יום שבת, 18 במרץ 2017



 אביב שמח מבית חברת בוש! 

 בוש יוצאת בהטבה אטרקטיבית 
ומעניקה לרוכשים
5 שנות אחריות על מגוון מוצרי החשמל 
המובילים ב- 199 ₪ בלבד!


מאת:רותה דנינו 
חברת בוש המובילה בתחום מוצרי החשמל לבית,
 יוצאת בהטבה אטרקטיבית חסרת תקדים לקראת 
חג הפסח, ומציעה לרוכשים ממגוון מוצרי החברה הרחבת אחריות ל – 5 שנים ב-199 ₪ בלבד .
בין המוצרים המשתתפים בהטבה: מדיחי כלים מהסדרה החדשה, תנורים בנויים, מייבשי כביסה, ומכונות כביסה פתח חזית..
הטבת הרחבת האחריות מעניקה למעשה 5 שנות אחריות כוללות ומקיפות
בדיוק כמו האחריות הניתנת בשנה הראשונה
תוקף ההטבה: 31/5/17 – 1/3/17



מוצרי החשמל של בוש הם המתקדמים 
בעולם-בין המוצרים עליהם חל מבצע הרחבת 
האחריות נמצאים גם:

תנורים בנויים
התנורים של בוש מציעם חוויית אפייה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ומשלבים יעילות ועיצוב חדשני.
בין שלל החידושים בתנורים ניתן למצוא :perfect bake - חיישן אפיה המודד את רמת הלחות ומודיע האם העוגה מוכנה, , טכנולוגיית ניקוי עצמי - פירוליזציה, תנורים בשילוב מיקרוגל, צגי הפעלה חכמה המאפשרים סקירה כוללת ושליטה מלאה על כל פעולות התנור בקלות רבה.

 מדיחי כלים מהסדרה החדשה 
המציעים שילוב של חסכון במים ובחשמל לצד 
תוצאות ניקוי מושלמות.
בין שלל החידושים והיתרונות של מדיחי בוש: EcoSilence Drive מנוע מגנטי שקט במיוחד בעיצוב מהפכני שאינו יוצר שחיקה וחיכוך, הדחת כלים חסכונית – רק 6.5 ליטר מים להדחה, תוכנית מהירה של 29 דקות בלבד החוסכת זמן, Hygiene Plus תוכנית הגיינית לכלים בטמפ' של 70 מעלות, ועוד.

מייבשי כביסה:
מייבשי הכביסה של בוש חסכוניים באנרגיה, ומאפשרים לבחור בקיבולת של 7-9 ק"ג. חיישני הלחות, תוכנית הייבוש באדים והתוף הענק בעל המבנה המיוחד יוודאו ייבוש מקסימלי.
בין הטכנולוגיות המשולבות במייבשי הכביסה: מעבה בשילוב טכנולוגיית משאבת חום ,Active Air Technology - טכנולוגיית אדים לריענון הבגדים ולכביסה חלקה ללא קמטים, טכנולוגיית AntiVibration- מערכת בקרת יציבות הכוללת מבנה דפנות ייחודי המאפשר יציבות בעת הסחיטה
מספר תוכניות המתאימות לכל סוגי הכביסה: תוכנית mix לכביסה מעורבת, צמר, כותנה, פוך, כביסה סינתטית ללא גיהוץ, תוכנית ייבוש באוויר חם, תוכנית לבגדי ספורט, תוכנית מהרה ב-40 דקות , תוכנית לחולצות מכופתרות, בגדים מחוייטים, ועוד.

מכונות כביסה פתח חזית
בוש מציעה את מכונות הכביסה המתקדמות בעולם, בקיבולת של 5.5-9 ק"ג עם מגוון תוכניות כביסה להתאמה מושלמת לצרכי המשפחה. כולל התכנית המהפכנית לכביסה מושלמת ב- 15דק' בלבד.
בין היתרונות המשולבים במכונות הכביסה של בוש: EcoSilenceDrive - מנוע מגנטי חדשני וחכם הפועל ללא פחמים המבטיח עמידות של המכונה לשנים רבות, חיישנים לבקרת כמות המים, שקילת כמות הכביסה, וחיישן Aqua Sensor המזהה את עכירות המים וקובע את הטמפרטורה וכמות השטיפות לחיסכון מקסימלי במים וחשמל.

להשיג ברשתות החשמל המובחרות
צילום: בוש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה