יום שני, 29 באוגוסט 2016

הנבחרת ההולנדית של  HG עולה לפרקט

מאת:רותה דנינו
הטיפול בפרקט מעולם לא היה קל יותר. פוליש לפרקט למינציה של חברת HG ההולנדית, מבוסס על שיטה מהפכנית ותערובת ייחודית -  החומרים המורכבים והפולימרים הנוזליים שבתכשיר, מעניקים שכבת הגנה חזקה ומבריקה השומרת על הפרקט לאורך זמן, ובעלת אפקט מונע החלקה לבטיחותנו ובטיחות ילדנו.

אף אחד מאתנו לא אוהב לראות את הילדים חוזרים מלוכלכים מהכדורגל או הים לתוך רצפת הסלון, אבל לאלו המחזיקים ברצפת פרקט, מדובר בסיוט של ממש, העלול גם להוביל להחלקה ולפציעה של ילדינו. ככל שיעבור יותר זמן בלי שננקה אותו, כך יגדל הסיכוי לנזק בלתי הפיך לפרקט הלימינציה, שיתבטא בשחיקה, דהייה, הופעת כתמים שחורים של עובש וריח חריף ולא נעים במיוחד של טחב. אז במקום להוציא סמרטוט ולנגב כל עשר דקות (כי כולנו יודעים כמה המים מזיקים לפרקט) המציאה חברת HG פתרון מבריק - פוליש לפרקט למינציה, שיעזור לך לשמור ולתחזק את ריצוף הלמינציה לאורך זמן.

המוצר מעניק גם אפקט מונע החלקה לרצפה, ובכך שומר על בטיחותנו ובטיחות ילדנו. התכשיר בעל תוצאה אפקטיבית עבור אותם האזורים הייעודיים בפרקט הדוהים בקצב מהיר, כך שבכל שטיפה שכבת הפוליש מוגנת יותר ויותר.

הפוליש המבריק מבוסס על שיטה מהפכנית ותערובת ייחודית, המעניקים הגנה גם לאזורים בפרקט הדוהים לאורך זמן. החומרים המורכבים והפולימרים הנוזליים שבתכשיר, מעניקים שכבת הגנה חזקה ומבריקה השומרת על הפרקט והעץ הטבעי ומגנה עליו מפני נזקי שחיקה, דהייה, שריטות ונזקים אחרים.


צילום יחצ  - לוטן תדמיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה