יום שני, 29 באוגוסט 2016

חברת סובינקס הספרדית עושה מחווה לאופנה 

העילית בקולקציית הוט קוטור מפתיעה.







קבוצת סגל מביאה בשורה אופנתית לתחום 

הבקבוקים, המוצצים והשרשראות קולקציית מחווה

 ייחודית לתכשיטים המשתלבים היטב בלוק של

 הילדים. 

מאת:רותה דנינו

הספרדים יודעים לעשות אופנה. הם הביאו לנו את מנגו ,זארה, פול אנד בר ועוד לא מעט מותגי אופנה, אז אין זה פלא שגם בגזרת מוצרי התינוקות יש להם מה להגיד. קבוצת סגל מייבאת לישראל את מוצרי חברת  סובינקס למוצרי התינוקות לילדים מספרד. החברה ידועה באמירות אופנתיות שלה, עושה בקיץ הקרוב מחווה לאופנה העילית ומציגה את קולקציית 'הוט קוטור'.

הקולקציה עושה מחווה לעיצובים יוקרתיים תוך שימוש באלמנטים עיצוביים מעולמות התכשיטנות, עם שימוש בצבעי זהב אדום וזהב צהוב. בסדרה זו גם נעשה שימוש בחומרים חדשים וייחודיים חומר פלסטי באיכות גבוהה, שקוף כמו זכוכית חזק וקל כמו פלסטיק.


סובינקסSUAVINEX הינו מותג ספרדי בן 30 שנה המשלב בין פיתוח מוצרי האכלה איכותיים לתינוקות לבין עיצוב חדשני ואופנתי.החברה מקפידה לפתח  סדרות מוצרים מגוונות כך שיתאימו לכלל צרכי התינוק והוריו. לסובינקס תפישה עיצובית -אופנתית למגוון מוצריה, וכל פריט נושא את טביעת האצבע הייחודית המאפיינת את הקו שלה.בכל שנה משיקה החברה 2 קולקציות מוצצים חדשות הנשענות על הטרנדים האופנתיים המעודכנים ביותר. העיצובים של סובינקס מטפלים במוצרים כמשפחה, במראה של טוטאל-לוק כך שהמוצץ מתאים לשרשרת, לבקבוק ולמוצרים נלווים נוספים.

מחירים:מוצץ הוט קוטור –34  ₪ (מוצץ בודד), בקבוק הוט קוטור –59 ₪, קליפס הוט קוטור–30 ₪
להשיג ברשת שילב, בייבי סטאר וברשתות וחנויות מובחרות למוצרי תינוקות

קבוצת סגל בייבי היא בית למותגי תינוקות מובילים. מהיום הראשון הקבוצה שמה לה למטרה: לאפשר לתינוק להרגיש בבית מהרגע הראשון. החברה עושה זאת בעזרת מחקר ופיתוח, בחירה מוקפדת של המותגים ומגוון רחב של מוצרים, עיצוב עכשווי ומעודכן ומעל הכל הקפדה על בטיחות, איכות ושירות.

DESIGN-PLAY-CARE הם שלושת הקווים המנחים את יצירת מגוון המותגים והמוצרים שסגל משווקת בישראל, מתוך תפישה הוליסטית של צרכי התינוק והוריו.

צילום יחצ - goodnews

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה