יום שבת, 15 באוקטובר 2016

הסוכה התלויה הכי הגדולה בעולם במלון וולדורף
 אסטוריה מעוצבת ככרם עתיק בהשראת מיני זני
 הענבים הישראלים
מאת:רותה דנינו
במלון וולדורף אסטוריה ירושלים, הסוכה התלויה הפנימית הכי גדולה בעולם, בגודל כ-400 מטרים ובגובה כ-חמישה מטרים.
השנה מעוצבת הסוכה ככרם עתיק בהשראת הגפן ותקושט במיני זני הענבים המצויים בישראל.
במלון וולדורף אסטוריה ירושלים סיימו להתקין את הסוכה התלויה הגדולה בעולם- גודלה כ-400 מטרים והיא בגובה של כחמישה מטרים. הסוכה ממוקמת בקומת הלובי ומוצבת תחת גג זכוכית הניתן לפתיחה וסגירה בהתאם למזג האוויר ותוכנן במיוחד באופן כזה שישמש כסוכה חיה לאורחים במהלך ימי החג.

מלאכת העבודה על הסוכה התחילה כשלושה חודשים לפני החג, צוות של מהנדסים ומעצבים עמלו על תכנון הסוכה והעיצוב, גיבוש אמצעי הבטיחות והקישוטים.  השנה, כהשראה לעיצוב הסוכה, נבחרה הגפן, אחד משבעת המינים, וקישוטי הסוכה הם מיני זני הענבים המצויים בישראל אשר ישקפו את ההרגשה של כרם עתיק בתוך המלון. לאחר ראש השנה החלה עבודת התקנת הסכך וצוות של מתקינים מקצועיים נתלו על חבלי סנפלינג מהגג וחיזקו את הסכך הענק בכ-70 כבלי מתכת ועשרות קורות עץ.
את צוות המומחים מלווה רב האחראי על כך שהסוכה תהיה כשרה למהדרין, על מנת שהמוני המבקרים הצפויים לבקר במלון יוכלו לקיים את מצוות הישיבה בסוכה כהלכתה.

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, גיא קליימן: "מלון וולדורף אסטוריה ירושלים תוכנן במקור כך שהלובי הפנימי של המלון ישמש כסוכה חיה, עם גג זכוכית נפתח ובכך אנו משיגים בכל שנה את מה שכל בית מלון הארץ והעולם מנסים לעשות כבר שנים וזה להקים סוכה שבה כל סגולות הנוחיות של מלון יוקרה וזאת עם חשיפה ישירה של השמש והכוכבים כפי שנדרש לפי ההלכה. אני מזמין את כולם, לבוא לירושלים, להתארח במלון וולדורף אסטוריה לקיים את מצוות הישיבה בסוכה וליהנות מאווירה נפלאה וארוחה טובה ברמה והסטנדרטים הגבוהים של הרשת הבינלאומית". 
מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון

 היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב 

לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל, 
עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.  במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל. אשתקד דורג המלון במקום השביעי בעולם ונבחר כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון על ידי מגזין התיירות היוקרתי 'Condé Nast Traveller'  
כדי לבצע הזמנה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים או להתרשם מרשת המלונות של רשת וולדורף אסטוריה בעולם אנא בקרו באתר:   www.waldorfastoria.com .  

עבור מידע נוסף על רשת וולדורף אסטוריה אנא בקרו באתר: http://news.waldorfastoria.com .
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה