יום שישי, 31 במרץ 2017

מותג תכשיטי PANDORA פותחים
עונת אביב 2017,
קולקציית יוקרתית
DO SHINE

מאת:רותה דנינו
קולקציית אביב 2017 מציגה מגוון רחב של עיצובים מודרניים וחדשניים מלאי קלאסיקה ושיק. הסדרות השונות המוצגות בקולקציה באות לידי ביטוי בצבעוניות עזה, שימוש במתכות שונות ודיטיילז מלאי נוכחות  - ומזמינות נשים ליצור את האמירה הייחודית שלהן ולבטא את אישיותן  דרך בחירות הסטייל שלהן.

DO WEAR YOUR TRUE COLOURS – הצבעים האמיתיים שלךסדרת צמידי בנגל וטבעות המשלבים גוונים ססגוניים, עיצובים טרנדיים ועבודת יד דקדקנית. סדרת הצמידים החדשה, עשויה מכסף סטרלינג ושילובי אמייל צבעוניים, מאפשרת לך לשחק עם הגוונים האהובים עליך ולהביע את חוש הסטייל הייחודי שלך. תני לצבעוניות לעטוף אותך, חבקי אותה ואל תחששי משילובי הצבעים הנועזים.
 
Hearts of PANDORA – קולקציית הלבבותהעיצוב ארכיטקטוני של קולקציית לבבות PANDORA - גשר של חיתוכי לבבות מעודנים עשוי מכסף סטרלינג 925. האמייל הססגוני משולב באופן ידני באמצעות מחט ואבני זרקון נוצצות המשובצות אחת אחת תוך שמירה על זוהרה של האבן.

DO FLORALS – עת לפרוחאמא טבע היא ההשראה ליופי, הפשטות והפרטים הקטנים המרכיבים את הקולקציה. פרחי האביב מתעוררים לחיים ובאים לידי ביטוי בצמיד, צ'ארמס, שרשראות, טבעות ועגילים בעיצובים חדשניים המשובצים במיומנות ובגימור ידני.

Dazzling Daisies – חרציות נוצצותסדרת תכשיטים עשויה כסף סטרלינג ובשיבוץ ידני של זירקונים נוצצים, מציגה זווית חדשה על פרחי החרצית במרכז הסדרה עומדים עגילי כסף מטפסים של אשכול חרציות נוצץ, בשיבוץ 60 זירקונים נוצצים המשובצים בעדינות ובמיומנות רבה. 

COLOUR YOUR WAY – הדרך הצבעונית שלךהססגוניות הבולטת של סדרת הצ'ארמס "טיפה בוהקת", מציגה צ'ארמס מכסף סטרלינג, בהם משולבים 3 זירקונים גדולים בחיתוך רוז, המשובצים באופן ידני בטכניקת שיבוץ מסורתית המציגה את קצה הזירקון המוחזק בתוך קשת מטאלית מכסף סטרלינגצבעוניות הסדרה מזמינה אותך לשחק עם הצ'ארמס ולהתאים אותם לאאוטפיט שלך או לשלבם עם צבעים ניטרליים יותר. התוצאה הסופית מובטחת להיות מלאה בסטייל.
Radiant Droplet  - בוהק קורןסדרת הצ'ארמס "טיפה בוהקת" מציגה צ'ארמס מכסף סטרלינג, המשולבים ב-3 זירקונים ססגוניים בחיתוך רוז, המשובצים באופן ידני בטכניקת שיבוץ מסורתית המציגה את קצה הזירקון המוחזק בתוך קשת מטאלית מכסף סטרלינג.

PANDORA רוז
הטרנד המטאלי משאיר את חותמו העונה עם המון תחכום ואלגנטיות תוך שימוש בטקסטורות עשירות והשראות מן הטבע. האלגנטיות המעודנת של תכשיטי הקולקציה נוצרת באמצעות שילוב ייחודי של מתכות והגוון הוורדרד בשילוב הזירקונים הנוצצים מעניק לתכשיטים טוויסט וינטג' מודרני.
 
טווח מחירים:
צמידי כסף החל מ: 295 ¤, צ'ארמס החל מ: 149¤, טבעות החל מ: 199¤,
עגילים החל מ: 149¤, שרשראות החל מ-159 ¤

ניתן להשיג בחנויות הדגל שלPANDORA , ברשת JACKIE-O ובחנויות התכשיטים המובחרות

 צילום: יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה