הניקוי האחרים הקיימים בשוק.
צילום יחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה