יום שלישי, 30 באוגוסט 2016


נפתחה רשת חנויות מותג עיצוב הפרימיום הצרפתי "לה קרוזה"כלי אוכל לארוחות משפחתיות לחגים אווירה חגיגית של עיצוב בטוב טעם.


מאת:רותה דנינו



בשורה מרגשת 

לחובבי העיצוב 

בישראל:







מותג הפרמיום הצרפתי LE CREUSET הנחשב למותג המוביל בעולם לסירים וכלי בישול ואפיה, נכנס לישראל ומשיק רשת     חנויות בפריסה ארצית



חנות דגל ראשונה בישראל נפתחת בקניון עזריאלי תל אביב, ומציגה את קולקציית המותג הרחבה

לדברי אפרת פלד, מנכ"לית LE CREUSET (לה קרוזה) בישראל: "אנו נרגשים וגאים להשיק את המותג הצרפתי הוותיק בשוק הישראלי, מדובר במותג בן קרוב ל-100 שנים, הנחשב לאחד ממותגי כלי המטבח המעוצבים והאיכותיים ביותר, וידוע בעיקר בזכות סדרת הסירים העשויים עבודת-יד מברזל יצוק בסקאלת גוונים ייחודית לה".


מותג הפרמיום הצרפתי LE CREUSET (לה קרוזה) מגיע לישראל ומשיק רשת חנויות בפריסה ארצית. חנות דגל ראשונה נפתחת בקניון עזריאלי תל אביב, החנות ממוקמת בקומה השנייה של הקניון ומתפרשת על גודל של כ-47 מ"ר. בחנות מוצעת קולקציית המותג הרחבה, הכוללת סדרות שונות של סירים ומחבתות העשויים ברזל יצוק בעבודת-יד, סדרת כלי בישול העשויים פלדת אל-חלד, סדרת כלי בישול ואפייה נון-סטיק, כלי אבן וסדרת אביזרים משלימים (כדוגמת כוסות יין, ספלים, קומקומים וסכינים).

בשלוש השנים הקרובות מתוכננות להיפתח חמש חנויות נוספות של "לה קרוזה", כאשר עד סוף השנה תפתח חנות נוספת בתל-אביב. בעבר שווקו בישראל מעט מוצרים של המותג, אשר נמכרו בחנויות פרמיום לעיצוב הבית.

LE CREUSET הינו מותג כלי מטבח בקטגוריית הפרמיום אשר נוסד בפרנזנוי לה-גרנד, צרפת, בשנת 1925 ונחשב למותג אייקוני בעל שם עולמי, בעיקר בכל הקשור לסירים. מוצריו משמשים את השפים הבכירים בעולם, מסעדות ואנשים פרטיים חובבי בישול ואפייה. סדרת הסירים המובילה שלו שומרת על עיצובה המקורי, מוצעת בשלל צבעים ועשויה מברזל יצוק בעבודת-יד פרטנית על-ידי אמנים צרפתיים. הסירים, כמו גם המחבתות, הקומקומים, בעלי ציפוי אמייל קשיח המוצע בשלל צבעים.

שלל הפריטים בקולקציה מוצעים בגוונים ובסגנונות עיצוב ייחודיים, אשר בזכותם כל כלי בישול או אפייה יכול להפוך גם לכלי הגשה יוצא-דופן, המשתלב באופן הרמוני עם עיצוב השולחן והמטבח. בנוסף, LE CREUSET פיתחה סקאלת גוונים עם צבעים ייחודיים לה, כגון: flam- גווני צהוב ואדום משולבים יחד המזכירים את להט החומר בעת יציקתו לכדי סיר, Caribbean Blue- גווני ים כחולים בהשראת חופי האיים הקאריביים, Chiffon Pink- גוון ורוד בייבי בסגנון וינטג' רומנטי, ועוד.

הסירים והמחבתות של LE CREUSET (לה קרוזה) עוצבו בצורות שונות, חלקן בהשראת לוח השנה העולמי (חגים, עונות השנה וכן מאפיינים ומגמות במדינות בהן הם משווקים) ואחרות מתוך חשיבה על נוחות, צרכי הלקוחות ושמירה על הצורה העיצובית האייקונית, עם מגוון עומקים וגדלים שונים.

כלל הסירים והמחבתות בקולקציית LE CREUSET מגיעים עם אחריות לכל החיים.

חנויות הדגל של המותג יציעו את קולקציית סירים ומחבתות העשויים ברזל יצוק בעבודת-יד, קולקציית כלי בישול העשויים פלדת אל-חלד, קולקציית כלי בישול ואפייה נון-סטיק, כלי אבן וקולקציית אביזרים משלימים, כגון כוסות יין, ספלים, קומקומים, סכינים ועוד אשר ישווקו בטווח מחירים של : 250-1,897 שקלים.



LE CREUSET
קניון עזריאלי תל-אביב

03-7395399

LE CREUSET_צילום- סטודיו .jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה