יום ראשון, 5 במרץ 2017

מותג נעלי הנוחות
easy spirit 
חושפת

קולקציית לעונת קיץ 2017 – לנשים


הקולקציה כוללת עשרות דגמים לנשים בשלל
סגנונות עיצוב וטכנולוגיות ייחודיות מתקדמות
של נוחות לצד אופנתיות

מאת:רותה דנינו
במשך 35 שנים מותג נעלי הנוחות האמריקאי איזי ספיריט פרש 
על דגלו את ההבטחה, לשחרר נשים מלהתפשר על נוחות מעל סגנון, הבטחה זו נמשכת גם היום. איזי ספיריט משלבת את הרעיון של מושג "נוחות" באמצעות פיתוח טכנולוגיות מתקדמות לייצור נעליים המאפשרות לנשים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם.


האישה של איזי ספיריט לקיץ 2017 היא איכותית, דינמית, המאמצת 
סגנון חיים בריא ומבקשת להישאר מעודכנת אופנתית. הקולקציה 
החדשה, מאופיינת במראה רענן, עדכני בשילוב טכנולוגיות ייחודיות ואיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. ההקפדה באה לידי ביטוי בדגשים על הפרטים הקטנים היוצרים נעליים איכותיות ומוקפדות. 
העונה, משיקה איזי ספיריט קולקציית נעלי נשים לקיץ 2017, 
המציעה מגוון נעליים בשלל סגנונות, החל מנעלי ספורט להליכה וריצה, דרך נעלי קז'ואל אופנתיות, נעלי סירה ליומיום - לעבודה ולשעות הפנאי ועד לנעלי ערב אלגנטיות. הקולקציה מגיעה בצבעוניות קלאסית:  שחור, כחול, חומים למיניהם והדפסים פרחוניים. אחד מיתרונות המותג הבולטים הוא הנעליים מגיעות עם רפידה פנימית המותאמת לכף הרגל הנשית וניתנת לשליפה ולהחלפה עם המדרסים האישיים, בנוסף הנעליים קלות משקל ובעלות מבנה גמיש, עם אלמנטים משככים לספיגת זעזועים, ריפוד כפול לנוחות מרבית וסוליה חיצונית המבטיחה אחיזה ותמיכה לכף הרגל.


בקולקציה ניתן למצוא שלוש קבוצות עיקריות:

360°של נוחות מקיפה
ליין ספורטיבי בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בעל רפידת הג'ל אולטרה היוצרת תחושת ריחוף, המעניקה לנעליים 360° של נוחות מקסימאלית מקיפה. הליין מציע מקסימום נוחות במינימום משקל, באמצעות מורכבות של מס' שכבות: מערכת כריות ג'ל- יציקה ייחודית של ג'ל  SEBS סטירן בעיצוב רשת שמייצרת תגובה נגדית לכל צעד. סוליה קלת משקל- סוליה חיצונית גמישה ועמידה ביציקה אחת העשויה מ-ELON. רפידת גרב נמתחת (פטנט רשום)- רפידה פנימית נמתחת ונושמת המאפשרת לכף הרגל מגע ישיר עם כרית הג'ל. רפידה עליונה נמתחת- חובקת את כף הרגל להרגשת ייצור בהתאמה אישית ונוחות מקיפה של °360. שכבות ספוג מעצימות נוחות- שתי שכבות ספוג נוספות לנוחות עילאית.


Explore24
קבוצה זו כוללת נעלי נשים המתאימים לריצה או הליכה במסלול שטח. הנעליים כוללות  רפידה פנימית המותאמת לכף הרגל ובולמת זעזועים, מצע בעל ריפוד כפול לנוחות מרבית וספיגת זעזועים וסוליה חיצונית מגומי קליל  המבטיחה אחיזה ותמיכה לכף הרגל על משטחים מחוספסים, בעלת תגובה נגדית לכל צעד.


Slides
קבוצה זו מציגה קולקציית קבקבים שלא רק נראים נהדרים אלא גם מושלמים עבור הליכה ופעילות יום יומית. נעלי נוחות אלו, קלילות וכוללות בתוכן מס' סוליות המספקות נוחות מעולה לאורך כל היום, אל תוך הערב. הקבקבים מכילים מדרך Elton, הניתן להסרה לריפוד מרבי ושיכוך זעזועים, סוליה אמצעית בטכנולוגיית כבישה בלחץ ומאפשרת ריפוד מרבי. רדיוס קדמי של כף הרגל מותאם להליכה ומתוכנן לניתוק נכון של כף הרגל מהקרקע. סוליה נוספת הינה סוליה חיצונית המכילה תרכובות גומי איכותיות לשיפור האחיזה בקרקע והעמידות. טכנולוגיית flex zone  המאפשרת גמישות מרבית בקדמת כף הרגל.


מידות: 36-41

טווח מחירים:
כפכפים החל מ- 299.90 ₪ - 399.90 ₪.
סנדלים החל מ- 349.90 ₪ - 399.90 ₪.
סניקרס החל מ- 349.90 ₪ - 499.90 ₪ .
נעלי פלטפורמה ובובה  החל מ- 399.90 ₪ - 449.90 ₪ .  

להשיג ברשת איזי ספיריט
צילום- ירון ויינברג., יחצ חול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה