יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

רשת הנעליים המובילה בישראל לילדים 

ולפעוטות nimrod&more

משיקה לכבוד השנה החדשה:

נעלי חג לבנים ולבנות מקולקציית סתיו 2016
nimrod&more סתיו חורף 2016-17 צילום רון קדמי סטיילינג שירן מניה (91)

מאת:רותה דנינו

קולקציית החג של רשת nimrod&more לילדים ופעוטות, מאפשרת הצצה ראשונה לקולקציות הנעליים לעונת סתיו חורף 2016-17 במיוחד לרגל ההתגנדרות המתבקשת לערב ראש השנה.

דגמי החג בקולקציה ממותגי הבית של רשת nimrod&more; נימרוד, אלפנטן, Clarks first shoes וקו הבנות האורבני21east, מאפשרים התאמה מדויקת של דגמי נעליים לעונת החגים לכל בן או בת, ילד או פעוט, בכל גיל או סגנון, בנוחות אופטימאלית ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

הצבע הלבן והחגיגי בולט במיוחד יחד עם צבעי פסטל עדינים ושילובים מעניינים של שחור-לבן. הדגמים המובילים את הקולקציה גם העונה הם ללא ספק נעלי הבובה והבלרינה במבחר טרנדים חגיגיים ואפליקציות נסיכותיות, שילובי קווילט, בגוון מטאלי או בהדפס ולייזר קאט חתולי משעשע. ניתן להשיג את דגם הבלרינה גם בגזרה ספורטיבית עם סוליה לבנה וצמדן ללוק מפתיע וחדשני של האאוטפיט לחג.

קולקציית בובות וסניקרס מהודרת מעוצבת שילוב אלמנטים נוצצים, הדפסים פרחוניים ובדי denim קלאסיים, לצד דגמים טרנדיים במיוחד עם סוליות מוגבהות ושרוכים בגוון מנוגד.

img_2D_0004דגמי החג לקטנטנות:

מותג הבית Nimrod:

נעלי בובה עדינות לקטנטנות מתוקות במיוחד. הגוונים הפסטליים, הפפיון הקטנטן הקדמי וסגירת הצמדן (הסקוטש) המרכזית משווים לנעל לוק מגונדר-אבל במידה!
img_2D_0004
נעלי בובה עם קריצה חתולית לילדות שמחפשות אופנה עם טוויסט. הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: המפתח הייחודי המדמה את אוזני החתול וסגירת הצמדן (הסקוטש) המרכזית לאחיזה בטוחה של כף הרגל.
img_2D_0004
נעלי בובה נוחות במראה ספורטיבי. דוגמת הקווילט והגוון המבריק מוסיפים לנעל לוק ייחודי המתאים בו זמנית גם ליום יום וגם לאירועים חגיגיים
img_2D_0004
      
נעלי בובה מטאליות בדוגמת קווילט שתמיד נשארת באופנה. הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: קשירת הפרפר עם הנגיעות המתכתיות וסגירת צמדן (סקוטש) אמצעית לאחיזה בטוחה של כף הרגל.


img_2D_0004 
נעלי בובה לילדות שמנסות לאזן בין קלאסיקה לנוחות. הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: הטקסטורה המעניינת, הפפיון בגב הנעל וסגירת הצמדן (סקוטש) המרכזית לאחיזה בטוחה של כף הרגל.

img_2D_0004img_2D_0004
סניקרס בד לבנות אופנתיות במיוחד. השילוב בין הסוליה המוגבהת, הצמדן (סקוטש) העליון התואם והשרוכים האלסטיים הצבעוניים משווים לנעל לוק ייחודי ומדליק
img_2D_0004img_2D_0004
סניקרס מנצנצות וסופר שיקיות בדוגמת "סליפ און". התוספת שתופסת: צמדן (סקוטש) צידי להתאמה מושלמת למבנה ולרוחב כף הרגל. 

אלפנטן:


img_2D_0004 נעלי בובה ספורטיביות לקטנטנות שרוצות להיראות ספורטיביות גם בימי החג. הטקסטורות השונות משתלבות זו בזו, צירופי הגוונים הנעימים לעין והצמדן (סקוטש) העליון המנצנץ יוצרים יחד נעל שקשה לעמוד בפניה. הדגם קל ונוח במיוחד הודות לסוליית הפיילון האיכותית, הקלה והגמישה.

Clarks first shoes:

דגמים שיעוררו אצל והקטנטנות אהבה גדולה לנעליים כבר מהצעד הראשון. הקולקצייה מציגה את השילוב המדוייק בין צורה לחומר, בין רגל בריאה לבין סגנון ואופנה


little caz

דגמי החג לילדות הגדולות:

21EAST:
img_2D_0004
נעלי בובה קלאסיות בטקסטורת מנצנצת. הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: עקב קטנטן ופפיון מרשים בגפה העליונה. 
img_2D_0004
נעלי בובה מבריקות ומעודנות בדוגמת "לייזר קאט" ללוק טרנדי במיוחד. הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: עקב קטנטן וחריצים אופנתיים בגב הנעל.
img_2D_0004
נעלי בובה מבריקות כמו של נסיכות מהאגדות.  הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: עקב קטנטן ופפיון סאטן אלגנטי בגב הנעל

דגמי החג לבנים הגדולים 

והקטנטנים:

מותג הבית Nimrod:
נעלי סניקרס לבנים שמבינים אופנה. השילוב בין השרוכים האלסטיים, הרוכסן הצידי והתיפורים שעוטפים את הנעל  מתאימים גם לבגדי קז'ואל כמו גם לבגדים חגיגיים.
img_2D_0004
img_2D_0004
tiny tom_d38נעלי מוקסין ספורטיביות במראה זמש עדכני. הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: שילובי הגוונים המעניינים, התיפורים הבולטים שמדגישים את קווי המתאר של הנעל,  נגיעות הסריגה הטרנדיות בקצוות הגפה והצמדן (הסקוטש) העליון להתאמה מירבית למבנה ולרוחב כף הרגל.

Clarks first shoes:

דגמים שיעוררו אצל והקטנטנים אהבה גדולה לנעליים כבר מהצעד הראשון. הקולקצייה מציגה את השילוב המדוייק בין צורה לחומר, בין רגל בריאה לבין סגנון ואופנה

טווח מחירי הקולקציה:  69.90 ש"ח –  249.90 ₪

מבצע מיוחד לרגל החגים על דגמי הספורט, הבובות והסניקרס:
זוג שני ב- 69.90 ש"ח בלבד
לדגמים המשתתפים במבצע , לא כולל צעד ראשון .

ניתן להשיג ברשת חנויות nimrod&more או בחנות המקוונת www.nimrod.co.il

 צילום רון קדמי סטיילינג שירן מניה
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה