יום ראשון, 19 במרץ 2017

הדוגמנית שיר אלמליח  ושחקן הכדורגל
מאור בוזגלו הצטלמו לקמפיין לי לי קופר
במסגרתו יקבלו כל אחד 100 אלף שח!!!!


הפתעה על הסט: הזוג התבשר שישיקו יחדיו
 קולקציית גינסים במהדורה מוגבלת

 מאת:רותה דנינו
בכירי אפנת  לי קופר בראשם סיגל כספי סמנכ"ל השיווק ויובל הררי מנהל רשת לי קופר בישראל הגיעו לסט הצילומים עם הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו, במסגרת צילומי קמפיין קיץ 2017 של רשת לי קופר, עבורו יקבל כל אחד מהפרזנטורים  כ 100 אלף ₪.  

על סט הצילומים העלתה אלמליח תמונת טופ לס שלה (לבושה רק מכנסי ג'ינס) לעמוד האינסטגרם וזכתה תוך דקה אחת בלבד  ל- 5000 לייקים!



הזוג אלמליח ובוזלגו התבשרו בסוף יום הצילומים שקברניטי המותג לי קופר מתכננים בקרוב להשיק קולקציית ג'יניסים במהדורה מוגבלת בעיצובם של הפרזנטורים החדשים.... הם כבר מהתלהבות הצהירו שמתחילים לעבוד על הגזרות החדשות. 
צילום אלעד גוטמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה