יום שני, 29 באוגוסט 2016

"שנה טובה ומתוקה
לכל ילד וילדה... שנה טובה, שנה טובה..."

 אופנת הילדים סולוג
 עם


קולקציה חגיגית לקראת ראש השנה

 מאת:רותה דנינו

רשת אופנת הילדים סולוג, משיקה בימים אלו קולקציה מהודרת לרגל החגים. הקולקציה מציגה מגוון פריטים חגיגיים לבנים ולבנות בגילאי 3 עד 12,  שעוצבו ברוח  החג.

טובית ויינטרוב - מעצבת קולקציית הבנות של רשת סולוג: "לקראת החגים נערכים קניות לרכישת בגדי חג לילדים  - מה שהפך  למסורת.  בשנים האחרונות  בחירת הבגדים של ההורים הפכה להיות חוויה משותפת עם הילדים. ההורים המודעים  מעבר לאופנה וללוק של הילד  חושבים גם על נוחות הילד, איכות וגימור הפריט. 

מאחורי בניית קולקציית סולוג  עומדת  חשיבה הורית המשלבת מספר פרמטרים: פרקטיות הבד, נוחות, נעימות הבד ומחיר אטרקטיבי יחד עם זאת הקולקציה משלבת גם את חשיבת הילדים של מה שכיף ללבוש, אופנתי ונוח.

קולקציית החג של סולוג מהודרת, אקלקטית,  נוחה ומתאימה גם לשילוב עם פריטי יום-יום למראה ספורט-אלגנט לאחר החגים."

הקולקציה עשויה מבדים איכותיים, נעימים, עשירים ומובחרים המבטיחה נוחות לילדנו ואריכות חיי הבגד.

בקולקציית הבנות סולוג מתרגמים את הטרנדים של "הגדולים" בצורה הטובה ביותר ומתאימים אותם לילדות: שמלות נסיכותיות ומסתובבות, חצאיות בגזרות שונות בשילוב חולצות מדליקות, קרדיגנים קלילים אשר ישתלבו נהדר עם השמלות, הגופיות והחולצות, ג'קטים מעוצבים בצבעים והדפסים שונים, חליפות חג המורכבות מחולצות שיפון, חצאיות ומכנסונים  ועוד.

פלטת הצבעים בסיסית ומציגה בעיקר גווני לבן, קרם, ורוד, אפרסק, אפור, שחור וכסוף, לצד פריטים עם הדפסים צבעוניים והרבה צבעים מטאליים כמו כסף וזהב.
 
קולקציה חגיגית לבנים - המציעה מגוון רחב של מכנסי ג'ינס, מכנסי אריג, חולצות אריג אופנתיות, טי-שירטים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות במגוון צבעים והדפסים, ווסטים אופנתיים, חולצות אריג לבנות ועוד. הצבעוניות אופנתית ומתאימה לגווני הסתיו העמוקים: חאקי, חרדל, כחול נייבי, בורדו ועוד.
 
 טווח מידות:4-18
טווח מחירים:
חולצות החל מ – 39.90 ₪
מכנסים החל מ – 49.90 ₪
חצאיות החל מ- 49.90 ₪
שמלות החל מ – 129.90 ₪
קרדיגן החל מ – 79.90 ₪
ווסטים החל מ- 129.90 ₪


להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ

 צילום רן יחזקאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה