יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

מסיר כתמים של אקובר 

 פיתוח אקולוגי שיכול גם לכתמים העקשים ביותר!

ללא פטרוכימיקלים וללא מזהמים
מאת:רותה דנינו

אקובר - ECOVER, החברה המובילה בעולם בתחום מוצרי הניקיון האקולוגיים, מציעה מסיר כתמים יעיל במיוחד שמסלק גם כתמים קשים  המבוסס על צמחים, אקולוגי ובטוח בשימוש לאדם, לחי ולסביבה.

מסיר כתמים אקובר, מצטיין בהסרת כתמי שומן, דם, דשא, בוץ, ביצים ושאריו מזון, גם כאלה הנחשבים לקשים במיוחד להסרה והוא אף מצטיין בכושר הסרת הכתמים שלו למול מסירי כתמים "קונבנציונליים".

בשונה ממסירי הכתמים הרגילים הקיימים בשוק, מסיר הכתמים של אקובר מבוסס על רכיבים ממקור צמחי אשר הינם בטוחים לשימוש ולכן אינו מותיר אחריו שאריות כימיקלים מזיקים ורעילים ופטרוכימיקלים (תוצרי נפט) העלולים להיוותר על הבגדים (וכך גם לחדור לגופנו).

מסיר כתמים אקובר, מצויד במברשת רכה, המאפשרת פיזור אחיד והחדרת החומר הפעיל אל תוך האריג, לאפקטיביות ודיוק מירביים, כבשימוש בחפתי וצווארוני חולצות, בכתמים נקודתיים ועוד.

מסיר כתמים אקולוגי של אקובר, כשאר מוצרי החברה, מיוצר במפעל סביבתי, ירוק ואקולוגי, תוך ניצול מרבי של אנרגיה, חסכון בתהליכי זיהום ושימוש במשאבים מתחדשים. המסיר ארוז בבקבוק PLANTPLASTIC – העשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר.

הוראות שימוש: להרטיב את הבגד במים, לשים כמות נדיבה של הנוזל תוך כדי שפשוף במברשת שבקצה הבקבוק, לכבס במכונה או ביד כרגיל. אינו מומלץ לאריגי צמר, משי ועדינים אחרים. אקובר אינה  מבצעת ומתנגדת לניסויים בבעלי חיים. מסיר כתמים אקולוגי של אקובר אינו מכיל רכיבים מן החי.


את מסיר הכתמים ניתן לרכוש כשאר מוצרי מותג אקובר ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN 
 וסופרים נבחרים. עלות  מוצר  200 מ"ל 25-26  ש"ח.  במהלך חגי ישראל יוצע המוצר במחיר מבצע עד 20% הנחה!

לפרטים נוספים ומידע www.ecogreen.co.il

צילום איילת אליעזרי יחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה