יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

התעמלות על טרמפולינה – הדרך הכי כיפית לאמן את 

הגוף ולשרוף קלוריות!


פארק הטרמפולינות SKY JUMP פתח חוגי ספורט לנשים וגברים
מאת:רותה דנינו

מי אמר שרק ילדים אוהבים לקפוץ על טרמפולינה?
פארק הטרמפולינות Sky Jump ברעננה, המשתרע על פני 1500 מ"ר, משיק חוגי התעמלות "טרמפו-פיטנס" – אימוני כושר וריקוד על טרמפולינה לנשים ולגברים, באווירה של מסיבה!
החוגים, המתקיימים בשיתוף עם סטודיו "זזים" ברעננה בבעלות יעל פרידבאואר, כוללים שיעורי טרמפולינה - קפיצות בשילוב תרגילים לחיזוק הגוף, ושיעורי טרמפולינה בשילוב זומבה - ריקוד לצלילי מקצבים לטיניים ו- MTV.
השיעורים הם אינטרוולים – המשלבים מקטעים לסירוגין של פעילות אירובית אינטנסיבית על טרמפולינה, ופעילות מתונה של תרגילי כוח לחיזוק השרירים.
יעל  פרידבאואר, מדריכת כושר ומרכזת את חוגי ההתעמלות ב-SKY JUMP, מסבירה כי לאימונים המתבצעים על טרמפולינה יתרונות רבים: הם מחזקים את הגוף ואת שרירי הליבה השומרים על שיווי משקל ויציבות הגוף על הטרמפולינה, הם תורמים לשיפור הקואורדינציה, משפרים סיבולת לב, ריאה ושריר, מגבירים את זרימת הדם, מסייעים לניקוי רעלים מהגוף, מגבירים את חילוף החומרים, משפרים את הריכוז ועוד.
כמו כן, לקפיצה על הטרמפולינה יתרונות חשובים גם לנפש – להרגעה, לשחרור ממתחים ולשיפור מצב הרוח. עוד ציינה פרידבאואר, כי בשיעור של 50 דקות שורפים 800-500 קלוריות, מה שיכול לעזור מאוד לירידה במשקל.

החוגים מתקיימים במהלך השבוע בשעות הבוקר והערב, וכן בימי שישי.
מחיר: 50 ₪ לשיעור של 50 דקות.
ביום ששי ה- 2.9 בשעה 9:30 בבוקר יתקיים שיעור היכרות במחיר מיוחד של 30 ₪.
לפרטים ולהרשמה בטלפון: 09-7887170.

כתובת הפארק: היצירה 2, א.ת רעננה. מאחורי קניין רננים. www.skyjump.co.il   

בפייסבוק – פארק טרמפולינות Sky jump
צילום – פארק SKY JUMP

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה