יום חמישי, 30 במרץ 2017

יריד הפיצ'ינג החברתי של שגרירות ארה"ב...

חיבורים מבטיחים ביריד הפיצ'ינג החברתי!

מאת:רותה דנינו
12 מנהלים מהעמותות החברתיות המובילות בישראל הציגו את יוזמותיהם החברתיות החדשניות בפני משקיעים ושותפים פוטנציאליים, באירוע "יריד היוזמות החברתיות", שהתקיים במעון הרשמי של שגריר ארה"ב, בשיתוף עם StarTAU, מרכז החדשנות של אוניברסיטת ת"א, ועמותת "מתן".
במהלך האירוע הציגו מנהלי העמותות את יוזמותיהם החברתיות-קהילתיות בסגנון 
"פיצ'ינג", הנהוג לרוב בעולם הסטארטאפים והיזמות העסקית. העמותות ניסו לשכנע מנהלי קרנות, דיפלומטים זרים, יזמים חברתיים ונציגי הקהילה העסקית לחבור אל יוזמותיהם החברתיות, ולקבל תמיכה להפעלת פרוייקטים חברתיים שונים למען הקהילה. 
בין היוזמות, הראל סוכנות חלל הציגו תכנית 
לחינוך בנושאי חלל לילדים המאושפזים בבי"ח לתקופה ארוכה; רשת המתנ"סים של קרית ים הציגו פיילוט לצהרוני ספורט שיסייעו לחינוך לאורך חיים בריא. New Story Leadership NSL הציגו תכנית המפגישה בין סטודנטים ישראלים ופלסטינים בארה"ב; ועמותת אמאנינא أمانينا והמועצה המקומית ערה-ערערה הציגו תכניות לקידום התנדבות ותעסוקת נשים בחברה הערבית.
בין אותם המשקיעים והשותפים פוטנציאלים שהשתתפו באירוע היו נציגים של בנק הפועלים, חברת "דלויט" , בזק, קרן משפחת לאון, קרן First Impact Investment, ועוד.
נספח התרבות והתקשורת בשגרירות ארה"ב 
טום ג'נטון אמר: " ראינו את כל הטוב שיש 
לישראל ולישראלים להציע: שילוב בין המודעות החברתית יוצאת הדופן שקיימת כאן, ובין רוח היזמות המפורסמת של הישראלים. אנחנו בשגרירות האמריקאית שמחים מאוד לחבר בין היזמים החברתיים והשותפים הפוטנציאלים 
ב??רב הפיצ'ינג שחווינו זה עתה. כולי תקווה שיוולדו כאן שותפויות משמעותיות למען חברה טובה יותר."     
האירוע הוא שיאה של תכנית ההכשרה לחברה האזרחית לבוגרי תכניות החליפין של השגרירות, במסגרתה 25 מנהלים בחברה האזרחית קיבלו הכשרה מקצועית בתחומים מגוונים החל מניהול כספים ומתנדבים, דרך שיווק ועד לגיוס 
שותפים ותרומות.
צילום דוד אזגורי, שגרירות ארה"ב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה