יום שלישי, 21 במרץ 2017

טרנד הדנים מגיע גם
אל נעלי ה'בוטס' המיתולוגיות
של המותג  Timberland
limited edition לקיץ 2017.
מאת:רותה דנינו
נעלי  ה'בוטס' החדשות של Timberland מציגות limited edition – מהדורה בלעדית של ה'בוטס' לקיץ 2017. נעליים העשויות  מג'ינס, הם ללא ספק הדבר 
הכי מגניב שמסתמן לאביב  הקרוב ושיתפוס 
כטרנד חם.

ה'בוטס' הם קלאסיקה לכל דבר. כולם זוכרים איך התחילו את דרכן כנעלי עבודה אי שם בשנות ה-20 בבוסטון הרחוקה ומאז השאר היסטוריה.הבוטס צבעו עורם לשלל גוונים וצבעים מהאפור/חום וקאמל הקלאסי ועד הוורוד, תכלת, ירוק וכחול -  הטרנדי. בזכות הצבעים האופנתיים כל אחד יכל למצוא את הצבע האהוב עליו ובו זמנית להצהיר על אותנטיות ונאמנות למקורות.

לאחרונה, הבינו בטימברלנד שעד כמה שהצבעים המרהיבים מככבים על כל הכוכבים הכי לוהטים של עולם הבידור והאופנה, הגיע הזמן להעז, ללכת עד הקצה ולהתחדש אף יותר.

בקיץ 2017 החליטו בטימברלנד לשלב את הטרנדים  הכי חזקים ובולטים מזה שנים  בעולם האופנה באייקון המיתולוגי ולצאת מאזור הנוחות שעד כה הצליח להם ובקרוב נראה דגמי בוטס מפתיעים וחדשניים במספר מהדורות מוגבלות אשר יגיעו גם אלינו.
הניצנים הראשונים הם המהדורה המוגבלת של  ה"בוטס דנים", נעלי בוטס לנשים ולגברים העשויים מבדי דנים במגוון צבעים ושטיפות:  בוטס מג'ינס בהיר ומשופשף  ועד ג'ינס  כחול כהה.  

נעלי הבוטס של  Timberland הם מוצר הדגל של המותג,  כבר למעלה מ 40 שנה והפכו לאיקון מיתולוגי ופריט חובה לכל מלתחה. הנעל עמידה במים ומיוצרת בטכנולוגיית anti-fatigue comfort הבלעדית לטימברלנד אשר מסייעת בהפחתת עייפות ומעניקה תמיכה מושלמת לכף הרגל.
מחיר לצרכן: 799 ₪ עד 899 ₪
להשיג ברשת טימברלנד, אתר טימברלנד www.timberland.co.il

רשת BRANDz 
אתר BRANDz 
צילום יחצ חול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה