יום שני, 29 באוגוסט 2016

 נעלי חג החגיגיים של הילדים 
- של  גלי -
הילדים מתחדשים בחג... 
עם רשת גלי שמציעה
קולקציית נעלי חג לילדים.
הקולקציה החדשה כוללת נעליים נטענות עם אורות בסוליה 
מאת:רותה דנינו
לקראת החגים, מציעה רשת גלי, קולקציה חדשה חגיגית ומהודרת לילדים ולילדות, שמתאימה לכל חגי תשרי ותלווה את הילדים אל תוך עונת הסתיו והחורף.   
 
הקולקציה מציעה את הלהיט החדש לילדים : נעליים נטענות-  הטענת הנעליים לכמה שעות בלבד מאפשרת אורות בסוליית הנעל ל 4 שעות! כאשר בלחיצת כפתור ניתן לבחור את מהירות האור למהירות קבועה או משתנה ( מהבהב)  וכן ניתן לשנות לצבעי אור מתחלפים בגווני סגול , אדום ,כחול, ירוק , לבן .

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: לבנות- מבחר רחב ומגוון של נעלי בובה שילדות אוהבות בינהן נעלי בובה עם פייאטים אולאובר בגווני ורוד דה גרדה או כסף, עם רצועת קרסול, בצבע כסף מטאלי עם פפיון יהלומים, בעיטור דמותה של הלו קיטי, נעלי בובה עם עקב קטנטן בצבע שחור או לבן ובגימור לכה ועוד. בנוסף, מבחר נעלי סניקרס מיוחדות לבנות - סניקרס מוגבהות עם עקבי פלטפורמה וגפה בורוד נצנצים , סניקרס בצבע כסף מראה  ועוד.

ולבנים מציעה הקולקציה:  סניקרס בד עם גומי בצדדים לנעילה נוחה בצבעוניות של כחול או שחור וסוליה לבנה, סניקרס בד כחולות עם שרוכים, סניקרס ג'ינס עם שרוכים לבנים וכן מבחר סניקרס עם דמויות אהובות כמו ספיידרמן, באטמן, סופרמן ועוד.
מחירים:
נעלי בובה 79.90 ₪
סניקרס- החל מ 79.90 ₪
נעליים נטענות- 199.90 ₪ 

ניתן להשיג ברשת גלי ברחבי הארץ






     צילום ירון וינברג - יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה