יום רביעי, 8 בפברואר 2017

 השבוע התקיימה בסינמה סיטי גליליות 
הפרמיירה לדרמה היומית החדשה של ערוץ ניקלודיאון לצופי 
yes
"כדברא"

מאת:רותה דנינו
לפרימיירה, אותה הנחה טל מוסרי, הגיעו כוכבי הקאסט 
הצעירים והנרגשים בינהם יהונתן וילוז'ני שהגיע עם אבא שמואל וילוז'ני ושני האחים, השחקן הצעיר דין גרבר גייס את אחותו תניה גרבר - יוצאת האח הגדול שתצעד לצידו ואור גרוס לוותה על ידי אחותה – השחקנית מורן גרוס "אהבה מעבר לפינה".
גם חברי הקאסט הבוגרים הגיעו עם בני המשפחות שלהם לאירוע – יעל בר-זוהר צעדה על השטיח האדום יחד עם בנה הצעיר, עומר ברנע לווה על ידי אחיו, סיגל שמחון הגיעה עם שני הבנים שלה, כך גם אורנה פיטוסי שהגיעה עם שתי הבנות שלה.
בין חברי הקאסט הנוספים שהיו באירוע -דניאל מורשת וריימונד אמסלם שהגיעו בגפם וכן שדרנית גלגל"צ לשעבר אביה מלכה שמגלמת תפקיד ראשי בסדרה לצידם של גילי איצקוביץ'עדנה בליליוס, מיכה סלקטרירון בן-הרוש, 
רועי ניב ושלר, דנה לב, מור סרוסי, ספיר דרמון ועוד.
בסוף האירוע הזומנו השחקנים לבמה על ידי יוצרת 
הסדרה - מיכל קופר קרן והבמאי עודד רז.
בגזרה העסקית נכחו במקום מנכ"לי ענני תקשורת אורלי 
אטלס-כץ ושרון למברגר, מנהלת הפקות המקור 
מטעם yes דגנית אטיאס-גיגי
"כדברא"
בקיבוץ כנען שבמדבר מתכוננים בני הנוער לעוד קיץ כיפי של חברים, מסיבות ומוזיקה, אך במהרה יהפוך הקיץ לשדה קרב של מלחמה קוסמית בין כוחות הטוב לכוחות הרשע.
שתי גיבורות חזקות ונחושות הופכות ביום הולדתן ה- 16 ל"כדברות" - מכשפות טובות, בעלות כוחות קסם עוצמתיים, אשר חיות בקרב בני האדם, ומגינות עליהם מפני ה"גרומלים", יצורים על טבעיים אכזריים שרוצים להשתלט על העולם.
השתיים יצטרכו להשתמש בלחשים, כשפים, לשקר לקרובים להם ביותר ולהעמיד למבחן את כל מה שחשוב להן כדי להגן על העולם שהן אוהבות.
כדברא החל מה- 19.2.17 בערוץ ניקלודיאון
 לצופי yes בלבדערוץ 91
צילום  רפי דלויה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה