יום שבת, 4 במרץ 2017


רשת האופנה הבינלאומית לצעירים TOPSHOP  
חושפת קולקציית יוניק
 לעונת אביב – קיץ 2017!!!!

מאת:רותה דנינו
קולקציית יוניק אביב-קיץ 2017 תושק באופן אקסקלוסיבי 
בסניף רמת אביב ובאתר טופשופ בתאריך 28.02.17

האופק מתרחב כשנערת טופשופ האורבנית מתקדמת לכיוונו. הלוק הבריטי המוקפד עדיין שם - אבל נועז יותר, ומשוחרר הרבה יותר. החספוס העירוני מתחלף בתחושת חופש אופורית, רגע לפני שהיא יוצאת למסע הבא שלה - אוספת השראות אלקטרוניות מהניינטיז לצד וייב מיסטי נושן.

המקום היחידי שבו היא יכולה להיות הוא בזה הרגע ממש. את הבגדים ההצהרתיים היא לא אורזת במזוודה, אלא לובשת על עצמה. היא חיה את העולם הדיגיטלי, יכולה להיות בכל רגע בכל מקום - איביזה, גואה, לונדון או פריז - אווירת הפול-מון עדיין תהיה איתה. מכנסיים צבאיות וסווטשרטים גרפיים נמצאים בכוננות מתמדת לקראת מסיבת הרייב הבאה. קצב המוסיקה הלטינית פועם בליבה של הקולקציה, והיא נענית בחיוב להרפתקה התרבותית. 

על הקולקציה:
קולקציית UNIQUE הינה קולקציית המסלול של מותג האופנה הבריטי TOPSHOP.

הקולקציה הושקה לראשונה בשנת 2001 ומטרתה לבטא את חזונם של מעצבי TOPSHOP. בשנת 2005 עלתה הקולקציה לראשונה על המסלול בשבוע האופנה של לונדון ומאז בעלת מוניטין של אופנת מעצבים ברמה גבוהה.
טופשופ הוא המותג הראשון והיחידי ב – High street שיש לו תצוגה קבועה בשבוע האופנה וכן אולם בו מעצבים צעירים מוזמנים יכולים להציג את הקולקציות שלהם ללא הצורך לדאוג לעלויות נוספות.
קולקציית UNIQUE כוללת קו פריטים מאוד מיוחדים שמעצבים כ-30 מעצבים צעירים, קולקציה בוגרת ומגובשת שמתרחקת מקהל היעד הצעיר אליו מכוונת החברה בדרך כלל ואפילו המעצבים הגדולים ממילאנו, פריז וטוקיו פרגנו לקולקציה זו.

בקולקציה ניתן לראות הדפסים פסיכדליים מתוכחמים ודיטיילז פרחוניים מתערבבים בניחוחות אוריינטליים. סריגים אוברסייזים משוחררים עם הדפסים רומנטיים מעוררים אופטימיות תמימה. פאייטים נוצצים מוסיפים זוהר שמיימי לגזרות טום-בוי 
ולמכנסי סיגר גבריים. 
סריגי פליסה בגווני הקשת וטופים בגזרות קרופ המוסיפים
 בריט-פופ וייב למסיבה, כשכל יעד על המפה הוא אופציונלי, 
שכבות חכמות הופכות להיות האאוטפיט המועדף - מתעלה 
מעל אילוצי זמן או עונה. 
גלאם בא לה בקלות עם טופים עשויים משי למראה נינוח 
ולא מתאמץ. זרימה היא המפתח כשזה מגיע לשמלות חתוכות 
ולפתחי כתפיים נשפכים. אקססוריז נכנסים לגרוב עם מגפונים מחודדים וסנדלים שטוחים בצבעים בוהקים ותיקים מלבניים 
ססגוניים - קומפקטיים מספיק כדי למקם אותם תחת הזרוע, 
רגע לפני שהרייב מתחיל. 

הקולקציה מספקת פרשנות אישית וחדשנית לכל מה שהוא קול. אוספת בדרך הלאה מזכרות מכל חוויה - חולצות מהופעות רוק אהובות, קמעות מתרבויות רחוקות, צבעים ושמות לא מוכרים - חותמות של אינדיבידואליות וסקרנות.
טווח מחירים:
799.90 ₪ - 2189.90 ₪


להשיג בסניף TOPSHOP קניון רמת אביב 
ובאתר טופשופ ישראל
צילום חצ חול 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה