יום רביעי, 8 בפברואר 2017


קרן קיימת לישראל קק"ל חוגגת 115 שנה להיווסדה עם קופיקו, 
 הקוף הלאומי האהוב,שיוביל את חגיגות 
ה- 115 במגוון רחב של פעילויות ופסטיבלים ייחודיים ליערות קק"ל!


מאת:רותה דנינו
יו"ר קק"ל, דני עטר: מברך ומאחל לילדי ישראל ולכל תושבי המדינה חג ט"ו בשבט ירוק ופורח, באו לטייל וליהנות מהארץ היפה שלנו, כי אין לנו ארץ אחרת."
קק"ל נוסדה בשנת 1901 בקונגרס הציוני כזרוע ביצועית של ההסתדרות הציונית עבור העם היהודי בארץ ישראל. השנה קק״ל מציינת 115 שנים לפעילותה. 115 שנים של פעילות למען העם היהודי ולמען ארץ ישראל. 115 שנים בהם קק"ל שותפה להפיכת החלום הציוני למציאות.
קק"ל התחילה בגאולת והכשרת קרקעות לפני קודם המדינה, 
תמכה בהקמת המדינה וליוותה אותה לאורך השנים עד 
להפיכתה למדינה הירוקה, המודרנית והמתקדמת שהיא היום.
עם השנים קק"ל הגדירה מחדש את ייעודה ומטרותיה בהתאם לאתגרים המרכזיים של העם  היהודי ומדינה ישראל. בפני קק"ל ניצבים כיום אתגרים חדשים רבים, כך שלצד פיתוח ושימור היערות והריאות הירקות במדינת ישראל פועלת קק"ל לעידוד ופיתוח ההתיישבות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של מדינת ישראל, קידום תוכניות דיור בר השגה, תמיכה וקידום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ועוד.
לרגל חגיגות ה-115 שנה גייסה קק"ל את קופיקו, הקוף הלאומי. קופיקו נולד כספר ילדים והפך לסדרות ספרים רבות (150 ספרים) שהוסבו במהלך השנים להצגות תיאטרון וסדרות טלוויזיה. קופיקו, הפך לאורך השנים לאחד המאפיינים החיוביים של תרבות הילדים הישראלית. מזה שישים וחמש שנה ועד היום, גדלו על ברכיו 
שלושה דורות.
שיתוף הפעולה בין קק"ל לקופיקו נועד לעודד משפחות לפקוד את יערות קק"ל, לצאת לטיולים בחיק הטבע ולהכיר את הארץ. יריית הזינוק שתבשר על חגיגות ה- 115 תהיה סביב אירועי ט"ו בשבט שיחולו ב-11 לפברואר וילוו בשלל אירועי נטיעות שמתחילים בימים אלו ברחבי הארץ. 
צילום יחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה