יום שני, 29 באוגוסט 2016

קניון ללא הפסקה - הירקות, צ'יקולולו ועוד כוכבי 

ילדים מגיעים לקניון כפר 

סבא הירוקה לבדר את הילדים גם בספטמבר

מאת:רותה דנינו

אחרי שבמהלך הקיץ קניון כפר סבא הירוקה הביא לכם את כוכבי הילדים הגדולים,  גם במהלך ספטמבר יגיעו כוכבים נוספים על מנת לבדר את הילדים וכל זאת ללא תשלום. המופעים מיועדים לגילאי  3-10.

האירועים:

6.9-   17:00 -   נתי, הגעתי, הופעתי 
נתי היא ילדה מצחיקה, מתוקה, מרגשת ודואגת לחבריה כשהדמיון והמציאות מתערבבים אצלה עם הרבה הומור, שובבות ושמחת חיים. מופע קסום המשלב תכנים מקוריים עם שירי ילדים.

13.9-   17:00 - הירקות
בכפר קטן בערוגת הגינה של סבא נחום, גרים להם באושר ושמחה הירקות: אפי המלפפון, עזר הגזר, גל הבצל ושרי גברת עגבנייה. הם עובדים, לומדים, משחקים וחיים להם חיים שלווים ועל כולם שומר ומשגיח קשקש, הדחליל המצחיק שכולם אוהבים. מופע משעשע ומוסיקלי לכל המשפחה.

20.9-  17:00 - צ'יקולולו
דמות מוכרת ואהובה על הילדים, אשר מגיע לחגיגה וכבר מתחילה המסיבה. מופע מקפיץ, שמח ותוסס המשלב בתוכו את שירי הקלטת המצליחה ושירי ילדות ישראלית עם מערכונים, קטעי הומור וסטנד אפ כמו שרק צ'יקולולו יודע לעשות.

27.9-  17:00 - צ'פצ'ולה 
הקומיקאית של הילדים! כוכבת הילדים במופע קומי עשיר עם קטעי הומור ושירים אהובים מתוך ה-DVD's המצחיקים, בליווי רקדניות ובובות ענק יפהפיות.


הפעילויות מתקיימות בקומת הקרקע וללא תשלום.


על  קניון כפר סבא הירוקה

הקניון ממוקם על צומת כביש 4 כפר סבא – רעננה צפון ובכניסה לשכונות החדשות והיוקרתיות באזור השרון ומעוצב בדומה לקניונים בשכונות היוקרה של ניו ג'רזי ולוס אנג'לס בארה"ב. הקניון משתרע על קרקע של כ-10 דונם, כולל 4 קומות ו-18 אלף מ"ר מסחר


מבנה הקניון, הפתוח לשמיים, מאפשר למטיילים בו חוויה חדשנית ושונה והינו אחד הקניונים המעוצבים ביותר בישראל שמשלב בין חוץ לפנים, בין נוף אורבני לטבע וסביבה. קניון כפר סבא הירוקה מציע חוויית קנייה נעימה ונוחה לצד תמהיל חנויות ומוסדות אשר נותן מענה לכל דרישותיהם של תושבי השכונה והאזור: סניף דואר, גן ילדים, מכון כושר, סניפים של קופות החולים, סופר מרקט ותיאטרון לצד רשתות אופנה, פנאי ומזון מובילות אליהן מצטרפות כאמור רשתות נוספות.

. צילום  - ליאת אריאב תקשורת ויחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה